Raamattu on lopullinen ilmoitus

Eikö voi millään ymmärtää että Apostolien tekoja ei enää ole? Apostolit ovat kuolleet ja Raamattu on loppuun kirjoitettu ja sen sana apostolisin merkein vahvistettu. Jeesuksen ja apostolien aikana, Jumala vahvisti ja todisti sanansa oikeaksi, niin erityiset armolahjat ovat lakanneet, kuten parantaminen, kielilläpuhuminen ilman opiskelua, vainoaikojen ennustaminen. Niitä ei ole aina ja kaikkialla, vaikkakin yksittäisiä ihmeitä voi olla, (niinkuin Pyhä Henki tahtoo). Raamattu on siis apostolisin ihmein, loppuun kirjoitettu ja sen sana apostolisin merkein vahvistettu. Tämän sanoo jo nimi: "Apostolinen teot". Kun kielletään sanan ja sakramentit ja niiden voima, ja kerskaillaan ihmeillä, voisiko tuollaiset ihmeet olla muusta, kuin perkeleestä? Tälläistä hengellisyyttä, noita Simonin uskoa, on maailmassa paljon.

1

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MInäkin uskon, ettei kukaan elä paria tuhatta vuotta ja olen luonteeltani raaka, mutta en sentään usko raamatussa kerottuihin jumaluuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      25
      4043
    2. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      69
      2960
    3. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      36
      2769
    4. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      159
      2680
    5. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      66
      2614
    6. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      49
      2419
    7. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      35
      2295
    8. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      35
      1892
    9. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      50
      1865
    10. Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      128
      1554
    Aihe