Lukuisat isot tunnetut brändit ovat viime aikoina irtisanoutuneet woke ideologista.
Tuo vahingollinen ja sairas vasemmistolainen suuntaus on vaaraksi yhteiskunnalle.,
Vain typerys ostaa woke yrityksistä.
WOKE yritysten boikotointi on tärkeää
13
163
Vastaukset
- Anonyymi
täyttä totta. Naurettavaa sen sijaan on Palestiina hörhöjen toive että ihmiset boikotoisivat Israelilaisia tai juutalaisten perustamia yrityksiä
En ennen käynyt Mäccärissä, nyt käyn - Anonyymi
En tilaa nykyään mitään kuin vasta tarkastettuani että kauppa ei aja woke arvoja
- Anonyymi
Woketon vaihtoehto valitaan, jos useampia tarjolla.
- Anonyymi
Sama täällä
Ja LESTATON.
- Anonyymi
Go woke, Go broke on totta
- Anonyymi
Mitä ovat woke yrityksiä.
- Anonyymi
Rauhoitukaas nyt. Lokakuussa saatte katsottavaksenne ihanan, moni osaisen dokumentin Sanna Marinista. Rytkyttäkää boolimaljan ympärillä siihen asti!
terv. tv 1. - Anonyymi
Woke, Cancel-kulttuuri, DEI ja BLM pelkkää hulluutta
- Anonyymi
Samoin kaikki stream-palvelut, erityisesti Disney+ on pannassa! En maksa centtiäkään! Heti kun haistan vähääkään wokeilun piilomainontaa leffoissa/tv-sarjoissa/dokumenteissa, se on bai bai tilaus!
YLE:stä on pakkomaksu ikävä kyllä, mutta kiinni pysyy joka ikinen Yle, niin telkussa kuin radiossa. - Anonyymi
Woke, Cancel ja DEI kiellettävä
- Anonyymi
Woke is Joke
- Anonyymi
Pystytkö kertomaan edes yhden yrityksen joka ei ole tuota?
- Anonyymi
Kannattaa aina tarkistaa ennen ostoa että yritys ei noudata WOKE tai DEI periaatteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749