Valtio säästää ja osana sitä leikataan monenlaisten järjestöjen avustuksia. Olipa niistä mitä mieltä hyvänsä, kannatan ainakin sitä, ettei valtionapua nähdä itsestäänselvyytenä. Valtio ei erityiseti vastusta tuubansoittoa, jos se ei tue puhallinsoitinyhdistystä. Tätä on nyt jonkin verran toistettukin.
Samaan aikaan rehtori saa huomautuksen kun koulussa rukoillaan ja veisataan virsiä. Tämä pitäisi nähdä samanlaisena asiana. Valtio ei ole uskonnonvastainen, jos se ei erityisesti huolehdi siitä, että kouluissa rukoillaan.
Valtion avuista
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313528
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv162560Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202300Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1932093Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311955Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501611- 341575
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211544- 541443
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja581323