Etanan päälle kun lenkillä olin. Apua! Voiko joku sanoa paljonko joudun maksamaan? Hirvittää niin kauheasti apua!!
astuin vahingossa
8
272
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia ettei lenkkarit menny pilalle.Olen itse vetänyt lokkia cuzzi laukulla vastapalloon kun hyökkäs no vakuutusyhtiö korvas tuon laukun kun arvokas oli. Me vihreät kuten minä arvostamme luontoa ja sen arvoja mutta kun se ei koske meitä!
- Anonyymi
Voi ei, hautasitko vai veitkö Viikiin voi ei kannattaa kyllä katsoa mihin astuu voi ei kauheeta.
- Anonyymi
Psyykelääkkeet jouďut maksamaan, tai siis omavastuuosuuden niistä.
- Anonyymi
Mistä noita saa kun välillä huippaa.
- Anonyymi
Olen onnellinen kun olen vihreä! Ja työtön olen tehnyt tosi paljon hallaa veronmaksajien piikkiin mutta olen vihreä eikö se vastata ole jotain kissaa potkasin kun murtamaan tuli.
- Anonyymi
Harvinainen laji useimpia tuhansia euroja
- Anonyymi
Ja hallitus todella rasisti kun laittaa vihervassarit elokapinan tiellä istumisen sijaan töihin.
- Anonyymi
Astuin pihalla todella isokokoisen rupikonna rouvan päälle. Hän lähti tapaturman jälkeen loikkimaan. Nyt kaduttaa olisiko kumminkin pitänyt ottaa hänet kiinni ja toimitaa sammako sairaalan. Konsultoin asiasta eläinlääkärille, joka kyllä lohdutti, ehkä mitään pahempaa ei kuitenkaan sattunut. 💖💖💖
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619