Etanan päälle kun lenkillä olin. Apua! Voiko joku sanoa paljonko joudun maksamaan? Hirvittää niin kauheasti apua!!
astuin vahingossa
8
272
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia ettei lenkkarit menny pilalle.Olen itse vetänyt lokkia cuzzi laukulla vastapalloon kun hyökkäs no vakuutusyhtiö korvas tuon laukun kun arvokas oli. Me vihreät kuten minä arvostamme luontoa ja sen arvoja mutta kun se ei koske meitä!
- Anonyymi
Voi ei, hautasitko vai veitkö Viikiin voi ei kannattaa kyllä katsoa mihin astuu voi ei kauheeta.
- Anonyymi
Psyykelääkkeet jouďut maksamaan, tai siis omavastuuosuuden niistä.
- Anonyymi
Mistä noita saa kun välillä huippaa.
- Anonyymi
Olen onnellinen kun olen vihreä! Ja työtön olen tehnyt tosi paljon hallaa veronmaksajien piikkiin mutta olen vihreä eikö se vastata ole jotain kissaa potkasin kun murtamaan tuli.
- Anonyymi
Harvinainen laji useimpia tuhansia euroja
- Anonyymi
Ja hallitus todella rasisti kun laittaa vihervassarit elokapinan tiellä istumisen sijaan töihin.
- Anonyymi
Astuin pihalla todella isokokoisen rupikonna rouvan päälle. Hän lähti tapaturman jälkeen loikkimaan. Nyt kaduttaa olisiko kumminkin pitänyt ottaa hänet kiinni ja toimitaa sammako sairaalan. Konsultoin asiasta eläinlääkärille, joka kyllä lohdutti, ehkä mitään pahempaa ei kuitenkaan sattunut. 💖💖💖
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743288
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161192- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap91716Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635