Kun ei kiinnosta hevon vittua koko vaalit

Anonyymi-ap

10

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama sukunimi kuin
      Äitini tyttönimi

• Anonyymi

Ei noilla meriiteillä
        Enää vittuilla
        Jos on aika varattu Los Angelesissa Spot of Beverly Hills äänitysstudiossa
        2025
        Ja aloittaa Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettajan oppilaana varsinkin kun
        Hän itse seuraa Instagramissa
        Ja opiskeli Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa Jonne menen

• Anonyymi

Tää kuubalaisameikkalainen
        Some tähtilaulaja
        Katsoi minun Instagram profiilin kutsui minut Instagramissa omalle lähetys kanavalleen
        Häntä seuraa Carmen Electra Baywatch

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kuubalaisameikkalainen
        Some tähtilaulaja
        Katsoi minun Instagram profiilin kutsui minut Instagramissa omalle lähetys kanavalleen
        Häntä seuraa Carmen Electra Baywatch

Niin että olen pop
        Los Angelesissa
        Spot of Beverly Hills äänitysstudio
        Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä
        Carmen Electra Baywatch
        Pamela Anderson Baywatch
        Linda Lampenius Baywatch
        Soittaa viulua kuten kaupungin hallitus varapuheenjohtaja 🤣

• Anonyymi

Kannattaa hakata päätä seinään 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noilla meriiteillä
        Enää vittuilla
        Jos on aika varattu Los Angelesissa Spot of Beverly Hills äänitysstudiossa
        2025
        Ja aloittaa Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettajan oppilaana varsinkin kun
        Hän itse seuraa Instagramissa
        Ja opiskeli Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa Jonne menen

Poika Poika sä et koskaan tuu saamaan matkustuslupaa(ESTA) Amerikkaan koska ne tutkii sun taustat aika tarkkaan, ja sun taustat on nyt vähän mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että olen pop
        Los Angelesissa
        Spot of Beverly Hills äänitysstudio
        Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja opiskeli Los Angelesissa USAssa Guitar institute of technologyssä
        Carmen Electra Baywatch
        Pamela Anderson Baywatch
        Linda Lampenius Baywatch
        Soittaa viulua kuten kaupungin hallitus varapuheenjohtaja 🤣

Ja sun tabut saattaa tuottaa ongelmia lentoasemalla Amerikassa(ne syynää nekin tarkkaan).

Ja sun väittämä hotelli hinta on ehkä yhden yön hinta jossain halvassa motellissa/hostellissa kaukana kaukana keskustasta, ei 4 yön kokonais hinta. LA on kallis kaupunki, siellä ei pikkurahalla niin vaan pärjää

Ja Amerikkalaiset ei tykkää kpäistä vaan kohteliaista ja ystävällisistä ihmisistä, eli kannattais alkaa opetella käytöstapoja.

• Anonyymi

Rikoshistoriaan kuuluvat pidätykset, tuomiot, väkivalta-, petos- tai huumausainerikokset. Näihin voi sisältyä myös osallistuminen järjestöihin, joita Yhdysvallat pitää terroristiryhminä tai väkivaltaisina ryhminä, jotka syyllistyvät rikoksiin ihmisyyttä vastaan. Jos sinulla on aiempaa rikoshistoriaa, se vaikuttaa todennäköisesti ESTA-hakemuksesi tulokseen.

Sinun on pystyttävä esittämään riittävät todisteet siitä, että pystyt elättämään itsesi taloudellisesti oleskellessasi Amerikassa sen alueen perusteella, jossa aiot vierailla. Jos et ole taloudellisesti hyvässä kunnossa Amerikkaan matkustaessasi, sinun on ehkä osoitettava, että joku muu rahoittaa matkasi.

• Anonyymi

olikohan sen hulkkosen mummo kun lääkärissä kävin joitai vuosia sitte
      kaija hulkkonen tais olla

• Anonyymi

tulipa nähtyä edes se hulkkosen mummo

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      410
      2190
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2066
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1815
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1153
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe