Riisikakkujen hinnat nousseet

Anonyymi-ap

Riisikakkujen hinta oli noussut. Ennen niiden hinta oli 0.97€, niin tänään niiden hinta oli 1.xx€. Huomasin vaan, kun kävin taas hakemassa tuoretta ja raikasta riisikakkua. Onneksi riisikakku kuitenkin oli tuoretta ja raikasta, sekä ulkomailla valmistettua. Niin ne ovat makoisia, kuten tuoreet riisikakut aina ovat.

10

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sämpyläjauhoista tulee parempaa kuin kuivat riisikakut.
      Kalakukko se on kuitenkin parasta.
      Ruokajuomaksi pontikkata Yrjön valmistamaa Pieksämäeltä.
      Sitä kehuu kaikki.Yrjö itekkin jos on hereillä päivisin.

• Anonyymi

Reppu-risto valmisti parhaat pontikat sitä ylisti niin ostajat kuin ne joille hän tarjosi jaloa lientä. Valitettavasti ripalle maistui liiankin hyvin kotitislaamonsa tuotteet ja maksakirroosi vei miehen muutama vuosi sitten.

• Anonyymi

Jännä miten kaupat aina vaan nostelee hintoja joka päivä, vaikkei se ole asianmukaista.
      Alvikaan ei vaikuta ruuan hintaan, mutta silti kaupat nostaa jatkuvasti hintoja.

Meidän kaupassa viime viikolla banaanit oli 1,55 e ja tänään oli 1,59 e... miten on mahollista että kaupat saa nostaa koko ajan hintoja.

• Anonyymi

Maksoitko 5 ja 10centtisillä ja hihittelut vai varastitko? Vai jäivätkö panskut kauppaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksoitko 5 ja 10centtisillä ja hihittelut vai varastitko? Vai jäivätkö panskut kauppaan?

Mie maksan aina pikkukolikoilla! AINA, Jos minulta kysyit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie maksan aina pikkukolikoilla! AINA, Jos minulta kysyit.

Sinulta tietenkin, tuskin palstalla on toista joka repii riemua kassalla viivyttelystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta tietenkin, tuskin palstalla on toista joka repii riemua kassalla viivyttelystä.

HIENOA!!! Olen siis ainutlaauinen ihminen suomessa.Minunlaisia ei ole kuin MINÄ!!! VAUUU, en tiennyt että olen niin uniikki!!!

On hienoa että olen yksilöllinen ja erikoinen.

Tiesin kyllä että aivan samalaista ihmisitä ei ole toista, mutten tiennyt että kukaan muu ei maksa kolikoilla ostoksiaan!!!!!

KIITOS KIITOS!!! Ihanaa olla ainutlaatuinen ja erikoinen...kiitos kiitos kiitos!!! Suuri kunnia olla se ainut erikoinen.

• Anonyymi

Tää on yhtä riisikakkua koko meininki.

• Anonyymi

Riisikakku on se perusta, jolle ravintorasvat ja erilaiset päälliset laitetaan. Juomana voi buustata jopa vesi, jos se on saatu jäätävän kylmäksi.

• Edelleen oon sitä mieltä et voit tehdä itse thai-riisistä..tahmariisistä itse uunissa tai jälkilämmöllä kuivaamisessa luukku auki kakkuset itse. 5kiloo riisii reilu 7 euroo china market tai vastaavat..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      224
      4312
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2777
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1657
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1206
    Aihe