Siarelle haaste valehtelevista uskovista

Anonyymi-ap

Maa pysyy Raamatun mukaan paikallaan. Aurinko, kuu ja tähdet liikkuvat taivaan kantta pitkin.

Luonnontieteet ovat Raamatun ilmoitusta vastaan, mutta Raamatun ilmoitus on totta, luonnontieteet väärässä.

Tulva tapahtui noin 4500 vuotta sitten. Vain Nooa ja arkin eläimet pelastuivat - ja ne eläimet, jotka vedessä elävät.

Kielet ja kansat jakaantuivat Baabelissa noin 4400 vuotta sitten.

Raamatun kertomukset ovat totta.

Mitä valehtelen?

40

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala liikutti aurinkoa kymmenen astetta taaksepäin Hiskian ja Jesajan aikana.

Jumala pysäytti auringon taivaalle päiväkaudeksi Joosuan aikana.

Joona oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä.

Kirves kohosi joen pohjasta profeetta senjasen sanan voimasta.

• Anonyymi

Jumala liikutti aurinkoa kymmenen astetta taaksepäin Hiskian ja Jesajan aikana.
        Jumala pysäytti auringon taivaalle päiväkaudeksi Joosuan aikana.

Tässäkin on kertomuksessa ajankäytön ilmaisutapa- että mikä ja missä mikäkin hetki kesti.
        Ei se senvaikeempaa ole.

Sama- kun rannekelloa katsot rautatieasemalla ja sanot, että juna savoon meni tunti sitten, aikataulun mukaan. -Eli katstotaan aikaa- ja todetaan tapahtuneen. jne.

• Anonyymi

Laita tähän mikä tahansa Raamatun kertomus ja sanon sen olevan totta.

• Anonyymi

Kun Jeesus oli ristillä, niin maan ylle tuli pimeys kolmen tunnin ajaksi. Kun Jeesus kuoli, niin maa järisi ja temppelin esirippu repesi ylhäältä alas kahtia ja haudat aukenivat ja monta pyhien ruumista heräsi kuolleista ja he ilmestyivät Jerusalemissa monille.

• Anonyymi

Ehkä sama tulee tapahtumaan pian, kun Jeesuksessa kuolleet nousevat haudoistaan. Heidän kanssaan meidät elossa olevat uskovat temmataan tuuliin ja pilviin Jeesuksen luo. Se tapahtuu 'last trump' -hetkellä. Pasuunajuhlassaan lokakuussa juutalaiset puhaltavat pasuunaan sata kertaa. Niistä viimeinen puhallus on nimeltään 'last trump', englanniksi siis. Tuo tulee siitä ainoasta oikeasta Raamatusta, KJB:sta. Muissa englantilaisissa väännöksissä puhutaan viimeisestä pasuunasta. Trump tarkoittaa pasuunan ääntä tai pasuunamaista ääntä. Tuntuisi todennäköiuseltä, että ylöstempaukksemme tapahtuu tänä syksynä. Maailmansotaa ollaan aloittamaisillaan, Israelia piirittää vihollisten joukko, Iranilla on ydinaseita, Venäjä aseistaa Irania, mädätys on huipussaan ympäri maailmaa. Maiden hallintoja ollaan huononnettu niin, että ihmiset ovat kypsymässä ajatukseen YK:n johtamasta maailmanhallinnosta parempana vaihtoehtona. Antikristus nousee YK:n johtoon. Se tulee olemaan hirvein aika ihmiskunnan kuudentuhannen vuoden historiassa.

• Anonyymi

God did it ja kyseessä on silloin ihme, kun luonnontieteet eivät voi selittää sitä, miten se tapahtui. Tajuatko nyt?

Uskovan ei tarvitse valehdella. :)

• Anonyymi

Miten meret ja hiekka syntyivät?

Jumala loi jokaisen hiekanjyvän ja vesimolekyylin erikseen ja yhdisti ne meriksi ja aavikoiksi. Hetkessä. :)

• Anonyymi

Sinusta on mahdotonta, että luomakunnan Luoja teki kaiken, mutta luulet tieteeksi väitettä, että tyhjästä räjähti kaikki ihan itsestään ja sitten meni ja kehittyi kaikeksi, mitä nyt ympärilläsi näet. Se se olisi ihmeiden ihme!

• Anonyymi

Jumala teki miehen muotoisen patsaan savesta, puhalsi sen sieramiin ja niin syntyi ensimmäinen ihminen, Aatami. Biljoonat solut ja kaikki elimet kerralla kuntoon! Bakteeritkin suolistoon valmiiksi luotuina.

Jumala nukutti miehen syvään uneen ja otti hänen kyljestään palan lihaa ja luuta, josta teki naisen. Ihme! Mutta eihän sitä tarvitse uskoa. :)

• Anonyymi

Kuis olisit tuon kylkiluun kertonut viestiksi- kautta aikain ymmärrettävään muotoon.
        Jos olisit tämänpäivän käsitteellä puhunut. Että DNA- ja siitä viestin, kuinka kaltaisesi olisi ymmärtänyt asiaa, --- tavallaan, kun kerran ylösnousemusruumis on tosi, miten tänään aivonystyräsi jauhaa paikallaan ja suu käy.

• Anonyymi

Taivaassa istuu Isä Jumala valtaistuimella ja Jeesuskin on siellä. Enkelit ja valitut vanhimmat näkevät nämä siellä. Valitut saavat nähdä Isän Jumalan ja Jeesuksen omin silmin hänen valtakunnassaan. Stefanus Isän jo näkikin. Ja Johannes, mutta ilmestyksessä. Silti kukaan ei ole Jumalaa koskaan nähnyt. Näin uskon. :)

• Ateisteille sanon, että ...... olen nähnyt jotain niin mullistavaa ja ällistyttävää ja Jumalan tekemää silmieni eteen, että jos kertoisin niin te ette uskoisi koskaan...ette koskaan.
      Itse tuolloin olin pihalla uskonasioista, mutta Jumala näytti voimansa kuinka helppoa Hänelle on muuttaa kaikki tämä mikä meille on päivänselvää.
      Tuosta hetkestä aloin kiinnostua Jumalasta ja ei kauaakaan kun hotkin raamatun tekstin kannesta kanteen eikä kukaan olisi voinut estää minua.
      Jumala synnytti sellaisen nälän sellaisen täysin yliluonnollisen ja tämän jälkeen olen Jumalan armosta saanut nähdä suuriakin näkyjä ihan maailmanluomisesta alkaen.
      En sano tätä kehuakseni en sillä voima tulee täydelliseksi heikkoudessa ja mielummin astelen nöyrästi aina kuin ylpeillen, mutta rakastan myös ateisteja ja haluan heidätkin voittajan puolelle.
      Siksi kerron.

• Anonyymi

Minä kävin taivaassa ja helvetissä, kun olin ateisti. Jeesus puhui minulle ja vakuutuin siitä, että hän on todellinen ja niin minusta tuli uskovainen.

• Anonyymi

Onko sinun annettu nähdä ihmeitä omaksi iloksesi vai todistukseksi muille? Minä ainakin haluaisin kuulla niistä. Olen ollut uskossa kohta yhdeksän vuotta. Minulle oli suuri ihme se, että yhtäkkiä huomasin uskovani Jeesukseen. En edes tiennyt etsiväni häntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinun annettu nähdä ihmeitä omaksi iloksesi vai todistukseksi muille? Minä ainakin haluaisin kuulla niistä. Olen ollut uskossa kohta yhdeksän vuotta. Minulle oli suuri ihme se, että yhtäkkiä huomasin uskovani Jeesukseen. En edes tiennyt etsiväni häntä.

Jos tuo oli minulle niin profetia puolelle aukaisin muutamia.
        Herjaa riittää kun tänne kirjoittelee .

• Anonyymi

Uskovan ei tarvitse valehdella, kun pitää totena kaiken Raamatussa. Tajuatko? Sehän on Jumalan sanaa, joten ei tarvitse valehdella, kun niin uskoo. Jumala itse sanoo sen olevan hänen sanaansa. Sen todistaa Pyhä Henki, joka on uskovassa. Vain Raamattu on puhdasta Jumalan Sanaa ja siksi ne kirjoitukset Raamattuun valittiin. Pyhä Henki vahvistaa tämän. Et tietenkään usko, kun sinussa ei ole Pyhää Henkeä.

