onko hyviä kannattaako ostaa??
Motorolan puhelimet
8
109
Vastaukset
- Anonyymi
lenovot
- Anonyymi
Benefon , Blackberry ja HTC eivät ainakaan ole houkuttelevia...varsinkin kun niitä ei ole enää...
- Anonyymi
Aika jämäkkää tekoa ovat, minä ostin Moto 13, muuten tykkäisin mutta keskusmuisti liian pieni, 2 megaa, puhelin on sen vuoksi hidas, 4 megaa jo riittäis minun käyttöön, en pelaile puhelimella. Akun kesto on hyvä, useita päiviä kestää lataamatta.
- Anonyymi
Tosin simpukkapuhelin on paras - 20 vuotta vanha siis, lisään edelliseeni
- Anonyymi
Mistä saisi Nokia 3220;n , se nuorison "diskopuhelin", jossa välkkyivät valot , kun oli tullut puhelu tai viesti..
- Anonyymi
ZTE on ihan jämäkkä vehje, blade 5g käytellyt
sen saa kuka vain satkulla ja elisa asiakkaat -20 eur siitäkin?
hyvin on ramiakin, ainoa pikkujuttu että kamera ei aukea kuin englannin kielellä
mutta tuki luvannut suomi päivityksen kun urputin.
saa siihen suomen keilisenä toki google kaupasta kamera sovelluksia muitakin mitä laitteen oma, itse kamera toimii hyvin.
tää vekotin on ehkä paras hinta laatusuhde, tehot , 5g , muisti..
sitten sovellusten asetukset myös voi säätää paremmin ettei akku kulu,
3 eri asetusta, ne kaikki off niin jopa akku kestää- Anonyymi
niin tämä piti mainita että extended ram on Valmiiksi 4+4 asennossa eli maksimi ram
kun kaikissa muissa tähän asti mitä nähnyt, oletuksena on MINIMI RAM, missä ei järkeä?
tässä siis nupit kaakossa ja ON heti oletuksena.
Vastaavaa ei missää muissa. Säästää aikaa siis kun ram-muutos vaatii uudelleen käynnistyksen, mitä ei tarvi tehdä.
- Anonyymi
motorola on ok kyllä mutta .. erothan näissä perusvehkeissä marginaalisia, pitemmän päälle huomaa, päivityslupaukset hyvä tarkistaa mut mitä niilläkä tekee kun vuoden päästä mikä vain laite jo "dinosaurus"??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186864Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474552Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272754Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001428Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on371032- 88888