Hei ystävät. Olen aloittanut produktion taivaan tanssille. Tanssi toteutetaan viiden hengen tuotoksena. Tanssi tuotetaan digitaalisesti filmatisoituna. Rukoilisittehan, että saamme tuotteen levitettyä televisiokanaville ympäri maailmaa.
Jos haluatte kysyä asiasta, vastaan mielelläni kysymyksiin produktiosta.
Tanssi on Herralle Yeshualle osoitettua ja edistää valtakunnan evankeliumityötä
Taivaan tanssin puolesta rukoilu
29
195
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen tarvitaan lisäksi bändi ja huntujen ja lippujen liehutukset.
- Anonyymi
Bändiä ei varsinaisesti ole.Eräs veli laulaa taustalla. Laulu on hänen luomuksensa Yeshualle.
- Anonyymi
Huntuja ja lippuja emme käytä. Teemme ryhmämme kanssa Kristillistä modernia nykytanssia.
- Anonyymi
Miten tanssi tarkalleen edistää evankeliumia ja kuka on herra Yeshua?
- Anonyymi
Yeshua on kaikkivaltiaan Kristuksen aito nimi. Syntymässä annettu. Jeesus nimi on väärennös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yeshua on kaikkivaltiaan Kristuksen aito nimi. Syntymässä annettu. Jeesus nimi on väärennös.
Turhaa nimihienostelua ja lyseenalainen väite.
Entä miten edistätte evankeliumia tanssilla? Kehottiko tämä teidän Yeshuanne tekemään niin ja missä kohtaa siitä on raamatussa maininta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa nimihienostelua ja lyseenalainen väite.
Entä miten edistätte evankeliumia tanssilla? Kehottiko tämä teidän Yeshuanne tekemään niin ja missä kohtaa siitä on raamatussa maininta?Pyhä Henki näyttää ihmisille todeksi Yeshuan. Kuten yleensäkin, kun tehdään esimerkiksi lauluja, elokuvia, opetusta jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä Henki näyttää ihmisille todeksi Yeshuan. Kuten yleensäkin, kun tehdään esimerkiksi lauluja, elokuvia, opetusta jne.
Kehottiko se Yeshua käyttämään pyhää henkeä evankeliointiin?
Et vastannut kysymykseeni, mitä Raamattu sanoo evankelioinnista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehottiko se Yeshua käyttämään pyhää henkeä evankeliointiin?
Et vastannut kysymykseeni, mitä Raamattu sanoo evankelioinnista?Yeshua kehotti viemään evankeliumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yeshua kehotti viemään evankeliumia.
Miten?
Miten se Yeshuanne teki sen? Mitä se sano siitä evankeliumin viemisestä?
Mua alkaa epäilyttää ettei teillä edes ole mitään käsitystä siitä mitä evankeliumin levittäminen on, koska en saa kysymyksiini mitään vastaustakaan.
Mitä se on raamatun mukaan?
Kysyn nyt produktionne core toiminnasta oman kertomuksenne mukaan, enkä saa edes mitään vastausta?
Olen hämmentynyt... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten?
Miten se Yeshuanne teki sen? Mitä se sano siitä evankeliumin viemisestä?
Mua alkaa epäilyttää ettei teillä edes ole mitään käsitystä siitä mitä evankeliumin levittäminen on, koska en saa kysymyksiini mitään vastaustakaan.
Mitä se on raamatun mukaan?
Kysyn nyt produktionne core toiminnasta oman kertomuksenne mukaan, enkä saa edes mitään vastausta?
Olen hämmentynyt...Jos olet hämmentynyt, älä osallistu rukoukseen hyvän asian puolesta. Produktio tuottaa satoa ilman panostustasi. Tosiuskovat tekevät, eivät käy räkyttämällä vastaan evankeliumin eteenpäin viemistä ja itse Yeshuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hämmentynyt, älä osallistu rukoukseen hyvän asian puolesta. Produktio tuottaa satoa ilman panostustasi. Tosiuskovat tekevät, eivät käy räkyttämällä vastaan evankeliumin eteenpäin viemistä ja itse Yeshuaa.
Psykologinen torjunta, moite ja viittaus omaan hyvään, väittämä vastakkainasettelusta viittaus oletettuun negatiiviseen toimintaani joka tietenkin on jopa itse Yeshuan vastaista.
Kaikkiko tämä tosiaan kysymällä spesifisesti ja oman pyyntösi mukaisesti produktionne evankelioinnista?
Onko tämä nyt se tosi-uskovien tekemistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykologinen torjunta, moite ja viittaus omaan hyvään, väittämä vastakkainasettelusta viittaus oletettuun negatiiviseen toimintaani joka tietenkin on jopa itse Yeshuan vastaista.
Kaikkiko tämä tosiaan kysymällä spesifisesti ja oman pyyntösi mukaisesti produktionne evankelioinnista?
Onko tämä nyt se tosi-uskovien tekemistä?Produktio on Herran luomus, niin totta kuin Yeshua on. Se on fakta.
Tästä on saanut monet ihmiset tiedonsanoja.
