Jos olisin vapaa ei olisi kahta sekuntia pidempi miettimisaika päätöksentekoon laittaa sinulle jotain viestiä. Nyt en voi sitä muka tehdä. Silti vatvon asiaa päässäni. Ismo olet valloittava persoona, ei voi muuta sanoa. Sinä olet syy siihen että tämän naisen kasetti on jumissa. Kuuntelin taas suomipoppia, "sinä teet sen paremmin kuin kukaan muu." Pakkohan siinä oli olla jotain elämää suurempaa kemiaa, en muuten olisi näin vatipäänä tästä.
Sinä voisit olla iltojeni ilo ja aamujeni aurinko.
9
308
Vastaukset
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Ei osu kolome syräntä tähän kohtaan.
- Anonyymi
velho tuo izzmo
- Anonyymi
Velmu se on huijannut minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velmu se on huijannut minua.
harmi kuulla.. mut nii voiks keneenkää luottaa. mä en ainakaa luota ?😎 oon siis jäätävä tylyttäjä itte. sitä se teettää ku osunu liikaa ripulipäit matkanvarrelle. siks en pahemmin anna ittestäni mitään. viihdyn parhaiten yksin. suosittelen sullekki menee vähä kylmäks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmi kuulla.. mut nii voiks keneenkää luottaa. mä en ainakaa luota ?😎 oon siis jäätävä tylyttäjä itte. sitä se teettää ku osunu liikaa ripulipäit matkanvarrelle. siks en pahemmin anna ittestäni mitään. viihdyn parhaiten yksin. suosittelen sullekki menee vähä kylmäks.
En luota vaikka haluaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään vielä että olen yltiösosiaalinen, ja rehellistä ihmistä ei voi tylyttää. Sillä oon mennyt ja jatkan samaan malliin. Osa varmasti vihaa toivottavasti joku tykkää tai ainakin Ismo jota kaipaan elämääni.
- Anonyymi
Niin sitä aina uhotaan, jos sitä ja jos tätä. Sitten se ei olisikaan niin helppoa kun hän olisi vapaa.
- Anonyymi
Oikeasti olisi helppoa, siinä kohtaa olisi kaasu pohjassa ja ei jarruista tietoakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4022141Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201962Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1301642Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151611Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211123Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925