Miksi Jaanus ei osoita miesrohkeutta ja lähde taistelemaan väittämiään natseja vastaan ja valtaamaan menetettyä Kurskia takaisin äiti Venäjälle. Info-soturin olisi hyvä osoittaa mieskuntoa ja ansaitsemaan uuden isänmaansa kunnioituksen. Ettei kaikki uho jäisi puheen tasolle.
Janus Putkonen rintamalle
34
517
Vastaukset
- Anonyymi
Janus on aina käynyt vajailla pytyillä kuten tiltut yleensä.
Kun on Venäjän palveluksessa niin ei tarvitse miettiä mitään vaan levittää lantaa.
https://uusimaanpuolustus.blogspot.com/2016/08/vieraskyna-donetskin-kgbn-sahkopostit.html - Anonyymi
Täähän nyväksyy kaikki venäjän tappamiset ei näe siinä mitään väärää venäjä tappajissah tuhoojissah
- Anonyymi
Menehän sinä niin suomen veron maksajat pääsee sinusta pummi.🤫
- Anonyymi
Janus on turpeanaaman suojeluksessa.
Eihän hänenlaisen tarvii muutakuin soittaa turpaansa.
Pahoinvoivan näköinen on nykyään, kuten Bäckmankin. Puhumattakaan Leena Hietasesta. - Anonyymi
Arvatkaapa mitä venäläiset sotilaat tekisivät Janukselle jos hän sinne menisi.
Suomalaiselle miehelle. - Anonyymi
Janus öllöttelee SNS:seuran rahoilla herroiksi .
- Anonyymi
Kosti Heiskanen kertoi Januksen pitävän myös maskuliinisesta "läheisyydestä".
- Anonyymi
Janus vanhana Putinistina naputtelee laadukkaita Sinkkiämpäreitä joutessaan ..
- Anonyymi
Jaa, meinaatteko että Janus pitäisi mennä rintamalle huutelemaan: "Suomen pojat, tulkaa hakemaan leipää!"
Mitäs luulette, huutaisiko Aalltola tai Toveri tai Kastehelmi takaisin että "Tuu sää hakeen leipäs päälle amerikkalaista pekonia!"
Että näissä höyrypäissäkö olis sitten sen verran miestä tyhjän puheen lisäksi että ne menis lähimaillekaan missä ne niiden julistamat tappohommat tapahtuu.Vain Putin Kalsarimyrkyttäjä on julistanut tappohommia. Hän on tapattanut jo satoja tuhansia ihmisiä rikollisella sodallaan.
- Anonyymi
Janus on kunnon journalisti ja kertoo sen, mitä ei valtamedia koskaan kerro.
Suomessa ei sallita mediaa, joka ei myötäile valtamediaa kaikessa, siinä syy, miksi Janus asuu Itä-Ukrainassa.Mitä medioita Suomessa on siis kielletty, kun kerran mieleisiäsi ei sallita? Yksikin riittää aluksi.
- Anonyymi
Kyllä Januksen älykapasiteetilla pärjää miinanpolkijana Neuvost...siis Venäjän armeijan leivissä. Ei epäilystäkään.
- Anonyymi
Valtamedia haluaa pitää monopolin ja siihen ei sallita pienintäkään säröä, niin vapaa on meidän maamme ja yleensä länsimaat.
Katsokaa mitä kuraa valtamediassa on päivittäin, kuvottavaa.
Venäjä on tänä päivänä vapauden perikuva sen rinnalla, missä länsi sensuroi ja kieltää 'väärät' mielipiteet.Miksi et lue omia medioitanne? Niitähän on useita täysin vapaasti ilmestyvinä, kuten Mitävittulainen, Naapuriseuran sanomat, Tampereen sanomat, Oikea media, Posi-TV jne.
Miksi et siis lue ja tue mahtavaa Venäjää kannattavia suomenkielisiä medioita?
Entä millaisia länsimaita kannattavia medioita Venäjällä julkaistaan? Ai jaa...
- Anonyymi
Janus kertoo sitä mitä Venäjä häneltä pyytää.
Jos ei kerro vaan sooloilee niin itkee ja kertoo.
Janus on ainoa mies Venäjällä jonka elämä menee suunnitelmien mukaan. - Anonyymi
Miksi keskustelette joutoukosta?
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Janus oli nähty vasta eilen, Pokrovskin lähellä, Venäjän 42. Kaartin Armeijan mukana !
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Oliko jaanus korotettu peräti korpraaliksi. Kun nyt vaan ei ylpistyisi ja komentelisi liikaa alempiaan.
- Anonyymi
Ei kun Suomen armeijan ylipäällikkö on korpraali !
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun Suomen armeijan ylipäällikkö on korpraali !
Mikäs sinun pressaehdokkaasi sotilasarvo olikaan? 😎
- Anonyymi
Janukselle sota on kuin Jumalan Teatteria.
Voi piereskellä ja paskoa suuremmalle yleisölle kuin ennen.
Ja nyt siitä saa palkkaakin, tosin ruplia jotka eivät ole sieltä halutuimmasta päästä. - Anonyymi
Januksen sisko ja sen mies häpeävät Januksen touhua Kremlin palkkaprovokaattorina. Ystäviltä kuultua.
- Anonyymi
Varsinainen satusetä !
- Anonyymi
Etpä itsekkään sotapsykoosissa oleva natokiimainen lammas uskalla lähteä venäjää vstaan taistelemaan ,kun olet noin rohkea j uhmas ,minä menisin jo,hopi ,hopi ,mutta kun olet raukka reppana äitisi helmoissa et uskalla.🤫
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006