Vihreät kaatamassa hallitusta.
Virta: Tavoitteena kaataa persuhallitus tänä syksynä
25
143
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti onnistuvat
- Anonyymi
I hope soo too.
- Anonyymi
Millä eväillä saako kysyä😀😀😀
- Anonyymi
Se olisi juhlan paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä eväillä saako kysyä😀😀😀
Ihan hyviä eväillä ja vasemmiston ja demarien ja ruotsalaisten tuella.
- Anonyymi
Hui. Melkein ihan pelottaa...
- Anonyymi
Pelottaako niin kuin Hukkajoen kuskia?
- Anonyymi
Sofia Virta on erinomainen ulosanniltaan, mitä olen seurannut ajankohtaisohjelmia.
- Anonyymi
Niin hyvää ulosantia että sai turpaan ukoltaan 😀😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hyvää ulosantia että sai turpaan ukoltaan 😀😀😀
No sitten oli typerä ukko.
- Anonyymi
Saa mielellään kaatua. Persut yrittävät luoda Suomeen ilmiantokulttuurinkin.
Vasikoiminen on vastenmielistä muille kuin persuille.- Anonyymi
Persut on omaksunut neuvosto ajan KGP,n linjan.Neukkulassa aina oli joku perseen takana,kun liikkui ulitsalla.On kokemusta.
- Anonyymi
Vasikoiminen on valkoisenmiehen jokaisenoikeus eikä sitä pidä rajoittaa !
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Hyvä, että edes yksi puolue sanoo suoraan, miten hallitusasiat ovat ja kertoo tavoitteensa avoimesti.
Orpopurrien jallitus joutaa kaatua. En jää kaipaamaan. - Anonyymi
Erittäin hyvä uutinen.
Kannatan ehdottomasti. - Anonyymi
Tuo citymyrkynvihreä ei ole luontoa nähnytkään.
- Anonyymi
Hyvä hanke. Toimeksi vaan!
- Anonyymi
Toivottavasti vihreät onnistuu.
- Anonyymi
Voi olla kyllä niin että persut onnistuvat tuossa toimenpiteessä ensin. Sellainen onnistuu persuilta vallan helposti.
- Anonyymi
Vihreät on niin onnetonta sakkia että sääliksi käy
- Anonyymi
Kaataa Kuka vaan kannatan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät on niin onnetonta sakkia että sääliksi käy
Sääli itseäsi vaan
- Anonyymi
Sehän on hyvä.
- Anonyymi
Ja minä voittamassa lotosta seitsemän oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2473661TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee222644Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä51655Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93381552Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel951531Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p821229Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211195Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti251162Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1131130Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311040