Etanan päälle kun lenkillä olin. Apua! Voiko joku sanoa paljonko joudun maksamaan? Hirvittää niin kauheasti apua!!
Vastaukset 8
- Anonyymi
Pääasia ettei lenkkarit menny pilalle.Olen itse vetänyt lokkia cuzzi laukulla vastapalloon kun hyökkäs no vakuutusyhtiö korvas tuon laukun kun arvokas oli. Me vihreät kuten minä arvostamme luontoa ja sen arvoja mutta kun se ei koske meitä!
- Anonyymi
Voi ei, hautasitko vai veitkö Viikiin voi ei kannattaa kyllä katsoa mihin astuu voi ei kauheeta.
- Anonyymi
Psyykelääkkeet jouďut maksamaan, tai siis omavastuuosuuden niistä.
- Anonyymi
Mistä noita saa kun välillä huippaa.
- Anonyymi
Olen onnellinen kun olen vihreä! Ja työtön olen tehnyt tosi paljon hallaa veronmaksajien piikkiin mutta olen vihreä eikö se vastata ole jotain kissaa potkasin kun murtamaan tuli.
- Anonyymi
Harvinainen laji useimpia tuhansia euroja
- Anonyymi
Ja hallitus todella rasisti kun laittaa vihervassarit elokapinan tiellä istumisen sijaan töihin.
- Anonyymi
Astuin pihalla todella isokokoisen rupikonna rouvan päälle. Hän lähti tapaturman jälkeen loikkimaan. Nyt kaduttaa olisiko kumminkin pitänyt ottaa hänet kiinni ja toimitaa sammako sairaalan. Konsultoin asiasta eläinlääkärille, joka kyllä lohdutti, ehkä mitään pahempaa ei kuitenkaan sattunut. 💖💖💖
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301137- 105940
- 71932
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha603905- 48855
- 85780
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656