milloin laissa ruetaan kieltämään elävien rapujen keittäminen!
ajatelkaapa mikä kärsimys eläimen keittäminen on elävältä.
ravut keitetään elävältä on kidutusta
14
123
Vastaukset
- Anonyymi
Hyppä kiehuvaan veteen, takaan että kirpasee vaan hetken.
Rapuja syödään edelleen vaikka kuinka kitiset. Hahhahhaaa pösilöapinoille.- Anonyymi
Äyriäiset alkavat heti kuollessaan erittää myrkkyä, siksi ainoa turvallinen keino on keittää heti niin että kuolevat samalla. Näin on tehty vuosisatoja, kun näitä on syöty. Sinäkö idiootti sait vasta selville asian nyt?
- Anonyymi
Rapu rapu rapu rallaaaaa!
- Anonyymi
Rapujen keittäminen elävältä on monta kertaa humaanimpi tapa ottaa eläin hengiltä, kuin vaikkapa halal-teurastus.
Halal-teurastuksessa nautaeläinen tai lampaan kurkku viilletään auki, ja nostetaan sitten takajaloista kettingeillä ilmaan, kuolemaan verenhukkaan. - Anonyymi
Tämäkin aihe on niin laaja. Ajatelkaapa miten eläimet kiduttavat toisiaan syödessään. Tai ihmiset kituvat sairauksissaan loppuun asti. Paljon on tuskaa maailmassa, mutta tietenkin ihmisen viisaudessaan pitäisi ymmärtää sitä vähentää kaikin tavoin.
- Anonyymi
YK:n mukaan joka päivä maailmassa kuolee 17.000 alle 5-vuotiasta lasta aliravitsemukseen. Nälkään kuoleminenkin on aika pitkä ja kivulloinen tapa kuolla.
Rapujen keittämistä kauhisteleva suomalainen sivistyneistö ei ole päivittäin kovinkaan huolissaan tuosta joka päivä tapahtuvasta 17.000 lapsikuoleman asiasta.- Anonyymi
Siis kyl me siit joskus ainaki brunssilla jutellaan. Onhan se tietty hirveetä, mut nehän on niit kehittymättömiä.
- Anonyymi
Sanos muuta. T. Persu
- Anonyymi
Minä en ole mikään ituhippi kuitenkaan. Kannatan luonnonantimien taloudellista käyttöä, metsähakkuita, luonnossa liikkumista, metsästystä silloin kun kanta sallii, luontokuvausta kannatan. Kannatan myös suojelualueita joita maassa on riittävästi jo nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mikään ituhippi kuitenkaan. Kannatan luonnonantimien taloudellista käyttöä, metsähakkuita, luonnossa liikkumista, metsästystä silloin kun kanta sallii, luontokuvausta kannatan. Kannatan myös suojelualueita joita maassa on riittävästi jo nyt.
Ja syön kaiken lisäksi lihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyttää vaan tuo aloituksen asia.
- Anonyymi
Pakkoko niitä nilviäisiä on syödä? Ravut ovat kiellettyjä ruokia Raamatullisesti.
- Anonyymi
Kaikki raadonsyöjät ovat kiellettyjä ruokia.
- Anonyymi
"YK:n mukaan joka päivä maailmassa kuolee 17.000 alle 5-vuotiasta lasta"
Suomi pystyisi yksinäänkln ruokkimaan tuollaisen 17.000 lasta.
Ei se ole niin suuri kustannus kuitenkaan, joku 60.000 €/vrk, niin saataisiin lämmin riisikuppi kaikille eteen, eikä lasten tarvitsisi kuolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187