Joku kerran kysyi, mistä tiedän, onko jokin sana tai sanoma Jumalasta vai ei. Vastasin, että jos se on Raamatussa, niin se on Jumalasta: muuten ei sitä voi tietää. Näin Pyhä Henki erottaa Raamatun kaikesta muusta. En silti sano, etteikö Jumala puhuisi myös suoraan uskoville ja neuvoisi esimerkiksi asunnon ostamisessa tai puolison valinnassa. Se ei ole kuitenkaan Raamatussa, joten sitä ei voi varmasti tietää. Uskoa voi.

• Anonyymi

Totta, mutta kirjaimellisesti Jumalan sanaa on vain King James Bible. Kuuntele Brandon Petersonia. Hän on laskenut satoja ihmeellsiyyksiä siitä. Raamatussa on 7x7x7x7x7x7x7 sanaa, tuossa käännöksessä kahdesta kielestä. Miten se on mahdollista? 'Lord Jesus Christ' esiintyy Raamatussa 77+7 kertaa. 'Our Lord Jesus' 7x7+7 kertaa. 'Heaven, Jesus' 777+777 kertaa. Jesus on Ilmestyskirjassa 7+7 kertaa, 'Jesus Christ' 7 kertaa. 'God, Jesus' on ensimmäisessä Mooseksen kirjassa ja Ilmestyskirjassa yhteensä 7x7x7 kertaa. Ja tätä rataa.

Ja sitten tämä:

Raamatun ainoan oikean englanninkielisen version ensimmäisen ja viimeisen jakeen yhteenlaskettu sanamäärä ja vokaalien ja konsonattien määrä on sama kuin 1 Joh 5:7 jakeessa, joka kertoo Jumalan olemuksen. Siksi Jeesus sanoi olevansa alku ja loppu. Miten kukaan Raamatun kymmenistä kirjoittajista olisi voinut suunnitella tämän, kun Vanha Testamentti kirjoitettiin hepreaksi useita vuosisatoja aikaisemmin ja Uusi Testamentti kreikaksi?

Genesis 1 King James Bible (KJB)
        1 In the beginning God created the heaven and the earth. (Raamatun ensimmäinen jae.)
        (10 sanaa, 17 vokaalia, 27 konsonanttia) (y on englannissa konsonatti)

Revelation 22 King James Bible (KJB)
        21 The grace of our Lord Jesus Christ be with you all. Amen. (Raamatun viimeinen jae.)
        (12 sanaa, 17 vokaalia, 27 konsonanttia)

1 John 5 King James Bible (KJB)
        7 For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
        (22 sanaa, 34 vokaalia, 54 konsonattia)

• Anonyymi

Alussa oli Raamattu ja Raamattu oli Jumalan tykönä ja Raamattu oli Jumala. Kaikki on syntynyt Raamatun kautta eikä mitään ole syntynyt ilman Raamattua. Raamattu tuli lihaksi ja juutalaiset katselivat sen kirkkautta niin kuin kirkkaus on Isän ainoalla Pojalla Isältä saatuna. Lihaksi tullut Raamattu kuoli ristillä ja heräsi ylös kolmantena päivänä, Raamatun mukaan. Raamattu pelasti näin koko maailman, Raamatun mukaan.

Aamen, tule Herra Raamattu!

• Anonyymi

"Alussa oli Raamattu ja Raamattu oli Jumalan tykönä ja Raamattu oli Jumala."

Kristittyjen Raamattu oli vasta, kun katoliset kirkkoisät sen kokosivat ja Raamattu on pelkkä kirja.

"Kaikki on syntynyt Raamatun kautta eikä mitään ole syntynyt ilman Raamattua."

Kristittyjen Raamatun kautta on syntynyt lukematon määrä valehtelevia kirkkoja /uskonlahkoja sekä aivopestyjä ja valehtelevia kristinuskovaisia, joko tieten tai tiedostamattaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Alussa oli Raamattu ja Raamattu oli Jumalan tykönä ja Raamattu oli Jumala."

Kristittyjen Raamattu oli vasta, kun katoliset kirkkoisät sen kokosivat ja Raamattu on pelkkä kirja.

"Kaikki on syntynyt Raamatun kautta eikä mitään ole syntynyt ilman Raamattua."

Kristittyjen Raamatun kautta on syntynyt lukematon määrä valehtelevia kirkkoja /uskonlahkoja sekä aivopestyjä ja valehtelevia kristinuskovaisia, joko tieten tai tiedostamattaan.

Muslimi luulee sen olevan Koraani; mutta se on Raamattu. Se on ollut Jumalan taivaassa täydellinen ja tullut sieltä vähitellen alas: Jumalan sana.

• Anonyymi

Pyhä Henki tempaisi minut kesken kalareissun ja huomasin olevani Shangain torilla julistamassa evankeliumia. Heti tuhat kiinalaista tuli kysymään minulta Jeesuksesta ja he kaikki uskoivat ja heidät kastettiin pian joessa.

Jeesus on todella väkevä!

• Anonyymi

Minä vainosin Jumalan seurakuntaa ja etsin heitä vangitakseni heitä ja annoin ääneni heidän tappamisen puolesta. Vartioin kivittäjien takkeja heidän tappaessaan Stefanuksen.

Jeesus ilmestyi minulle keskellä päivää kirkkauden hahmona taivaalla ja puhui minulle. Hän ilmestyi myöhemmin uudelleen ollessani Jerusalemissa ja kertoi mitä pitää opettaa.

Levitin ilosanomaa pakanoille ja teimme apostolien kanssa valtavia ihmeitä: paransimme sairaita ja yhden kuolleenkin herätin. Sairaat paranivat, kun vain panivat hikiliinani päällensä.

Kävin taivaassa ja kuulin siellä sanoja, joita ei saa ihmisille kertoa.

Uskotko minun olevan Jumalan lähettämä apostoli?

• Anonyymi

Minä rukoilin kokouksessa ramman puolesta ja hän nousi ylös ja käveli ja alkoi hyppiä ilosta ja kiittää Jumalaa Jeesuksen nimessä.

Erään toisen kerran tapasin sokean kerjäämässä kadulla. Panin käteni hänen päällensä ja pyysin Herraa antamaan hänelle hänen näkönsä takaisin ja kuinka ollakaan: heti tipahtivat suomukset hänen silmistään ja hän näki selvästi ja kiitti ja ylisti Herraa!

Ollessani matkalla Keniassa tuli kaksi kuuroa juttusilleni ja pyysi, että parantaisin heidät. Sanoin heille aramean kielellä sydän uskoa täynnä "Effata!" ja heti he kuulivat ja ihmettelivät Herran sanaa, ja pian he ylistivät Jeesusta ja lähtivät levittämään ilosanomaa kaikille.

Kanadassa tätini mies kuoli aivoinfarktiin. Menin hautajaisiin, mutta pyysin nähdä vainajan ennen tilaisuutta. Avasin arkun kannen ja pyysin Herraa herättämään hänet kuolleista. Heti pian hän nousi ja ihmetteli, miksi oli palannut takaisin taivaan ihanuudesta kärsimyksen ja synnin maahan.

Kyllä Jeesus on väkevä!

• Anonyymi

Minä ajoin autolla vieraassa kaupungissa enkä löytänyt kohdetta uskovan luona. Rukoilin Herraa ja pyysin häntä ohjaamaan auton sinne. Suljin silmäni, otin kädet pois ratista ja jalat pois polkimilta. Auto lähti liikkeelle ja vartin päästä se oli pysäköity tuttavan kodin eteen.

Kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Minulla oli ikävät suonikohjut, joten pyysin Herraa parantamaan ne. Heti kohjut katosivat ja sain siitä todistukseksi lääkärin lausunnon ihmeparanemisesta.

• Anonyymi

Minulla oli eripituiset raajat, jotka tuottivat vaikeuksia liikkumiseen. Menin uskolla parantajan luokse ja hän rukoili väkevästi puolestani, niin että lyhyempi jalka kasvoi heti saman pituiseksi kuin se pidempi. En ollut kuitenkaan tyytyväinen pituuteeni ja pyysin tekemään toisin päin: että pitempi jalkani lyhenisi lyhyemman pituiseksi. Herra teki työtä pyydettyä ja nyt olen juuri sopivan pituinen. En lyö enää päätäni auton kattoon kavutessani kuskin paikalle.

Kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Minulla oli ongelmia saada viidakon heimo uskomaan julistamaani evankeliumia, koska en osannut heidän kieltään. Rukoilin Herralta kielillä puhumisen ja tulkkaamisen armolahjaa ja sain sen. Ei mennyt kuin päivä, niin kokonainen kylä uskoi ja kastettiin.

Kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Minua ärsytti se, että Jahve ei ollut ilmoittanut itseään muille kuin Israelin kansalle ja vain sen naapurikansat olivat kuulleet siitä 300-luvulle tultaessa. Pyysin Herraa matkustamaan menneisyyteen ja ilmoittamaan itsensä kaikille kansoille heti tulvan jälkeen. Herra teki niin kuin pyysin ja historia muuttui!

Nyt tiedämme, että kaikki kansat tunsivat Jahven ja Jeesuksen ennen kuin lähetyssaarnaajat veivät sanoman heistä niille.

Kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Minä olin kerran helluntaiseurakunnan kokouksessa ja saarnaaja puhui totta.

BUAH HAH HAH HAH HAA!

• Anonyymi

Raamatussa on kohtia,joita kääntäjät eivät ole pystyneet kääntämään täsmälleen alkuperäisessä merkityksessään, ja näin kääntäjät ovat tuoneet Jumalan ilmoitukseen omia tulkintoja.

• Anonyymi

Tulva tapahtui noin 4500 vuotta sitten. Vain Nooa ja arkin eläimet pelastuivat - ja ne eläimet, jotka vedessä elävät.

Raamatunkertomuksissa on tapa ilmaista asiaa niin, että ei kirkkolatinaa tarvitse opetella.
      ts. vaikkapa tämä Nooa, ja tulva. Kertomuksen sisältö on siinä tuloksessa, mitä ja mikä pitää ymmärtää. ts. maa tuli täyteen väkivaltaa- ts. Kainin henki- mieli mustui, karkasi veljen päälle ja tappoi, vaikka Jumala häntä puhutti, kertoi mielenvikaisuuden ja kehotti parantamaan, eli tehdä käännös elämässä.

Ts. kertomuksissa on kautta eri aikakausille viestillinen sanoma. ts. väkivaltainen yhteisö- sillä ei ole iankaikkisen elämän tulevaisuutta, se tapetaan, sielu tapetaan, eli henki pois.
      Senkaltaista elämää ei ole tarkoitushakuisesti mielekästä jatkaa, eli taivaaseen ei pääse epäpyhää. Se taivas on taivas- juuri siksi, että elämälle halulliset elävät tieten niin, että kaikilla olisi ok. Siksi se vesi- Jumala PESI- vedellä synnin pois- koska vedessä ihminen ei voi elää, hän hukkuu. Näin viimeinen tuomiokin on TULI- ihminen ei voi elää tulessa, ja hän kuolee- palaa tuhkaksi tallattavaksi maahan, ts. tämä on viestintää, jos ei tajua- mitä kertomuksissa halutaan sanoa.

Ei pidä lukea, että hauki on kala. hauki on kala ....jaa mikä se kala on. Teillä on juuri tapa lukea haukijuttuja, ymmärtämättä asiaa.

Mennääns- jo taivaaseen kertomukseen, joka valaisee missä vika piilee....

On Valtakunta, Valtakunnassa on laki, ja Valtaistuimella istuu- lain antaja- elämänantaja jne. jne. jne.. Hän hallitsee- ja lain päämäärä on rakkaus.
      No, mitä Luciferin piti tehdä. Tavallaan kunnioittaa sen valtakunnan perus- periaatteita, että olisi saanut elää siinä arvossa, mikä toimenkuvassa hänellä oli.
      Ihan enkuliruhtinas. suojata valtaistuinta- - tämä on viestinnällistä kertomaa.
      Meidän pitää sydämessä pitää valtaistuin kunniassa, ajatella valtakuntaa jne.

Nyt kertomus menee Luciferin sielunmaisemaan. eli nyt tullaan siihen hyvän ja pahantaistelun kentälle, sitähän se puutarhanpuunkin kertomus kertoo jonka hedelmiä ei pitäisi syödä ja mussuttaa palstalla vaikka helluntai sitä ja tätä, homppeli tuota sekä sitä. Se on Valtaistuinta vastaan olevaa tuomionalaista puhetta. Helvetin tulen alaisuutta se, Eikä tässä tarvis olla helluntailaisena- vaan ymmärtää asia..

Lucifer- halusi valtajakkaran persuuksiensa alle, ja minä puhun ajatus, ei Jumalalla ole tähän asiaa, ja siinä löytyi se vilppi Luciferin pivossa, ja loi kirkkokunnat ja uskonnolliset puhujat - helluntai sitä ja tätä sekä homppelitarina pilkkapuheet. Siitähän on kyse.
      Ei kirkasteta Jumalan Valtakuntaa, Kristuksen Ylipapillista sanomaa- sijan rakentamista- pelastusta, sekä - että kumartaisimme elämänpuun kertomusta ---elämäksi.

Raamatun kertomuksen pitää lukea -- siihen mitä sen sisältö on. Ei saivarrella omaksi tuomioksi aikaan. juputtaa puheillaan valtaistuinta vastaan ja syödä hyvän ja pahantiedon puusta….

onkohan se noin tai näin.

KM

• Anonyymi

Vai eivät uskovaiset muka valehtele!

Tähänkin ketjuun tuli yli 20 valhetta muutamassa minuutissa.

• Anonyymi

Kyllä ateismi on sairasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ateismi on sairasta.

Miten patamustan ateistin todistukset omakohtaisista, Jeesuksen hänen kauttaan rukouksen voimalla tekemistä ihmeistä on sairasta ?
        Eikö uskovainen uskokkaan.

• Anonyymi

Sinä kyllä valehtelet ovelasti.

• Anonyymi

Siar laittaa tämän ketjun kirjamerkiksi ja vastaa tarkemmin ajan kanssa.

• Anonyymi

Onko valehtelua se ettei kerro koko totuutta? Esim. Raamattu kertoo vedenpaisumuksesta mutta hiljenee tarinan alkuperästä.

• Nyt vasta huomasin tämän aloituksen.

"Mitä valehtelen?"

Vaikea sanoa kun en voi erottaa sinua toisista anonyymeistä. On mahdollista että vilpittömästi uskot noihin väitteisiin ja toistat niitä hyvässä uskossa. Sellaista en pidä varsinaisena valehteluna. Toki väitteet itsessään ovat valheellisia. Ne perustuvat lapsellisen taikausko on ja todellisuuden kiistämiseen.

Miksi et kommentoinut minulle siihen uskovaisten valehtelua koskevaan keskusteluun vaan teit uuden keskustelun, etkä edes maininnut minulle jossain toisessa keskustelussa että tällainen aloitus on olemassa? Siksikö että et näyttäisi pelkurilta, joka pakenee minun esittämäni kysymyksiä? Siksikö, että minä en huomaisi tätä aloitusta ja näyttäisin pelkurilta, joka ei vastaa kysymyksiin?

• Anonyymi

Olet valehtelija. Uskova uskoo Raamatun olevan totta ja ihmeitä täynnä!

Jumala teki sen!

Siitäs sait!

Hah hah!

• Anonyymi kirjoitti:

Olet valehtelija. Uskova uskoo Raamatun olevan totta ja ihmeitä täynnä!

Jumala teki sen!

Siitäs sait!

Hah hah!

"Olet valehtelija."

Millä perusteella?

"Uskova uskoo Raamatun olevan totta ja ihmeitä täynnä!"

Niin, kyllä minä tuon tiedän.

"Jumala teki sen!"

Mutta tuohan on vain perusteettomana taikausko on perustuva väite.

Unohdit vastata:
        Miksi et kommentoinut minulle siihen uskovaisten valehtelua koskevaan keskusteluun vaan teit uuden keskustelun, etkä edes maininnut minulle jossain toisessa keskustelussa että tällainen aloitus on olemassa? Siksikö että et näyttäisi pelkurilta, joka pakenee minun esittämäni kysymyksiä? Siksikö, että minä en huomaisi tätä aloitusta ja näyttäisin pelkurilta, joka ei vastaa kysymyksiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      280
      3239
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2347
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2087
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      1999
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1284
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1058
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1016
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1006
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      947
    Aihe