astuin vahingossa

Anonyymi-ap

Etanan päälle kun lenkillä olin. Apua! Voiko joku sanoa paljonko joudun maksamaan? Hirvittää niin kauheasti apua!!

8

272

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääasia ettei lenkkarit menny pilalle.Olen itse vetänyt lokkia cuzzi laukulla vastapalloon kun hyökkäs no vakuutusyhtiö korvas tuon laukun kun arvokas oli. Me vihreät kuten minä arvostamme luontoa ja sen arvoja mutta kun se ei koske meitä!

• Anonyymi

Voi ei, hautasitko vai veitkö Viikiin voi ei kannattaa kyllä katsoa mihin astuu voi ei kauheeta.

• Anonyymi

Psyykelääkkeet jouďut maksamaan, tai siis omavastuuosuuden niistä.

• Anonyymi

Mistä noita saa kun välillä huippaa.

• Anonyymi

Olen onnellinen kun olen vihreä! Ja työtön olen tehnyt tosi paljon hallaa veronmaksajien piikkiin mutta olen vihreä eikö se vastata ole jotain kissaa potkasin kun murtamaan tuli.

• Anonyymi

Harvinainen laji useimpia tuhansia euroja

• Anonyymi

Ja hallitus todella rasisti kun laittaa vihervassarit elokapinan tiellä istumisen sijaan töihin.

• Anonyymi

Astuin pihalla todella isokokoisen rupikonna rouvan päälle. Hän lähti tapaturman jälkeen loikkimaan. Nyt kaduttaa olisiko kumminkin pitänyt ottaa hänet kiinni ja toimitaa sammako sairaalan. Konsultoin asiasta eläinlääkärille, joka kyllä lohdutti, ehkä mitään pahempaa ei kuitenkaan sattunut. 💖💖💖

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      90
      1059
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      228
      840
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      73
      816
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      52
      690
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      65
      648
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      592
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      547
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      47
      539
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      535
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      37
      530
    Aihe