Ensi viikonloppuna

Maalaisliittolaiset räiskivät raketteja taivaalle eläimiä kiusaten. Kaupungeissa moinen junttitouhu on passee.

31

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten itse vietät venetsialaisia ostamassasi loistohuvilassa?

• Anonyymi

Ai onkos vuokralainen ostanut oikein "huvilan"?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai onkos vuokralainen ostanut oikein "huvilan"?

Mitäs minä sillä tekisin. Junttien kuten sinä touhua.

• Anonyymi
        Maalaisliitto.on.ongelma kirjoitti:

Juu, et todellakaan tekisi mitään huvilalla... Ei helmiä sioille.

• Anonyymi

Alkukesästä kehuskelit huvilallasi ja sillä, että teetät kaikki työt siellä palkollisilla.

• Maalaisliitto.on.ongelma
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, et todellakaan tekisi mitään huvilalla... Ei helmiä sioille.

Juu sulla on maalaisliittolainen huvila mulla saman rahan edestä italialaisia maantiepyöriä. Katsos arvostan tyyliä en junttilan pilkkihaalareita.
        Tyylitön moukka luulee olevansa jotain eliittiä kun on suojatöissä kepujunttilan kunnantalolla klemmareita vääntelemässä.
        Olen maalaisliittolainen mulla on huvila ja siellä.tyhjään huussia ja leikkaan nurmikkoa kun en paremmasta tiedä.
        😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

• Anonyymi kirjoitti:

Alkukesästä kehuskelit huvilallasi ja sillä, että teetät kaikki työt siellä palkollisilla.

Huvikseni puhuin paskaa. Toki hulppeassa kattohuoneistossamme käytämme sillin tällöin palvelusväkeä.
        Ovat ahkeraa porukkaa.

• Anonyymi

Huvikseni puhuin paskaa. Toki hulppeassa kattohuoneistossamme käytämme sillin tällöin palvelusväkeä.
        Ovat ahkeraa porukkaa.

Ei sinulla mitään akkaa ole, kun koko elämäsi menee aivopiereskelyysi somessa. Milloin missäkin roolissa. Ja nimenomaan, paskaa puhumassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla mitään akkaa ole, kun koko elämäsi menee aivopiereskelyysi somessa. Milloin missäkin roolissa. Ja nimenomaan, paskaa puhumassa.

Maalaisliittolainen puhuu akasta vuonna 2024. Mikä juntti.

• Anonyymi

Maalaisliittolainen puhuu akasta vuonna 2024. Mikä juntti.

Oli maalaisliittolainen tai ei, mutta oikeassa on. Millainen nainen katselisi sormiensa läpi tuota touhuasi?

• Anonyymi

Onko sulla siis polkupyöriä yli 500 000€ arvosta?

Vai tuuleenko taas huutelet, mokoma sonnanjauhaja?

• Anonyymi

Pöh, kerros nyt millainen on " hulppea kattohuoneisto?"
        Aikainen sataneliöinen vuokrakolmio jopa terassilla? Jossain Vaasan kaltaisessa pikkukaupungissa? Onko huonekorkeus edes osin yli 3 metriä?

• Ne ovat maantiepyöriä, eivät polkupyörä. Biancheja, Colnagoja, Pinarelloja ym.
        Laji on pyöräily. Karjalalippisvåki puhuu polkupyöräilystä.

• Anonyymi

Ne ovat maantiepyöriä, eivät polkupyörä. Biancheja, Colnagoja, Pinarelloja ym.

Karjalalippisväki eli helsinkiläinen jääkiekkoväki puhuu usein myös katupyöräilystä.

Sähköpyöräilyn suosio on kovasti kasvamassa. Retkipyöräily on ollut suosittua jo pitkään. Lajin sisältä on irtautumassa omaksi haarakseen alamäkipyöräily. BMX-pyöräily on käsittääkseni kuitenkin oma lajinsa.

Tiedätkö muuten, onko Suomessa ratapyöräilijöitä muualla kuin Helsingissä? Siellä lienee maan ainoa velodromi. Eikös siellä pelata amerikkalaista jalkapalloakin?

• Anonyymi

Ne ovat maantiepyöriä, eivät polkupyörä. Biancheja, Colnagoja, Pinarelloja ym.

Kyllähän se Joposi voi omassa mielikuvituksessasi olla vaikka minkämerkkinen fillari tahansa. Aivan kuten pankkomajurin "omaisuuskin" ja "hulppea kuukausieläkkeensä". Hiljasta on ollut sen 50 000 kuukausitulojesi rintamallakin. 24/7-paskanpuhuminen Suomi24:lla ei liene ihan niin tuottoisaa puuhaa....

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se Joposi voi omassa mielikuvituksessasi olla vaikka minkämerkkinen fillari tahansa. Aivan kuten pankkomajurin "omaisuuskin" ja "hulppea kuukausieläkkeensä". Hiljasta on ollut sen 50 000 kuukausitulojesi rintamallakin. 24/7-paskanpuhuminen Suomi24:lla ei liene ihan niin tuottoisaa puuhaa....

Voitasko jo keskustella maalaisliittolaisten rakettien ampumisesta eikä aina minusta mikä toki imartelee mutta ei liene palstan kehoitteen mukaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Karjalalippisväki eli helsinkiläinen jääkiekkoväki puhuu usein myös katupyöräilystä.

