Heipä hei vaan. Aamukahvia tässä vasta nautitaan. ☕🍳🐺😊❤️
Suden päiväketju
126
656
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkäaikaistyöttömät heräilee yhden aikaan iltapäivällä.
mustasusi kirjoitti:
Minä olenkin lomalla.
Ja heräsin kyllä aiemmin, mutta nyt vasta syön aamupalaa, kun piti käydä suihkussa ja valmistaa sitä safkaa ensin. Ei tässä ole kiirettä minnekään tänään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja heräsin kyllä aiemmin, mutta nyt vasta syön aamupalaa, kun piti käydä suihkussa ja valmistaa sitä safkaa ensin. Ei tässä ole kiirettä minnekään tänään.
Paitsi trollailemaan ⚠️
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi trollailemaan ⚠️
Mitä trollaamista näet täällä? Paitsi nuo sun jutut.
- Anonyymi
Susi ei ole pitkäaikaistyötön. Tuhansia, tänä aikana omaa syytään vailla olevia pitkäaikaistyöttömiä kohtaan sanomasi oli törkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi ei ole pitkäaikaistyötön. Tuhansia, tänä aikana omaa syytään vailla olevia pitkäaikaistyöttömiä kohtaan sanomasi oli törkeä.
Menkööt TÖIHIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkööt TÖIHIN!
Käytkö sinä susimiestä enempää TÖISSÄ!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkööt TÖIHIN!
Posliinipää neuvonantajana
- Anonyymi
Moikka miten menee ❤️😊👩
- Anonyymi
❤️😇☕️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️😇☕️❤️
🐰❤️🐇💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐰❤️🐇💦
💦💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💦💦💦💦
❤️👩❤️😇
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei! Hyvin tässä menee. Kuinka sulla? ❤️😊
Juuri heräsin 🥱💤❤️😊👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Suakin nukutti hyvin. Nyt kahville ☕❤️😄
Yeah❤️😊👩☕️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐰❤️🐇💦
feikki liikenteessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐰❤️🐇💦
feikki liikenteessä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole pupuja täällä. Tämä on suden ketju.
Oo susi tarkkana. Feikki Kirsitystä tuppaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole pupuja täällä. Tämä on suden ketju.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihanaa 😊❤️
Mitä kahvia sulla 😂❤️☕️😊👩
Anonyymi kirjoitti:
Joo tarkkana saa nykyisin olla ja se on kyllä harmillista, kun muuten nauttisin täällä olosta. Tuo häirintä on ihan tarkoituksellista ja yritys savustaa mut täältä pois. Se on ihan selvää.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kahvia sulla 😂❤️☕️😊👩
Tätä samaa löfbergs kakkospaahtoa. Onneksi loppui tuo paketti nyt. Ostan tänään jotain muuta hyvveetä. 😊☕️❤️😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri heräsin 🥱💤❤️😊👩
"Kirsikin" heräili just samaan aikaan susitrolliäijän kanssa 🤣🤣🤣🤣🤣
Varmaan ihan sattumalta 🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netatus kyllä on aitoa ja alkuperäistä💦🍆💦💦
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tätä samaa löfbergs kakkospaahtoa. Onneksi loppui tuo paketti nyt. Ostan tänään jotain muuta hyvveetä. 😊☕️❤️😅
Hyveetäkö ostat🤗😘🤗❤️👩☕️
Anonyymi kirjoitti:
Hyveetäkö ostat🤗😘🤗❤️👩☕️
Kyllä, jotain oikein hyvvää ja makoista. En sitä pullaakaan ole vielä ostanut. 🤗❤️☕️😘
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä, jotain oikein hyvvää ja makoista. En sitä pullaakaan ole vielä ostanut. 🤗❤️☕️😘
Tänään pitää kai raahattua sinne kauppaan😂❤️👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo tarkkana saa nykyisin olla ja se on kyllä harmillista, kun muuten nauttisin täällä olosta. Tuo häirintä on ihan tarkoituksellista ja yritys savustaa mut täältä pois. Se on ihan selvää.
Ei ole savustuksesta kyse näin fanin mielestä. On vain järkyttävän pahoinvoivaa rappiojengiä aikaansa kuluttamassa. Ei kannata vastailla mokomiin.
Anonyymi kirjoitti:
Tänään pitää kai raahattua sinne kauppaan😂❤️👩
Sellainen fiilis mullakin on. Oliskin kiva mennä sinne yhdessä 🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellainen fiilis mullakin on. Oliskin kiva mennä sinne yhdessä 🤗❤️
😊😊❤️👩
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole savustuksesta kyse näin fanin mielestä. On vain järkyttävän pahoinvoivaa rappiojengiä aikaansa kuluttamassa. Ei kannata vastailla mokomiin.
Se vaan minusta outoa, että miksi notkuvat juuri ikävä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kirsikin" heräili just samaan aikaan susitrolliäijän kanssa 🤣🤣🤣🤣🤣
Varmaan ihan sattumalta 🤣🤣Jännä ettei nämä osaa päätellä tästä miehen yksinäisestä tarrakerhosta mitään
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se vaan minusta outoa, että miksi notkuvat juuri ikävä palstalla?
Muillakin palstoilla samaa välivinoilua. Susimies kuitenkin tahollaan näkyy johtavan lukijoiden suosiossa. Meno eloisaa häriköijistä huolimatta. Parisen vakikallua kenties. Yhteistä puhelin kännyssä puuseessäkin istuen. Arjen vitutukseen ainoan lohtuna palstakettuilu.Itse herkkäpipoisia. Eivät kestä pienintäkään vastakommenttia. Silloin lentelee eetteriin tainnutukseksi hymiöistä paljain kännyin napattuja kakkakasoja. Tälleen se vuorokausi heillä tulee kuitatuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaat sä äijä kuitenkin🤣
- Anonyymi
Ihana pupuliinini❤️🐇💦❤️
Ei aikuiset kirjoittele tuolla tavalla ja häiriköi, että taatusti on nyt teinit asialla. Keskittykää koulunkäyntiin. Se on oikeasti aika tärkeää. 😊
- Anonyymi
🪓🪓🪓🪓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🪓🪓🪓🪓
👍👍👍👍
- Anonyymi
Sun koulunkäynti ei ainakaan oo tuottanu toivottua lopputulosta🪓🐽
Anonyymi kirjoitti:
Sun koulunkäynti ei ainakaan oo tuottanu toivottua lopputulosta🪓🐽
Olet kyllä aika väärässä.
- Anonyymi
Heippa , susi. Toivon, että lomapäiväsi tuo mukanaan iloa ja mukavaa fiilistä.
- Anonyymi
Susi, tässä minä. Liekkö aparaatissa jokin häiriö, kun toisinaan viesti tulee useampaan kertaan. Tulee merkintä viestin tarkentamisesta. Kun painan uudestaan, homma menee överiksi. Tämä sanottuna ettet käsitä piruiluksi. Sori.
Ei se ihme ole, että nää nousee trendaaviin, kun on niin paljon tätä hörönkökköä. Pahoittelen, ettei täältä muuta nyt juuri löydy, arvoisat lukijat.
- Anonyymi
Arvoisat lukijat🤣🤣🤣
Trolliäijä puhu itelleen jo monikossa🤣🙈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvoisat lukijat🤣🤣🤣
Trolliäijä puhu itelleen jo monikossa🤣🙈Sitä voi yrittää vaikka tavuttaa tai pictottaa, ei kaikki silti halua tajuta liian syvällä jo höpinöissä
Tämä on uusi ketju, jossa en valita yhtään.
Mutta se ei kiinnostakaan ketään. Se kiinnostaa kun on valittamista. Ja sitten tulee kritiikkiä kritiikin perään. Ei mitään ymmärrystä, vaikka väittää olevansa empaattinen yms. Kirsi on ollu ainoa joka ei turhia kritisoi, vaan tuo iloa. Siinä on ollut hänen taikansa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta se ei kiinnostakaan ketään. Se kiinnostaa kun on valittamista. Ja sitten tulee kritiikkiä kritiikin perään. Ei mitään ymmärrystä, vaikka väittää olevansa empaattinen yms. Kirsi on ollu ainoa joka ei turhia kritisoi, vaan tuo iloa. Siinä on ollut hänen taikansa.
Niin missä kirsi muuten on? ei hän täällä sun seurana näytä olevan. Tulee illalla moikkaa ja menee nukkumaa. Saatatte puhua ruuasta ja kahvista. Mitä sä tiedät kirsisitä muuta kuin iän ja paikkakunnan. Hän ei halua nähdä sua vaikka laittaa pusuja ja sydämiä ja nukkuu sun kainalossa virtuaalisesti. ei halua tehä sitä oikeassa maailmassa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin missä kirsi muuten on? ei hän täällä sun seurana näytä olevan. Tulee illalla moikkaa ja menee nukkumaa. Saatatte puhua ruuasta ja kahvista. Mitä sä tiedät kirsisitä muuta kuin iän ja paikkakunnan. Hän ei halua nähdä sua vaikka laittaa pusuja ja sydämiä ja nukkuu sun kainalossa virtuaalisesti. ei halua tehä sitä oikeassa maailmassa.
