Kerttu ja Markku

Anonyymi-ap

Taas yleveron kustannoksilla lennettiin parantamaan maailmaa…

18

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuluvatko Kerttu ja Markku johonkin NewAge hihhulilahkoon????

• Anonyymi

Mistä saa noin halvalla lentoja? Itellä meni yli kolmen vuoden Yle vero ihan pienellä Euroopan lennolla.

• Anonyymi

Kerttu pätevä ja kaunis jota katselee ja kuuntelee mielellään.

• Anonyymi

Taitaa vaan olla viherpiipertäjä kuten niin moni muukin Ylellä!

• Anonyymi

Roolissaan vähän eksyneen oloinen Markku ei taida olla mitään pitkän linjan luontoihmisiä? Päälle liimatun oloinen imago. Äänikin vaihtelee oudosti.

• Anonyymi

Radiossa pyörii tämän ohjelman mainos, jossa joku älypää nainen puhuu kuin kylmä kala, erittäin vastenmielinen komentava ääni! Koulukiusaajan prototyyppi.
      Miksi ihmeessä Yle valitsee tällaisen tyypin tämän ohjelman mainostukseen? Onko joku kolmosluokan näyttelijäharjoittelija vai ihan yleläinen?
      Puistattava käskyttäjä.

• Anonyymi

Lika barn leka bäst

• Anonyymi

Sama eukko mainostaa kaikkia Ylen ohjelmia. Karmea ääni. NYT! Koulukiusaajan prototyyppi.

• Anonyymi

Aivankuin Huilaaja samaa soopaa👎

• Anonyymi

Huilaaja huilailee

• Anonyymi

Ylevero on olematon summa näin eläkeläisenkin kukkarossa veroa voisi nostaa saataisiin vielä useampi kanava hyvää ohjelmaa toisin kuin mainoskanavien ohjelmissa ei ole mitään mitä aikuinen ihminen voisi katsoa sitäpaitsi mainoskulut nostavat tuotteitten hintaa niin paljon että jokainen suomalainen maksaa mainoskanavien katselusta enemmän kuin mitä on ylevero ja se ei vapauta edes pienituloista maksuista toisin kuin yle.

• Anonyymi

Jos yleverolla ei ole sinulle merkitystä ja kannatat jopa sen nostoa on kaksinaismoralistista sitten ruikuttaa muiden tuotteiden kalliudesta saati hintojen nostosta.
        Alvin nostostakin tyhjää höpinää, koska suhteessa mitätön summa lopputuotteelle.
        Pienituloiset yms kitinät voit lopettaa samantien, kun puhut yleveron korotuksen kannattamisesta.
        Tosin jokainen lukija tietää, että olet trolli.

• Anonyymi

Mene trollaamaan äärioikeistolainen muualle!

• Anonyymi

Jos ei näe ylen ylivertaisuutta ohjelmien tasosta mainoskanaviin verrattuna täytyy olla täysi tomppeli ei kukaan täyspäinen jaksa katsoa mainoskanavien tyhjänpäiväisiä kilpailuja ja loputtomiin kestäviä sarjoja .

• Anonyymi

Myötähäpeä kuunnellessa Markun tarinointia. Missä ja kuka tätä käsikirjoittaa? Asiaohjelma??

• Anonyymi

Onko totta että Markku on pelkkä kuvaamataidonopettaja ilman mltään luonnontieteellistä koulutusta?!

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Cringe.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe