Bladerunner
27.8. 15:15
toimii myös toisinpäin kamera.... itselle on pari kertaa meinannu parkkipirkot antaa sakon kun olen ajanu ruutuun ja menny hakeen automaatista lippua... toisella kertaa oli jo kirjottanu lappusen ja väitti että auto ollu jo kauan parkissa.... ikävä hänen kannaltaan että mulla kojelauta kamera oli päällä ruutuun tullessani ja kun parkkiin jätin..... makiasti näky kun pirkko pyyhkäs saman tien kadun toiselta puolen kirjottaan lappusta kun minä kadun kulman takana olevalta automaatilta lippua menin hakeen.... auton lähellä oleva automaatti rikki ja oli huputettu..... kävi niin että minä sain rahaa kaupungilta kun videon laitoin pysäköinnin valvontaan... sain laskuttaa kaiken ylimääräisen työajan mitä asian oikaisuun meni... ja hiukan vielä ns. kipurahaa etten julkaisisi videota saati kaupunkia mainitsisi...
Joskus näinkin...
Anonyymi-ap
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433362
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔252029- 941754
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon471670- 571613
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1111422- 1081390
Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3101370- 1311294
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2221177