Taas yleveron kustannoksilla lennettiin parantamaan maailmaa…
Kerttu ja Markku
18
831
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluvatko Kerttu ja Markku johonkin NewAge hihhulilahkoon????
- Anonyymi
Mistä saa noin halvalla lentoja? Itellä meni yli kolmen vuoden Yle vero ihan pienellä Euroopan lennolla.
- Anonyymi
Kerttu pätevä ja kaunis jota katselee ja kuuntelee mielellään.
- Anonyymi
Taitaa vaan olla viherpiipertäjä kuten niin moni muukin Ylellä!
- Anonyymi
Roolissaan vähän eksyneen oloinen Markku ei taida olla mitään pitkän linjan luontoihmisiä? Päälle liimatun oloinen imago. Äänikin vaihtelee oudosti.
- Anonyymi
Radiossa pyörii tämän ohjelman mainos, jossa joku älypää nainen puhuu kuin kylmä kala, erittäin vastenmielinen komentava ääni! Koulukiusaajan prototyyppi.
Miksi ihmeessä Yle valitsee tällaisen tyypin tämän ohjelman mainostukseen? Onko joku kolmosluokan näyttelijäharjoittelija vai ihan yleläinen?
Puistattava käskyttäjä.- Anonyymi
Lika barn leka bäst
- Anonyymi
Sama eukko mainostaa kaikkia Ylen ohjelmia. Karmea ääni. NYT! Koulukiusaajan prototyyppi.
- Anonyymi
Aivankuin Huilaaja samaa soopaa👎
- Anonyymi
Huilaaja huilailee
- Anonyymi
Ylevero on olematon summa näin eläkeläisenkin kukkarossa veroa voisi nostaa saataisiin vielä useampi kanava hyvää ohjelmaa toisin kuin mainoskanavien ohjelmissa ei ole mitään mitä aikuinen ihminen voisi katsoa sitäpaitsi mainoskulut nostavat tuotteitten hintaa niin paljon että jokainen suomalainen maksaa mainoskanavien katselusta enemmän kuin mitä on ylevero ja se ei vapauta edes pienituloista maksuista toisin kuin yle.
- Anonyymi
Jos yleverolla ei ole sinulle merkitystä ja kannatat jopa sen nostoa on kaksinaismoralistista sitten ruikuttaa muiden tuotteiden kalliudesta saati hintojen nostosta.
Alvin nostostakin tyhjää höpinää, koska suhteessa mitätön summa lopputuotteelle.
Pienituloiset yms kitinät voit lopettaa samantien, kun puhut yleveron korotuksen kannattamisesta.
Tosin jokainen lukija tietää, että olet trolli. - Anonyymi
Mene trollaamaan äärioikeistolainen muualle!
- Anonyymi
Jos ei näe ylen ylivertaisuutta ohjelmien tasosta mainoskanaviin verrattuna täytyy olla täysi tomppeli ei kukaan täyspäinen jaksa katsoa mainoskanavien tyhjänpäiväisiä kilpailuja ja loputtomiin kestäviä sarjoja .
- Anonyymi
Myötähäpeä kuunnellessa Markun tarinointia. Missä ja kuka tätä käsikirjoittaa? Asiaohjelma??
- Anonyymi
Onko totta että Markku on pelkkä kuvaamataidonopettaja ilman mltään luonnontieteellistä koulutusta?!
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Cringe.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569