ravut keitetään elävänä

Anonyymi-ap

ja kansanedustajat syövät kidutettuja rapu eläimiä.
ei näin saisi olla.

28

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin . onhan tämäkin katastrofi,ajattele ittees kiuhuvaan veteen..ei oo oikein rapujen kidutus tälleen.

      • Anonyymi

        Teki tosi gutaa; reumatismi lähti.
        T: Rapu.


    • Anonyymi

      Eläimet on teurastettava elävinä.

      • Anonyymi

        Osterit niellään elävinä.


    • Anonyymi

      Metsän elukat raatelee toisiaan ihan normaalisti elävältä. Noi perkeleen ravutkin repii toisia elukoita elävinä kappaleiksi!

      • Anonyymi

        Talitintit tappaa muita pikkulintuja ja syö niiden aivot. Eikä ole keksitty juttu, vaan ihan faktaa.


      • Anonyymi

        Eivät, muuten, tapa. Alkavat perkeleet ateroida, kun uhri on liikkumaton. Luonto on ihmeellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät, muuten, tapa. Alkavat perkeleet ateroida, kun uhri on liikkumaton. Luonto on ihmeellinen!

        Ne repii toisensa kappaleiksi ihan liikkeessä.

        Eläimet ansaitsevat tulla tapetuiksi raaoilla tavoilla, sillä ne tekee sitä itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät, muuten, tapa. Alkavat perkeleet ateroida, kun uhri on liikkumaton. Luonto on ihmeellinen!

        Kiinassa apinan aivot ovat suurta herkkua, niitä nautitaan apinan eläessä.


    • Anonyymi

      Kansanedustajat kiduttavat äänestäjiä olemassaolollaan. Saako näin olla?

      • Anonyymi

        Viherhörhöt kiduttavat ihmisiä olemassa olollaan.


    • Näin on ja villieläimiä ammutaan elävinä, ihmisiä kidutetaan taloudellisesti mutta se ei ole mitään Raakkuihin verrattuna - niistä riittää puhetta loppuvuodeksi ja poliitikot repivät tästä irtopisteitä. Kuka lähtisi pelastamaan Suomen?!

      • Anonyymi

        Jeesus olisi pelastanut, mutta kun suomalaisille ei kelvannut. Niin makaa kuin petaa.


      • Anonyymi

        Kuka nyt kuollutta villieläintä nyt enää ampuis,pöljähän se olis!


    • Anonyymi

      ja kuningasravuista syödään vain jalat.

    • Anonyymi

      Rapu kuolee n. 10 sekunnissa, eikä kuoleman jälkeen tiedä koskaan kärsineensä. Kidutus konkretisoituu vasta sitten, jos kidutettava ei kuole tai pidetään elossa pitkään.

      • Anonyymi

        Aika kyseenalaista edes olettaa, että rapu yleensäkään kykenisi kärsimään. Tietoisuutta ei ole, tuskin siis kärsimystäkään. Kyseessä on biologinen kone, joka itsekin raatelee muita eliöitä ilman mitään tunnontuskia.


    • Anonyymi

      Kokeileppa ite hypätä kiehuvaan paljuun,kauanko siinä räpiköit?rapu kuolee nano sekunnissa,muu tapa olis kyllä kiduttamista!

      • Anonyymi

        Rapua ei voi kiduttaa kun se ei kykene edes kokemaan tuskaa.


      • Anonyymi

        >>rapu kuolee nano sekunnissa,muu tapa olis kyllä kiduttamista!<<

        Samaa mieltä.

        Aika-arvio on varmaan hiukan liioittelua mutta tikapuuhermoisen ja alle 200 grammainen rapu ei kiehuvassa vedessä ehdi kärsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>rapu kuolee nano sekunnissa,muu tapa olis kyllä kiduttamista!<<

        Samaa mieltä.

        Aika-arvio on varmaan hiukan liioittelua mutta tikapuuhermoisen ja alle 200 grammainen rapu ei kiehuvassa vedessä ehdi kärsimään.

        Miten tikapuuhermostolla edes voi kärsiä?


    • Anonyymi

      Meillä on unelma. Ulkomaalaistaustaisten kohdistama rasistinen väkivaltarikollisuus kantasuomalaisia kohtaan on loputtava. Unelmoin myös, ettei mediassa sekä julkisessa keskustelusta salata asioita, koska ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina rikostilastoissa, etenkin raiskaus-ja väkivaltarikoksissa Suomessa suomalaisia kohtaan, joten tekojen motiivi on rasistinen.

    • Anonyymi

      Ovat varmaan syöneet ihan simpukoitakin. Ne on eläimiä! Varmaan ihan raakaa kalaa susheissa.

    • Anonyymi

      Vapaa kuin taivaan lintu; Ensin tuhansien kilomerien muuttomatka, pesän ja reviirin etsiminen ja rakentaminen, kun ensin on puoliso tiedossa. Muninta, poikasten hautominen ja ruokinta, ei hetken lepoa. Petojen väistelyä. Kun poikaset on saatu kelvolliseen kuntoon, muuttomatkalle takaisin.

    • Anonyymi

      Olisiko se tuomittavaa ja vasemmistolaisen heittäisi typpihappoon.? Minusta ei.

    • Anonyymi

      Olisiko tuomittavaa jos persusta tekisi jauhelihaa, minusta ei.

    • Anonyymi

      Raakut nähtävästi myös murskataan elävältä

      • Anonyymi

        Hyvä. Eikä ne nuljaskat edes tunne kipua.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe