Tänään mä kun luonnossa kävelmöin ja siitä sittenautoon mänin istumaan ja tuijottamaan niin siinä tuijottajessa ja istujessa tuli suuri ahaa oivallus mieleeni kun katsoin muita luonnollisuujessa käveleskelijöitä ja erilaisilla härveleilä matkustavaisija että joka paikassa Suomessa on luontoa!
Ynmärsin asijan aivan yllättäjen kun muistelin että olin mökillä kesällisellä 2 viikkoa ja siellä oli laajantuntuisesti luontoa ja ettei luontoa olisi Helsinkissä yhtään ainakaan kovin paljon, mutta tänään oivalsin siinä kävellessämöijessäilöijessäin että Helsinki on paljon luontollisuutta.
Ihmeellistä on elämä! Jojesaa, Vantaanjojessa uimassa, koripallollisoin uimahousulisiis, sitten mänin takas aatoon kuivattelemaan, tuijottelemallisoimaan ja istujamallisoimaan. Ja taas sitä aloin mietiä että mä oon luonnon keskellä siinä autossa, junglessa melkeinpälöinpäsälömöinkelöinpä.
Nyt sitten oon komentajantuolissa ja juon kohta mustikkamehua.Noin, join mustikkamehua. Oli jano kova ja on vähän janolisuutta vieläkin.
Jospa sitä musiikkija kuuntelis. Vaika tällaista jota nimitän ylösnousemuksellimaksimulleksi musiikillisuujeksi koska siinä on elementillisyyttä siihen suuntaallisuujeksellisuujeks:
https://www.youtube.com/watch?v=NLFGstJsqV0
LihaksikkoSankarillikkoÄlyllikköNöyrällikkö Selef Urge
Tajusin tänään jotain erikoistakinsaloista
5
123
Vastaukset
- Anonyymi
tässä tämmöinen.
https://www.youtube.com/watch?v=k5yeWT9mzV8 - Anonyymi
Et voi kirjoittaa sankaria itsestäs ja nöyrää samaan lauseeseen.olet tyhmä jos et tätä tajua.
Vai onko se jokin vitsi?- Anonyymi
Sitä voit koittaa arvuutella ehtoos ajankulullisuujeks sekä tässä lisää ajateltavaa oheen, sudden strike by Mauri against pretribulation To Jeesus:
Jeesus on Sankari oder wassi?
Jeesus oli nöyrä oder wassi?
Raamatussa sanotaan joijenkin ihmisten olevan sankareita ja kerrotaan kullaisija sellaiset ovat. Minua on Markku Veilo sanonut sankariksi ja Raamatustakin ilmenee että niinhän mä oon ja tiesitkö että sen saa sanoa ääneenkin?
Nöyräksikin mä tiejän itseni. Raamatusta sulle selvijää kuinka nöyryys määritellään oikein, muistaakseni wikipetijassa se määriteltiin päin honkija aivan kuten uskontokin määritellään ihan päin honkija wikipetijassa. Raamattu ei määrittele sanaa uskonto mitenkään, mutta konteksti antaa ymmärtää että uskontoa pijetiin epäjumalanpalvontana?
Tosin mulla ei ole asijaan muuta kuin voimakas mututuntumallisuuteni, joka huomijoi sen kuka sanoo mitä ja mikä oli oletettava sanojien ymärryksellä tehty määritys sanalle uskonto. En pijä oikein lookisena sitä että Jumala määrittelisi uskontoon kaikki maajilman epäjumalanpalvonnat ja kristinuskon kuten nyt sitten ihmiskunta on tehnyt.
Halujatko että kerron vitsin?
Mulla olis yksi aika hauska ja yksi aika lullertoinenkin vitsi kerrottavaksi.
Selef Urge
- Anonyymi
Mua pikkusen alkaa ärsyttämään jos aito kristitty käyttää sanaa uskontoa niin että siihen kuuluu mukaan myös kristinusko.
Mun mielestä se on jotain oleellisesti epärehellistä, kaksinaamaista.
Ja näitä on tullut välillä kuultuakin sellaisten suusta sammakoina, joilta ei ikinä sitä odottaisi. Aina teologisentiejekunnan käyneiltä ne olen kuullut. Eli sen koulunkäyminen laittaa jotain keskeisijä käsitteitä jatkuvaan sumuun vaikka paimen olisikin ihan aitokristitty, joka on aijosti uuvestisyntynyt.
Mielestäni tämä miten uskonto määritellään ja mitä,mitkä kuuluvat uskontoon ihan oikejasti ja mitkä mitkä eivät , niin se olisi hyvä jos siitä saataisiin vaika paneelikeskustelu 2-3h joskus aikaiseksi vaikka johonkin kristittyjen striimikeskustelun yhteyvessä.
Selef Urge - Anonyymi
Katselin TV ykköseltä Jari Tervon leimaamaa ohjelmaa ja siinö oli 3 muuta ihmistäkin mukana keskustelemassa. Yksi osallistuja naureskeli paljon ja virnuili paljon. Nauru oli sellaista räkänaurua.
Jari Tervo taas kertoi että poliittisia päämääriä etsiessä suunta löytyy sieltä mitä kristillisdemokraatit vastustavat.
Lisäksi ohjelman alussa oli pohdintaa tulisiko Jväskylän ola Suomen pääkaupunki. Pohdinta ei ollut järjelläkäytyä vaan ns. tyhjänjauhantaa, joka on jumalattomille katsojille ilmeisesti viihjettä, kun siihen sisältyy virnuilu ja nauraminen ikäänkuin olisi jotain hauskaakin sanottu, sellainen "naurukiintiö täytettävä" älyvapaa keskusteluohjelma.
Jotakin irvailua oli avioliittilaistakin, mutta se meni ohi kun hain ruokaa keittiöstä.
Pakottauvuin katsomaan ohjelmaa ja huomasin että YLE on mennyt yhä tasottomammaksi ohjelman teoissaan. Jari Tervohan siellä on vuosikausia vaikuttanut jumalaton naurukiintiöohjelmijen tekijänä kaikessa säälittävyyjessäänsä. Ilmeistä ja puheista huomaan että hän selvästikin pitää itsejään älykkäänä vaikka jutunsa eivät ole muuta kuin jumalatonta pinnallista valehtelua. Hän arvioi tuossa ohjelmassa jonkin totuusarvoa lähes olemattomaksikin, jolloin huomasin että valehtelija ruotimassa muijen totuuksija valheiksi. S, miten hyvin tai huonosti Jari ymmärtää olevansa valehtelija niin sitä on vaikeampi arvioija, mutta Raamatun mukaan hän on valehtelija ja toimii eksyttäjän tavoin. Eksytetty, eksyttäjä.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446