Mitä maksaa

Anonyymi-ap

Tv-ssä maitsivat jotain rasismin vastaisesta kampanjasta, taas kerran. Voitaisiinko meille kansalaisille kertoa paljonko on Suomessa yhteiskunnan avustuksilla eläviä muualta tulleita ja paljonko siihen menee rahaa?

13

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sinun elättämiseen?

    • Anonyymi

      Missä matu, siellä ongelma.

    • Anonyymi

      Kyllä se ministeriöissä tiedetään mutta se ei kai kuulu maksajille. Totuus peittoaisi kaikki pahimmatkin kaupunki legendat.

    • Anonyymi

      Ongelma on vain meidän epätoivoiset heikot miespoloiset, jotka eivät pärjää enää missään.

      Tämä näkyy niin naisten haukkumisena kuin vähemmistöjen tai maahanmuuttajien.

      Mikä sai miehet niin avuttomiksi?

    • Anonyymi

      Osoittelu koki ilmeisesti omaan napaan

    • Anonyymi

      Kansalle ei kuulu pätkääkään paljonko avustettavia on ja paljonko siihen menee rahaa. Maksa vaan niitä verojasi ja ole onnellinen että sinullekin riittä rahaa. Itse ottaisin kaiken pois kantiksilta ja antaisin kaikki rahat pakolaisille ja siirtolaisille.

      • Anonyymi

        Totta kai kuuluu. Jos käytetään verorahoja niin läpinäkyvyys täytyy olla taattua.

        Fasistisessa diktatuurivaltioissa kuten venäjällä, kiinassa ja pohjois-koreassa ei tarvitse kertoa kansalaisille miten verorahoja käytetään ja kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai kuuluu. Jos käytetään verorahoja niin läpinäkyvyys täytyy olla taattua.

        Fasistisessa diktatuurivaltioissa kuten venäjällä, kiinassa ja pohjois-koreassa ei tarvitse kertoa kansalaisille miten verorahoja käytetään ja kuinka paljon.

        No voihan sen kertoa ja jos kansa siitä suuttuu niin antaisin pamppua säälittä. Olen aina sanonut, että jos ei tukien maksaminen maahanmuuttajille miellytä niin ei täällä ole pakko asua. Hus pois vaan ja maksakoot veronsa vaikka sveitsiin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käytä Googlea ja ota laskukone avuksi, niin saat vastaukset kysymyksiin.

      Tällaisia tilastoja ei ole korrektia julkaista. Olisi esim. vaikea rajata kohderyhmä. Kuka kuuluu ja kuka ei? Rajaa itse miten parhaaksi näet ja laske itse! Tietoa ei pimitetä, sitä vain pilkotaan. Kaikki on löydettävissä.

    • Anonyymi

      Tuo rasismin vastainen kampanja ei johda mihinkään, on pelkkää sananhelinää, ei vaikuta oikeasti mitenkään. Tuolla viedään nyt huomio pois muista hallituksen tekemistä toimista ja peitellään sitä totuutta, ett hallituksessa on mukana rasismia kantavia puolueita. Ei hallituksen rasismi suuntaudu pelkästään maahanmuuttajiin vaan myös sukupuolivähemmistöihin ja vähemmistökansanosiin ja nykyään myös vanhuksiin ja pienituloisiin ja työttömiin, hallituksen asenteissa ja puheissa on paljon parantamisen varaa eli hallituksessa pitäisi miettiä myös omaa asennetta muita ihmisiä kohtaan.

      • Anonyymi

        Mutta kamppanja on tethy vain oppostion takia kai sen tiedät? ne valitannut ekasta päivästä lähätien että hallitus on rasisti ne piti marseejakin viimekesänä jos muistat? ja siksi hallitus nyt tekee tämän siis kamnja oppostiolle sunnattu ne on tätä vaatinut päivästä 1 lähtien kai sen tiedät? E pidä valittaa kun tätä olette kookjan vaatineet nyt tähän sitten mnee aikaa ja tämä uusitaan parin kk välein oppostion mieliksi seuraavat pari vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kamppanja on tethy vain oppostion takia kai sen tiedät? ne valitannut ekasta päivästä lähätien että hallitus on rasisti ne piti marseejakin viimekesänä jos muistat? ja siksi hallitus nyt tekee tämän siis kamnja oppostiolle sunnattu ne on tätä vaatinut päivästä 1 lähtien kai sen tiedät? E pidä valittaa kun tätä olette kookjan vaatineet nyt tähän sitten mnee aikaa ja tämä uusitaan parin kk välein oppostion mieliksi seuraavat pari vuotta.

        Ei oppositio marssinut viime vuonna, kyllä siellä tavalliset kansalaiset osoittivat mieltä hallitusta vastaan. Ei kukaan normaali ihminen hyväksy minkäänlaista rasismia vai onko susta Ok, ett toista ihmistä kohdellaan huonosti esim.ihonvärin, uskonnon, sukupuolen tai iän tai sen takia on sotaa paennut omasta maastaan??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe