Jankuttaa tyhjää kuin mikäkin vajakki.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Toimittaja luuli olevansa opposition edustaja, ei toimittaja.
- Anonyymi
Surkeaa menoa. Toimittaja haastattelee toimittajia. Tuollaisesta paskasta me maksamme.
- Anonyymi
Ylen agendassa maahanmuuton rajoittaminen on rasismia.
Onko lähes kaikki maailman valtiot rasistisia, kun vaativat rajalla passin?
Miksi Yle valitsee aina "asiantuntijansakin" agendansa mukaan. Täysin poliittinen media.
Ei pitäisi verorahoilla rahoittaa äärivasemmiston äänenkannattajaa.
- Anonyymi
Politiikka olisi kuivaa jos ei olisi Perussuomalaisia ja Riikka Purraa, silloin ei olisi mitään ongelmia edellisen hallituksen tavoin, mutta vaaleissa meni jokin vikaan kun näin kävi?
- Anonyymi
Huvittava ohjelma. Toimittaja hyökkäsi 30 min perussuomalaisia vastaan ja yritti väkisin saada Orpolta kommenttia, joka rikkoisi hallitusyhteistyötä.
Ylen toimittaja oli koonut loppu ohjelmaan itsensä lisäksi toisen ylen toimittajan sekä hesarin ja maikkarin toimittajan kauhistelemaan. Eli loppu palaverissa oli kolme ryssän hyödyllistä idioottia ja yksi vihersuvakki.
Yllättäen ryssän idioottien rintaman rikkoi hesarin toimittaja, jonka kommentointi oli lähinnä tasapuolista uutisointia tai keskustelua. - Anonyymi
Laitoin tv: n kiinni, en viitsi katsella kun joku kiihkosuvaitsevainen jankuttaa samaa asiaa kokoomuksen tontulle.
- Anonyymi
Ainahan se sattuu, kun huomaa asioiden menevän päin persettä.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen haastattelu. Ensin tivaa suu vaahdossa että miksei persut lähde hankkeeseen mukaan. Hetken päästä sitten lipsahtaa ettei siinä kokoomusta lukuun ottamatta ole mikään muukaan puolue mukana.
- Anonyymi
Mikä nyt on Persut? Miksi te oireilette? Siksikö ettei kukaan halua leikkiä teidän kansanne? No se on tiedän omaa syytänne!
- Anonyymi
Esimekki antirasistisesta samanarvoisuudesta. Vanha mummo ja treenannut nuori muka kilpailevat estejuoksussa mutta molemmat palkitaan, koska molemmat ovat samanarvoisia ja on jakamaton ihmisarvo. Pitkällekö pötkitään näin antirasistisilla rakenteilla?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157763
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
- 54408
- 40407