Joona Isokorven sanoma 19.3.2024
”Tulevana syksynä te tulette näkemään asioita, mihin minä olen puuttunut, sanoo Herra. Minä herättelen tätä maata, älkää peljätkö, olkaa turvallisella mielellä. Katso, minä annan teille ruokaa. Taivaasta sataa ruokaa. Tulee vaikeat olot, tulee niin tukalat olot. Tämä kansa on näännyksissä, peloissaan, mutta olkaa turvallisella mielellä, älkää pelätkö, luottakaa minuun. Minun lapsiltani ei mitään puutu. Herra antaa teille niin suuren siunauksen, että te saatte jakaa omastanne, siitä riittää muillekin. Teiltä ei puutu mitään, luottakaa minuun, nostakaa katseenne minuun, älkää niihin vaikeisiin asioihin mitä te tulette kuulemaan uutisista.
Liikenne pysähtyy. Niin kuin olette kuulleet lakoista, on pahempaa tulossa. Mutta minä olen rakkaus. Minulla on hyvät ajatukset lapsiani kohtaan, ei tuhon, ei turmion, vaan hyvät ajatukset. Olkaa turvallisella mielellä, älkää pelätkö. Minun rakkaudessani ei ole pelkoa.”
Liikenne pysähtyy syksyllä
3
427
Vastaukset
- Anonyymi
Loppuuko polttoaine joka johtaa liikenteen pysähtymiseen?
- Anonyymi
Jos öljyn tulo Suomeen syystä tai toisesta loppuu, liikenne pysähtyy lähes kokonaan. Nyt on kuitenkin syksy ja polttoaineita on saatavana normaalisti. Varastot riittävät useiksi viikoiksi tai kuukausiksi.
Todennäköisempi syy voisi olla sähkönjaklun katkeaminen. Polttoaineita ei saada säiliöistä, jalostamo pysähtyy, eikä mikään muukaan sähkölaite toimi. Liikenteen lisäksi koko yhteiskunta lamaantuu. - Anonyymi
Syyskuu jo meni eikä liikenne pysähtynyt, Lokakuu on menossa 5. Päivä Lokakuuta rekkaliikenne pauhaa valtatiellä 24, joten ei taida tämän joona isojutun juttu toteutua.
Aki Kangasmäkeäkin rupes jo pelottaan ja väitti itärajan rauhalliseksi (Keijo Tertsusen youtube kanavalla video), niinkuin se nyt onkin vaan kuinka kauan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3211240- 568963
- 1375435
- 1443734
- 693638
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353594- 403328
- 592665
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak712377- 331913