Laulusolistimme on oikea aarre. Taivaallisen kirkas ääni miehellä. Sulavaliikkeiset tanssijamme tulevat kevein, notkein gasellimaisin askelin. Toisaalta tuoden räjähtävää voimaa, joka jyrähtelee, räjäyttää tajunnan.
Se on oikea mindexplosion. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Produktio on Herran luomus, niin totta kuin Yeshua on. Se on fakta.
Tästä on saanut monet ihmiset tiedonsanoja.
Laulusolistimme on oikea aarre. Taivaallisen kirkas ääni miehellä. Sulavaliikkeiset tanssijamme tulevat kevein, notkein gasellimaisin askelin. Toisaalta tuoden räjähtävää voimaa, joka jyrähtelee, räjäyttää tajunnan.
Se on oikea mindexplosion.No toivottavasti hän ei laulaisi yhtä paljon nuotin vierestä, kuin näköjään vastaatte asian vierestä.
- Anonyymi
"Hei ystävät. Olen aloittanut...Rukoilisittehan, että saamme tuotteen levitettyä televisiokanaville ympäri maailmaa."
Kyllä tämä nyt varmaan on sellainen Pyhän Hengen performanssipläjäys, ettei siihen mitään välikäsiä enää tarvita...Itse Yeshuakin ilmestyy varmasti mielellään filmille tai ainakin tosiuskovaisten verkkokalvoille ja pistää ripaskat pystyyn. Amen!
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=ripaska&mid=21CA7F4400EE9686BF7021CA7F4400EE9686BF70&FORM=VIRE- Anonyymi
Kyllä, Yeshua näyttäytyy todeksi Pyhän Hengen tuottaman taiteenkin kautta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on uskomus.
Missä on uskomuksen perusta raamatussa jossa se Yeshua kertoo asian olevan näin ja että evankeliointi on tanssia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on uskomus.
Missä on uskomuksen perusta raamatussa jossa se Yeshua kertoo asian olevan näin ja että evankeliointi on tanssia?Evankeliointi voi olla tanssia siinä missä elokuva tai musiikki voi olla evankeliointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliointi voi olla tanssia siinä missä elokuva tai musiikki voi olla evankeliointia.
Voiko evankeliointi olla säbää, koska minusta olisi mukava ajatella niin, koska säbä on kivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko evankeliointi olla säbää, koska minusta olisi mukava ajatella niin, koska säbä on kivaa?
Evankeliointi voi olla tanssia, televisiotuotantoja, laulua, soittamista jne. Mikä on säbä? Jotain boomereiden käyttämää? Voi raakkuvat harakan varpaat. Saiko Yeshuan sanoma sinut sekaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä todistaa, että tämä Sinun tuottamasi produktio on Pyhän Hengen performanssipläjäys?
Ettei vaan olis ihan oman henkesi tuotetta...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä todistaa, että tämä Sinun tuottamasi produktio on Pyhän Hengen performanssipläjäys?
Ettei vaan olis ihan oman henkesi tuotetta...?Se että se tulee kuulumaan myös kotisohvallasi. Odota vuosi tai pari, Yeshua on voimallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliointi voi olla tanssia, televisiotuotantoja, laulua, soittamista jne. Mikä on säbä? Jotain boomereiden käyttämää? Voi raakkuvat harakan varpaat. Saiko Yeshuan sanoma sinut sekaisin?
Kapea sanavarastosi tuskin on Yeshuan vika, mutta kysy vaikka chatGPT:ltä - se jaksaa vääntää rautalankaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että se tulee kuulumaan myös kotisohvallasi. Odota vuosi tai pari, Yeshua on voimallinen.
Ja kun/jos ei kuulu, niin palaatko tänne pyytämään anteeksi valettasi vai teetkö jo uutta Pyhän Hengen produktiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on tämän väitteen perustukset?
Kuulen edelleen väitteen, mutta en kysymälläkään mitään perusteluita.
Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun/jos ei kuulu, niin palaatko tänne pyytämään anteeksi valettasi vai teetkö jo uutta Pyhän Hengen produktiota?
Valtava herätys toteutuu. Massoittain ihmisiä tulee kääntymään Yeshuan puoleen, huutaen armoa vapahtajalta.
Anteeksi ei tarvitse pyytää, kun Herra tekee työtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtava herätys toteutuu. Massoittain ihmisiä tulee kääntymään Yeshuan puoleen, huutaen armoa vapahtajalta.
Anteeksi ei tarvitse pyytää, kun Herra tekee työtään.Kiertelyä ja kaartelua. Varma merkki tyhjästä.
- Anonyymi
Ihanaa että nuoret jaksaa vaikuttaa.
Älä välitä. Vanhat kärtyiset sedät täällä kateellisina jauhavat. Teissä on elinvoimaa toteuttaa tekoja.
Rukoilen teille sadetta, oikein pyhän hengen sadetta.- Anonyymi
Jee, täti tuli siunaamaan.
Nyt kaikki on hyvin - voitte siis ohittaa kiusalliset kysymykset koska ne "jauhavat" ja vain nuori liike ja energia on tärkeää.
Anteeksi, tarkoitin siis yksikössä: kiusallisen kysymyksen, joka jauhaa vain siksi ettei produktio näköjään osaa siihen vastata mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2202924TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161794Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä41049Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p771035Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291012Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16901Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9323892Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93842Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26805- 164792