Hän on jossain asioillaan. Oot iteki jauhanu miten hänellä saa olla elämää muuallakin ku palstalla. Ja minä olen sanonu, että ei ole mikään pakko tavata oikeasti jos ei halua. mä ymmärrän jos ei halua oikeasti nähdä. Se on kuitenki ihan eri asia, ku täällä söpöstellä tuntemattomalle. Ihastuksen takia mäki tänne aikoinaan tulin, enkä minkään deittailun takia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hän on jossain asioillaan. Oot iteki jauhanu miten hänellä saa olla elämää muuallakin ku palstalla. Ja minä olen sanonu, että ei ole mikään pakko tavata oikeasti jos ei halua. mä ymmärrän jos ei halua oikeasti nähdä. Se on kuitenki ihan eri asia, ku täällä söpöstellä tuntemattomalle. Ihastuksen takia mäki tänne aikoinaan tulin, enkä minkään deittailun takia.
No niin tulihan se päivän netta sieltä. Puhutaan netasta kun mainitsit hänet taas
Anonyymi kirjoitti:
No niin tulihan se päivän netta sieltä. Puhutaan netasta kun mainitsit hänet taas
En sitä tarkoita tällä, että pitää alkaa puhumaan. Sä sen ymmärrät joka kerta noin tyhmästi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En sitä tarkoita tällä, että pitää alkaa puhumaan. Sä sen ymmärrät joka kerta noin tyhmästi.
Kaikki tietää että olit täällä ensin netan takia . Ei sitä tartte jatkuvasti toistaa. Olisit voinut olla mainitsematta hänet mutta taas oli tarve muistuttaa kaikkia tästä.
- Anonyymi
Iltaa kuinka loma menny👩❤️
Iltaa vaan. Nopeesti on päivä menny. Tässä laskeskellu rahoja, että mihin ne taas riittää, vai riittääkö mihinkään. Joo, mutta oon kuunnellu musaa ja ollu ihan rennosti tän päivän. 😊❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Iltaa vaan. Nopeesti on päivä menny. Tässä laskeskellu rahoja, että mihin ne taas riittää, vai riittääkö mihinkään. Joo, mutta oon kuunnellu musaa ja ollu ihan rennosti tän päivän. 😊❤️
Ok sehän kiva kuulla😊👩❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten siellä menee? 😊
Lepäilen ja menen ajoissa nukkuu 😊👩❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Rahat riittävät paremmin, kun lähtee johonkin töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepäilen ja menen ajoissa nukkuu 😊👩❤️
yllätys . kirsi lepää jotta jaksaa nukkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yllätys . kirsi lepää jotta jaksaa nukkua
Tirsk 🙈
- Anonyymi
Onneksi voi herätä vasta ysiltä, loman hyviä puolia😊👩❤️
No se on hyvä kyllä ei tarvii myöskään mennä kovin aikaisin nukkumaan. Saa elää ihan omassa rytmissään.😊❤️
- Anonyymi
❤️🐇😇
- Anonyymi
taasko kirsillä on loma. vastahan sä olit lomalla espanjassa ja taas on loma töistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taasko kirsillä on loma. vastahan sä olit lomalla espanjassa ja taas on loma töistä
Tottakai "kirsillä" on samaan aikaan loma kuin susitrolliäijällä. Ihan sattumalta 🤣
Hyvää yötä sitten.
- Anonyymi
tehän voitte tavata kun teillä molemmilla on nyt loma. mutta kirsi ei halua koska kirsin pitää levätä ja nukkua,jotta jaksaa moikata jania.
Anonyymi kirjoitti:
tehän voitte tavata kun teillä molemmilla on nyt loma. mutta kirsi ei halua koska kirsin pitää levätä ja nukkua,jotta jaksaa moikata jania.
Näin on. En jaksa minäkään enää muuta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Näin on. En jaksa minäkään enää muuta.
Ootko säkin palanu ilmastonmuutoksesta ja simpukkafarssista loppuun?
Ennen sai olla ihastunu ja kattella kuvia. Nyt ei ole muuta ku tekstiä ja hymiöitä ruudulla.
- Anonyymi
niin hemmetin netta kun laittoi janille some-estot. hitto sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin hemmetin netta kun laittoi janille some-estot. hitto sentään
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hyviä öitä Jani. Täällä huomenna varhainen aamunousu. Ihana nukahtaa syystuulen huminaan.✨🌙🌌
- Anonyymi
tai mielummin janin kainaloon
Päivän saldona vaan megaluokan masennus. Kiitos kaikesta.
- Anonyymi
Tuleppas kainalooni nukkumaan. 🌌🤗✨
Anonyymi kirjoitti:
Tuleppas kainalooni nukkumaan. 🌌🤗✨
En tiedä kuka oot. Haluan sellaisen, jonka kuvia voin ihailla ja tuntea ihastusta.
Ai olen idiootti, kun toinen käy vaan vähän moikkaamassa ja unohtaa samantien? Eikä vastaa edes kun jotain kysyn.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tiedä kuka oot. Haluan sellaisen, jonka kuvia voin ihailla ja tuntea ihastusta.
eli haluat uuden pakkomielteen netan tilalle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
eikö kirsin pusut ja halit riitä.
Anonyymi kirjoitti:
eli haluat uuden pakkomielteen netan tilalle.
No mitä pitäis sitten sinun mielestä haluta?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö kirsin pusut ja halit riitä.
Ja Prinsessa ja originellinainen?
- Anonyymi
Niin. Kaikkihan on muiden vika🤣
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai olen idiootti, kun toinen käy vaan vähän moikkaamassa ja unohtaa samantien? Eikä vastaa edes kun jotain kysyn.
ai nytkö vasta huomaat ettei vastaa sulle. oot kyllä vitun hidasälyinen. Nytkö kirsi eí olekaan enkeli.
- Anonyymi
Herra Tohtori, olen vaikeasti masentunut omista höpinöistäni netissä.
Tohtori: Älkää hyvä mies roikkuko netissä, niin masennus helpottaa ⚠️ Anonyymi kirjoitti:
Herra Tohtori, olen vaikeasti masentunut omista höpinöistäni netissä.
Tohtori: Älkää hyvä mies roikkuko netissä, niin masennus helpottaa ⚠️helppo se on sanoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Fani susi-palstalaisenasi toivotin sinulle hyvät yöt ja kiltin leppeänä leikisti pyysin sutta kainalooni. Nukahdin lähes samantien ja nyt takaisin peiton alle. Varhainen nousu edessä. Olen vain ystävä toisten joukossa. Huomiseen ja nuku leppeät unet.🤗✨
Anonyymi kirjoitti:
Fani susi-palstalaisenasi toivotin sinulle hyvät yöt ja kiltin leppeänä leikisti pyysin sutta kainalooni. Nukahdin lähes samantien ja nyt takaisin peiton alle. Varhainen nousu edessä. Olen vain ystävä toisten joukossa. Huomiseen ja nuku leppeät unet.🤗✨
Kyllä voin kainaloon yöksi tulla jos unen saat siten paremmin. Hyvää yötä. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä voin kainaloon yöksi tulla jos unen saat siten paremmin. Hyvää yötä. 😊
🤗Kiitti. Näimpä leikisti kuvittelinkin sinun olevan kainalossani. Hyvää unilääkettä oletkin. Huomiseen😊💤💤💤💤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Originellinainen on poistunut täältä.
Ja lanseerasit sen tilalle Parittoman Sukan🤣
- Anonyymi
Kiitos tästä päivästä ❤️😊👩nuku hyvin😘
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos vain itsellesi. ❤️😊 Kauniita unia ja hyvää yötä. 😘
Sunhan piti jo tunti sitten poistua?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos mitäs teet huomenna lomalla😊👩❤️
Anonyymi kirjoitti:
No mä en ole vielä varma mitä huomenna tekisin. Täytyy ainakin pakkailla viikonlopun reissua varten, jos tulee lähdettyä. ❤️😊
Anonyymi kirjoitti:
Mä en saanu tänään aikaiseksi mitään... Jäi salillekin menemättä, kun kaveri ei lähteny.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mä en ole vielä varma mitä huomenna tekisin. Täytyy ainakin pakkailla viikonlopun reissua varten, jos tulee lähdettyä. ❤️😊
Okay😊👩❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
siinä kirsi oli. ootko nyt onnellinen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä sulla on huomenna? ❤️😊
🥱Se selviää aamulla 😊👩💤❤️Hyvää yötä
Anonyymi kirjoitti:
🥱Se selviää aamulla 😊👩💤❤️Hyvää yötä
Joo, niin se on sama mullakin. Hyvää yötä ❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, niin se on sama mullakin. Hyvää yötä ❤️
Kiitoksia 👩💤❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ❤️😘
kiitos itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos itsellesi
kiitos
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en saanu tänään aikaiseksi mitään... Jäi salillekin menemättä, kun kaveri ei lähteny.
Eihän sulla on kavereita
Mistä sellainen nyt yhtäkkiä tupsahti? Taivaastako? Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulla on kavereita
Mistä sellainen nyt yhtäkkiä tupsahti? Taivaastako?Juu ufosta niitä välillä tipahtelee.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu ufosta niitä välillä tipahtelee.
Eikö Kuusta löytynyt?🚀🌔
- Anonyymi
Sulla on kova homma poistatella ihmisten kommentteja 🤣🤣🤣
Mikseivät herraa miellytä? - Anonyymi
Pupukäsinukkeperformanssi vaan pystyyn, niin saadaan nauraa🐇👩😊❤️🍆💦🤣🤣
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343265Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433060Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342936Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1661920Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341253
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 761169