Etanan päälle kun lenkillä olin. Apua! Voiko joku sanoa paljonko joudun maksamaan? Hirvittää niin kauheasti apua!!
astuin vahingossa
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia ettei lenkkarit menny pilalle.Olen itse vetänyt lokkia cuzzi laukulla vastapalloon kun hyökkäs no vakuutusyhtiö korvas tuon laukun kun arvokas oli. Me vihreät kuten minä arvostamme luontoa ja sen arvoja mutta kun se ei koske meitä!
- Anonyymi
Voi ei, hautasitko vai veitkö Viikiin voi ei kannattaa kyllä katsoa mihin astuu voi ei kauheeta.
- Anonyymi
Psyykelääkkeet jouďut maksamaan, tai siis omavastuuosuuden niistä.
- Anonyymi
Mistä noita saa kun välillä huippaa.
- Anonyymi
Olen onnellinen kun olen vihreä! Ja työtön olen tehnyt tosi paljon hallaa veronmaksajien piikkiin mutta olen vihreä eikö se vastata ole jotain kissaa potkasin kun murtamaan tuli.
- Anonyymi
Harvinainen laji useimpia tuhansia euroja
- Anonyymi
Ja hallitus todella rasisti kun laittaa vihervassarit elokapinan tiellä istumisen sijaan töihin.
- Anonyymi
Astuin pihalla todella isokokoisen rupikonna rouvan päälle. Hän lähti tapaturman jälkeen loikkimaan. Nyt kaduttaa olisiko kumminkin pitänyt ottaa hänet kiinni ja toimitaa sammako sairaalan. Konsultoin asiasta eläinlääkärille, joka kyllä lohdutti, ehkä mitään pahempaa ei kuitenkaan sattunut. 💖💖💖
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l282773- 1401522
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1521413Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91316Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1571221Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta381049Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58968- 65916
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall209900- 148873