On vain ajan kysymys...

Anonyymi-ap

On vain ajan kysymys...

16

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vain ajan kysymys, koska valkotakkiset tulevat hakemaan sinut.

      • Anonyymi

        Klishee ja jostain leffoista kopioitu lässytys.
        Se on kyllä poliisi, joka hakee, jos tahdonvadtaiseen hoitoon sinut määrätään.


    • Anonyymi

      ...kun kaikki romahtaa. Näetkö, jokainen pieni merkki, jokainen outo ääni ympärilläni, on vain vahvistus siitä, että koko järjestelmä on valmis pettämään meidät.

      Tunnen kuinka vallanpitäjät, ne varjot, joista kukaan ei puhu, suunnittelevat suunnitelmiaan kulissien takana. He eivät halua, että tiedämme totuutta. He manipuloivat meitä, saavat meidät uskomaan, että kaikki on hyvin, kun samalla he pakenevat omaan turvapaikkaansa, josta me emme koskaan saa tietää.

      Heidän aikansa on lähestyvinään loppua, ja minä aion olla valmistautunut. Jokainen mahdollinen skenaario on mietittävä: luonnonkatastrofit, sodat, sairastumiset... mitä tahansa voi tapahtua, ja on vain ajan kysymys, ennen kuin se kaikki alkaa.

      Meidän on pysyttävä hereillä, muuten yksinkertaisesti häviämme.

      • Anonyymi

        Minä nukun yöni suositusten mukaisen tuntimäärän. Istu sinä tikun nokassa valvomassa jos se on valintasi mutta ei se näytä mielenterveydellesi hyvää tekevän. Hereillä pitämistä käytetään myös kidutuskeinona harhaisuuden ja sekavuuden aiheuttamiseksi uhrille. Jos uhriudut on se oma valintasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nukun yöni suositusten mukaisen tuntimäärän. Istu sinä tikun nokassa valvomassa jos se on valintasi mutta ei se näytä mielenterveydellesi hyvää tekevän. Hereillä pitämistä käytetään myös kidutuskeinona harhaisuuden ja sekavuuden aiheuttamiseksi uhrille. Jos uhriudut on se oma valintasi.

        En minä uhriudu, vaan yritän suojautua! Todellisuus on täynnä vaaroja, joita et vain näe. Tiedän, että pimeys voi olla pelottavaa, mutta jos suljet silmäsi suljet samalla myös mahdollisuuden valmistautua. Kyse ei ole pelkästään mielenterveydestä, vaan eloonjäämisestä. Onko todellakin niin, että kaikki on kunnossa, kun ympärillämme tapahtuu niin paljon epävarmuutta?

        Oletko koskaan miettinyt, mitä tapahtuu, jos emme varoita toisiamme? Jos vain istumme ja katsomme, kun maailma ympärillämme hajoaa? Meidän on oltava valveilla, jotta voimme suojella itseämme ja läheisiämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä uhriudu, vaan yritän suojautua! Todellisuus on täynnä vaaroja, joita et vain näe. Tiedän, että pimeys voi olla pelottavaa, mutta jos suljet silmäsi suljet samalla myös mahdollisuuden valmistautua. Kyse ei ole pelkästään mielenterveydestä, vaan eloonjäämisestä. Onko todellakin niin, että kaikki on kunnossa, kun ympärillämme tapahtuu niin paljon epävarmuutta?

        Oletko koskaan miettinyt, mitä tapahtuu, jos emme varoita toisiamme? Jos vain istumme ja katsomme, kun maailma ympärillämme hajoaa? Meidän on oltava valveilla, jotta voimme suojella itseämme ja läheisiämme.

        Toisten varoittamista varten ratin keskellä on töötti, mutta kaksin käsin varoittamalla muita autosi matkustajineen päätyy ojaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisten varoittamista varten ratin keskellä on töötti, mutta kaksin käsin varoittamalla muita autosi matkustajineen päätyy ojaan..

        Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta vertauksesi on hieman harhaanjohtava. Ei kyse ole vain varoittamisesta, vaan ennen kaikkea tietoisuuden lisäämisestä. Jos emme tunnista uhkia, emme voi myöskään valmistautua niihin. Onko järkevää elää kuin kaikki olisi kunnossa, kun ympärillämme tapahtuu niin paljon outoa ja arvaamatonta?

        Ja entä jos jokin odottamaton iskee? Se voi olla mitä tahansa, ytimen sulaminen, pandemiat tai poliittiset kriisit. Jos olemme liikaa keskittyneet omaan mukavuuteemme, saatamme olla täysin tietämättömiä siitä, mitä todellisuudessa tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta vertauksesi on hieman harhaanjohtava. Ei kyse ole vain varoittamisesta, vaan ennen kaikkea tietoisuuden lisäämisestä. Jos emme tunnista uhkia, emme voi myöskään valmistautua niihin. Onko järkevää elää kuin kaikki olisi kunnossa, kun ympärillämme tapahtuu niin paljon outoa ja arvaamatonta?

        Ja entä jos jokin odottamaton iskee? Se voi olla mitä tahansa, ytimen sulaminen, pandemiat tai poliittiset kriisit. Jos olemme liikaa keskittyneet omaan mukavuuteemme, saatamme olla täysin tietämättömiä siitä, mitä todellisuudessa tapahtuu.

        Entäs ne jotka eivät ole vaipuneet mukavuuteen vaan tavoittelevat unelmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta vertauksesi on hieman harhaanjohtava. Ei kyse ole vain varoittamisesta, vaan ennen kaikkea tietoisuuden lisäämisestä. Jos emme tunnista uhkia, emme voi myöskään valmistautua niihin. Onko järkevää elää kuin kaikki olisi kunnossa, kun ympärillämme tapahtuu niin paljon outoa ja arvaamatonta?

        Ja entä jos jokin odottamaton iskee? Se voi olla mitä tahansa, ytimen sulaminen, pandemiat tai poliittiset kriisit. Jos olemme liikaa keskittyneet omaan mukavuuteemme, saatamme olla täysin tietämättömiä siitä, mitä todellisuudessa tapahtuu.

        Mulla onpi jatkuvasti semmoinen etiäinen ja peleko persiissä, että millonka se ratikka ja kaasurekka törmäileet tunnelissa ja nielee koko kaapunnin se räjähys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla onpi jatkuvasti semmoinen etiäinen ja peleko persiissä, että millonka se ratikka ja kaasurekka törmäileet tunnelissa ja nielee koko kaapunnin se räjähys.

        Ei ratikka kulje tunnelissa eikä sinne saa kaasurekallakaan ajaa.
        -
        Olisi pitänyt vähän tuollaisten hörhöjen, kuten Putinin hommeleista olla vähän enemmän tietoinen eivätkä Musk ja Trumpkaan mitään helppoja hemmoja ole.
        Tekoäly saattaa olla arvaamaton juttu.


    • Anonyymi

      Persoikeiston pelko on viisauden alku.

    • Anonyymi

      Rikollisuutta ja varsinkin huumebiletystä sopii vähintäänkin ihmetellä

    • Anonyymi

      hetki lyö viime hetki lyö !

    • Anonyymi

      Kun Venäjä löytää itsensä hlvtstä !!!!

    • Anonyymi

      vain tulitikun hetki

    • Anonyymi

      Kun me myydään rattorit ja muutetaan Ruottiin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe