Orpo on pelkuri

Anonyymi-ap

Sanoisi suoraan, ettei rasismipelleilyä harrastella hallituksen toimesta, koska on oikeitakin asioita hoidettavana.

Purra on suoraselkäinen ja rehellinen poliitikko, joka ei osallistu typeriin näytelmiin.

25

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rehellinen Riikka on kansan suosiossa. Tekee, kuten on sanonut.

      • Anonyymi

        PerusSuomalaiset on oikeassa, turha lähteä jokaiseen "Muka-Kampanjaan" mukaan.

        Suomella on nyt Paras KauttaAikain - ValtiovarainMinisteri Riikka Purra !

        - Hän on todella Osaava ja Taitava Ministeri ja PuolueJohtaja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PerusSuomalaiset on oikeassa, turha lähteä jokaiseen "Muka-Kampanjaan" mukaan.

        Suomella on nyt Paras KauttaAikain - ValtiovarainMinisteri Riikka Purra !

        - Hän on todella Osaava ja Taitava Ministeri ja PuolueJohtaja !

        Eipä tuo kirjoituksesi persujen kannatusta nosta vaikka kuinka koitat käyttää isoja kirjaimia lauseiden sisällä.
        On Pettänyt Äänestäjänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PerusSuomalaiset on oikeassa, turha lähteä jokaiseen "Muka-Kampanjaan" mukaan.

        Suomella on nyt Paras KauttaAikain - ValtiovarainMinisteri Riikka Purra !

        - Hän on todella Osaava ja Taitava Ministeri ja PuolueJohtaja !

        Mikä osaaja, osaa v-tuilla ja riidellä. Petturin tie on tuskainen ja . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PerusSuomalaiset on oikeassa, turha lähteä jokaiseen "Muka-Kampanjaan" mukaan.

        Suomella on nyt Paras KauttaAikain - ValtiovarainMinisteri Riikka Purra !

        - Hän on todella Osaava ja Taitava Ministeri ja PuolueJohtaja !

        Luulet vaan. Se On Vain Sinun Mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PerusSuomalaiset on oikeassa, turha lähteä jokaiseen "Muka-Kampanjaan" mukaan.

        Suomella on nyt Paras KauttaAikain - ValtiovarainMinisteri Riikka Purra !

        - Hän on todella Osaava ja Taitava Ministeri ja PuolueJohtaja !

        Kautta aikain suurin velanottaja. Purra kahmi velkaa valtiolle vuodessa sen mihin Marinin hallituksella meni kaksi vuotta. Purra joutui kototuttamasn hallituksen velanottovaltuudet 205 miljardiin kun entinen velkaraja 170 miljardia tuli täyteen.

        Eikä Purralle riitä velan kahmiminen vaan hän myy valtion yhtiöistä 49% pilkkahinnalla kavereilleen. Loppuu niidenkin tuotot. Myös VR on myyntilistalla kunhan veronmaksajat ovat ensin kustantaneet Orpolle neljä miljardia maksavan tunnin junan Turkuun.

        Luoja varjelkoon meitä tuollaisista ministereistä jotka saattaa Suomen perikatoon.


      • Anonyymi

        Miksi sitten persujen kannatus on laskussa? Eihän tuo väittämäsi voi pitää paikkaansa.
        Kerro, miksi sitten valehteli äänestäjilleen. Eipä tehnyt niin "kuten on sanonut". Köyhiltä ei leikata!
        Miksi sinäkin persu täällä kehtaat valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PerusSuomalaiset on oikeassa, turha lähteä jokaiseen "Muka-Kampanjaan" mukaan.

        Suomella on nyt Paras KauttaAikain - ValtiovarainMinisteri Riikka Purra !

        - Hän on todella Osaava ja Taitava Ministeri ja PuolueJohtaja !

        Purra on suuri Johtaja.


      • Anonyymi

        Ei tuo vitsi enää naurata. Kohta kuulemme uudet kurjistamistoimet. Sunnuntaina aiemmin määrättyjä taas astuu voimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo kirjoituksesi persujen kannatusta nosta vaikka kuinka koitat käyttää isoja kirjaimia lauseiden sisällä.
        On Pettänyt Äänestäjänsä!

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet vaan. Se On Vain Sinun Mielipiteesi.

        Se on kansan enemmistön mielipide. Matujen kumartelu on saanut sairaat mittasuhteet.


    • Anonyymi

      Typerää lähteä mukaan muutaman Ylen toimittajan järjestämään kuplaan.

      • Anonyymi

        Sinhän sen sanoit persut on typerä puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinhän sen sanoit persut on typerä puolue.

        On.


    • Anonyymi

      Rehti pääministeri sanoisi, että olkaa vaiti, meillä on töitä.

      • Anonyymi

        Pääministeri teki virheen kun persujen kanssa lähti samaan hallitukseen. Mandaatti oli otettu valheilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri teki virheen kun persujen kanssa lähti samaan hallitukseen. Mandaatti oli otettu valheilla.

        Orpo tiesi, että persut on ainoa hallituskumppani, jonka avulla hän pystyy toteuttamaan
        EK:n Häkämiehen vaatimaa politiikkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Orpo tiesi, että persut on ainoa hallituskumppani, jonka avulla hän pystyy toteuttamaan
        EK:n Häkämiehen vaatimaa politiikkaa.

        Jumalan tosi. Lisäksi persut olisivat oppositiossa voineet kasvaa entisestäänkin. Nyt kokoomuksen kyyditsemänä puolue sen sijaan on menettänyt neljänneksen kannatuksestaan, eikä se enää (koskaan?) uhkaa kokoomuksen asemaa porvaripuolen suurimpana.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jumalan tosi. Lisäksi persut olisivat oppositiossa voineet kasvaa entisestäänkin. Nyt kokoomuksen kyyditsemänä puolue sen sijaan on menettänyt neljänneksen kannatuksestaan, eikä se enää (koskaan?) uhkaa kokoomuksen asemaa porvaripuolen suurimpana.

        Vain ja ainoastaan idiootit äänestävät perseitä, kokkeleita, betrefolket ja Jeesuksen, nyt on nähty kuinka mm. Jeesukset kurmuuttaa vähäosaisia, eli ITSELLE KAIKKI HYVÄ, KANSALLE KURITUS , NÄIN JEESUSKIN TEKI, VAI MITÄ . . . .


    • Anonyymi

      Mikä rehellinen muka, kun petti äänestäjänsä. Ja sitten pisti kaiken kiitoksesksi ahdinkoon.

    • Anonyymi

      Tämä on ihan sairasta pelleilyä. En ole.persu. Kansan syvät rivit näkkee ja kokee kokoajan tätä julmuutta ja nyt muka jokin laki. Haastakaa pitkä p........


      .

    • Anonyymi

      "Purra on suoraselkäinen ja rehellinen poliitikko, joka ei osallistu typeriin näytelmiin."

      Suoraselkäinen poliitikko tekee sen, minkä lupaa eikä valehtele. Purra ei kuulu heidän jukkoonsa.

    • Anonyymi

      Osallistuvathan ne, ja itse sen tekivätkin.

      Jos tämä on typerä näytelmä, suoraselkäinen ei olisi sitä suunnitellut ja käynnistänyt. Purra nyt ei vain uskalla patistaa puoluettaan, liekö kapinamieli hiipinyt. Ja Orpo ei uskalla mitään muutakaan.

    • Anonyymi

      orpo on ohjelmoitava ribotti ja täys sellainen.

    • Anonyymi

      Eiköhän politikoilla olisi tärkeämpiä asioita hoidettavana. Naurettavia pellejä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe