https://www.warkaudenlehti.fi/paikalliset/7788236
Tääkö se toimittaja on
Jota ei kiinnosta
Päättäjät käskyläinen
Äitini tuntee hänet
Kun ei kiinnosta hevon vittua koko vaalit
11
89
Vastaukset
- Anonyymi
Sama sukunimi kuin
Äitini tyttönimi- Anonyymi
Ei noilla meriiteillä
Enää vittuilla
Jos on aika varattu Los Angelesissa Spot of Beverly Hills äänitysstudiossa
2025
Ja aloittaa Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettajan oppilaana varsinkin kun
Hän itse seuraa Instagramissa
Ja opiskeli Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa Jonne menen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noilla meriiteillä
Enää vittuilla
2025
Ja aloittaa Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettajan oppilaana varsinkin kun
Ja opiskeli Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa Jonne menenCarmen Electra, Pamela Anderson
Linda Lampenius
Kaikki katsoivat minun Instagram profiili kutsuivat minut Instagramissa omalle lähetys kanavalleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Carmen Electra, Pamela Anderson
Linda Lampenius
Kaikki katsoivat minun Instagram profiili kutsuivat minut Instagramissa omalle lähetys kanavalleenTää kuubalaisameikkalainen
Some tähtilaulaja
Katsoi minun Instagram profiilin kutsui minut Instagramissa omalle lähetys kanavalleen
Häntä seuraa Carmen Electra Baywatch - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää kuubalaisameikkalainen
Some tähtilaulaja
Katsoi minun Instagram profiilin kutsui minut Instagramissa omalle lähetys kanavalleen
Häntä seuraa Carmen Electra BaywatchNiin että olen pop
Los Angelesissa
Spot of Beverly Hills äänitysstudio
Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä
Carmen Electra Baywatch
Pamela Anderson Baywatch
Linda Lampenius Baywatch
Soittaa viulua kuten kaupungin hallitus varapuheenjohtaja 🤣 - Anonyymi
Kannattaa hakata päätä seinään 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noilla meriiteillä
Enää vittuilla
2025
Ja opiskeli Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa Jonne menenPoika Poika sä et koskaan tuu saamaan matkustuslupaa(ESTA) Amerikkaan koska ne tutkii sun taustat aika tarkkaan, ja sun taustat on nyt vähän mitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että olen pop
Los Angelesissa
Spot of Beverly Hills äänitysstudio
Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä
Carmen Electra Baywatch
Pamela Anderson Baywatch
Linda Lampenius Baywatch
Soittaa viulua kuten kaupungin hallitus varapuheenjohtaja 🤣Ja sun tabut saattaa tuottaa ongelmia lentoasemalla Amerikassa(ne syynää nekin tarkkaan).
Ja sun väittämä hotelli hinta on ehkä yhden yön hinta jossain halvassa motellissa/hostellissa kaukana kaukana keskustasta, ei 4 yön kokonais hinta. LA on kallis kaupunki, siellä ei pikkurahalla niin vaan pärjää
Ja Amerikkalaiset ei tykkää kpäistä vaan kohteliaista ja ystävällisistä ihmisistä, eli kannattais alkaa opetella käytöstapoja.
- Anonyymi
Rikoshistoriaan kuuluvat pidätykset, tuomiot, väkivalta-, petos- tai huumausainerikokset. Näihin voi sisältyä myös osallistuminen järjestöihin, joita Yhdysvallat pitää terroristiryhminä tai väkivaltaisina ryhminä, jotka syyllistyvät rikoksiin ihmisyyttä vastaan. Jos sinulla on aiempaa rikoshistoriaa, se vaikuttaa todennäköisesti ESTA-hakemuksesi tulokseen.
Sinun on pystyttävä esittämään riittävät todisteet siitä, että pystyt elättämään itsesi taloudellisesti oleskellessasi Amerikassa sen alueen perusteella, jossa aiot vierailla. Jos et ole taloudellisesti hyvässä kunnossa Amerikkaan matkustaessasi, sinun on ehkä osoitettava, että joku muu rahoittaa matkasi. - Anonyymi
olikohan sen hulkkosen mummo kun lääkärissä kävin joitai vuosia sitte
kaija hulkkonen tais olla - Anonyymi
tulipa nähtyä edes se hulkkosen mummo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2202924TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161794Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä41049Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p771035Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291012Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16901Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9323892Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93842Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26805- 164792