Sun seuras mun olo on turvallinen, onnellinen ja koen itseni hyväksytyksi sellaisena kuin olen. Toivon vaan, että mun epävakaan tunteet ei ahdista sua liikaa, ne on intensiiviset voimakkaat ja myrskyisät, mut sen takia koska pidän susta niin paljon.. Koen että pystytään ymmärtään toisiamme tosi hyvin, vaikka ei olla puhuttu pitkään aikaan. Sun sydän on pelkkää kultaa <3
~ epävakaalt v naiselle <3
Tuot mulle turvallisuuden ja onnellisuuden tunnetta
11
293
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrys on täydellinen meidän välillä.
Sanomattakin mulle selvää.
Rakas.- Anonyymi
Jos joku päivä nähdään irl niin halaathan mua lujaa <3?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku päivä nähdään irl niin halaathan mua lujaa <3?
Kyllä seuraava kerta on lujaa, ei vaan hiplausta 😍😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä seuraava kerta on lujaa, ei vaan hiplausta 😍😍😍
Rakas <3 <3
- Anonyymi
Itse en halua parisuhteeseen epävakaan kanssa. Ei ole voimavaroja stabiloida toista…
- Anonyymi
Et taida olla hän, mut ymmärrän ton.. se voi olla raskasta, mut kaikel on kääntöpuoli.. voimakkaat tunteet usein tarkoittaa voimakast välittämist ja lojaaliutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla hän, mut ymmärrän ton.. se voi olla raskasta, mut kaikel on kääntöpuoli.. voimakkaat tunteet usein tarkoittaa voimakast välittämist ja lojaaliutta.
Enkä mä halua olla taakka mun rakkaalle, vaan kanavoida tunteet terveellisellä tavalla, niin että rakkaal on mahdollisimman hyvä olla <3 :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävakaan kanssa elämä on raskaampaa, joutuu tukemaan toista… minusta parasta on elämän harmonia. En pidä draamasta muuten kuin katsottuna televisiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävakaan kanssa elämä on raskaampaa, joutuu tukemaan toista… minusta parasta on elämän harmonia. En pidä draamasta muuten kuin katsottuna televisiosta.
Ei siihen kuulu aina draama. Riippuu ihmisestäkin paljon.
- Anonyymi
Rakastan sinua enkä ikinä hylkää sinua.
- Anonyymi
Ihana, teet mut niin onnelliseks <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433312
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔251989- 941734
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon471640- 571583
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1111402Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3101360- 1071358
- 1311264
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2221157