S-marketin myynti ylitti odotukset. Jos odotukset perustuivat aikaisempaan myyntiin, niin onhan se ihan selvä, että jos tarjonnan siirtää sinne, missä 80% hankolaisista asuu, niin kauppa lisääntyy. Valtaosa hankolaisista asuu radan pohjoispuolella. Siellä on ostopotentiaali 365/24.
S-marketin myynti ylitti odotukset, eikä ihme
6
730
Vastaukset
- Anonyymi
Just näin! Ei keskusta ole todellakaan enää Vuorikadulla vaan sillan toisella puolella. Miks menis enää sillan yli? Jonkun asiallisen pubin kun vielä saisi radan paremmalle puolelle, niin a vot..
- Anonyymi
Vuorikatu on pelkkä näivettynyt pikkukatu homeisine putikkeineen muuta hyvää siellä ei ole kuin Elokuvateatteri joka sekin parantui palveluiltaan uuden omistajan myötä.
- Anonyymi
Joko K supermarket on hätää kärsimässä?
Omasta mielestä kauppojen pitäisi olla vierekkäin, niin sitten olisi reilu tilanne.
Nyt s marketin uutuuden viehätys on vielä voimissaan, liekö kuinka kauan? - Anonyymi
Uutuudenviehätys tuskin häviää, kun on on toinen kaupungin hallitsevista kaupoista. Miksi kukaan enää palaisi Vuorikadulle ? Mistä sä safkaa sieltä ostat ? Joo, burgereita, mutta kotiin ostettavaksi...
- Anonyymi
Myyntiä tärkeämpää on se, kummasta kaupasta hankolaisen työttömän on helpompi näpistää.
- Anonyymi
Finsidan ok svinsidan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669