Sähköpyöräilyn suosio on kovasti kasvamassa. Retkipyöräily on ollut suosittua jo pitkään. Lajin sisältä on irtautumassa omaksi haarakseen alamäkipyöräily. BMX-pyöräily on käsittääkseni kuitenkin oma lajinsa.

Tiedätkö muuten, onko Suomessa ratapyöräilijöitä muualla kuin Helsingissä? Siellä lienee maan ainoa velodromi. Eikös siellä pelata amerikkalaista jalkapalloakin?

Pelataan jalkapalloa. Jalkapallolla tarkoitan peliä jossa palloa pelataan pääasiassa käsin.
        Soccer on peli jota pelataan jaloilla.
        IFK:ta sponsoroi Koff joten väitteesi helsinkiläisistä karjalalippiksistä ei pidä paikkaansa.
        Pekka Koskela kilpaili SM tasolla ratapyöräilyssä joten lajia luultavasti harrastetaan myös maan toisessa pikakuistelukeskuksessa Seinäjoella.

• Anonyymi

Voitasko jo keskustella maalaisliittolaisten rakettien ampumisesta eikä aina minusta mikä toki imartelee mutta ei liene palstan kehoitteen mukaista.

Vain kolme puoluetta sanoo aloitteelle ilotulitusrakettien kieltämiselle ei: perussuomalaiset, kokoomus ja keskusta.

Neljä puoluetta – SDP, vihreät, RKP ja kristillisdemokraatit – selvittäisi asiaa.

Vastaamatta jätti vain vasemmistoliitto.

https://www.uusimaa.fi/paikalliset/1230955

• Anonyymi

Pelataan jalkapalloa. Jalkapallolla tarkoitan peliä jossa palloa pelataan pääasiassa käsin.
        Soccer on peli jota pelataan jaloilla.
        IFK:ta sponsoroi Koff joten väitteesi helsinkiläisistä karjalalippiksistä ei pidä paikkaansa.
        Pekka Koskela kilpaili SM tasolla ratapyöräilyssä joten lajia luultavasti harrastetaan myös maan toisessa pikakuistelukeskuksessa Seinäjoella.

Joka tapauksessa jääkiekko ei ole maalaisliittolaisten laji.

• Anonyymi

Eikä sanaakaan palstan aiheesta, KGB.timosta on tullut "Maalaisliitto.on.ongelma!

Mutta ex-työkkäri, miksi vaihdat alati mikkiä?

• En juurikaan osaa laulaa joten mikkiä en vaihda.

• Anonyymi

En juurikaan osaa laulaa joten mikkiä en vaihda.

Tuokin hölmö kommentti on kirjoitettu 02:53 ja sitä ennen on megalomaniassaan kirjoittanut tänne kymmeniä viestejä samoin kuin sen jälkeen.

Paha on pakkomielle

• Anonyymi

Maalaislitto on ongelma sulle aha. No mä oon keskustan fani. En pysty äänestämään koska oon rajoittunut niin, mutta että keskusta fani oon. Perusteluina esim nää seuraavat;

1.kohtuuven puolue
      2.mielipiteitä on kepulla ettei ole joo joo-puolue vaikka niin kepukriitikot väittää
      3.koko kansan puolue
      4.osaavat tasapainottaa taloutta
      5.haluu pitää nykyisen yhteiskunnassa olevan systeemin joka perustuu suht sosialistiseen järjestelmään jossa autetaan heikkoja
      6.eivät näytä keskisormea vihreälle aatteelle mutta eivät mene liian pitkälle vihreydessä
      7.maalaisjärkeä löytyy
      8.katri kulmuni on poliitikko kepulainen jota haluisin äänestää mut koska oon rajoittunut niin sen takia en pysty äänestään
      9.haluu investoida yritysmaailmaan
      10.halu luoda työpaikkoja
      11.demokratiaan vannovat
      12.naton puolella
      13.haluu kehittää EU;ta sellaiseksi ettei ne sanelisi liikaa kansalaisten asioista

tossa useahko perusteluni
      Sanoppa sää miks näet kepun huonona ois kiva tiethää?????

• Nopeasti kahvitunnill joihinkin kohtiin
        3. Maalaisliitto on yrittänyt jalkautua kaupunkeihin huonolla menestyksellä.
        4. Maataloustuet.
        5. Kukaan ei halua olla auttamatta heikkoja mutta hyvinvointivaltio on tässä epäonnistunut. Sen sijaan se jakaa perusteettomia tulonsiirtoja niille jotka ilmankin pärjäsivät.
        12. Väyrynen.
        13. Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

vastaus tuohon raketteihin on minulla tämä; en hyväksy raketteja koska eläimet kärsii. Piste. Noh se mielipije tuli selväks.

• Anonyymi

olen siis sama kommentoija joka kommentoi tossa ylempänä ja kysyin sulta ton kyssärin että miks näät kepun huonona.

• Anonyymi kirjoitti:

olen siis sama kommentoija joka kommentoi tossa ylempänä ja kysyin sulta ton kyssärin että miks näät kepun huonona.

Kiitos asiallisesta kommentista mikä täällä on harvinaista. Vastaan kohta kohdalta viikonlopun aikana
        Nyt on töitä. Apteekkarikaveria olen tuuraamassa.

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta kommentista mikä täällä on harvinaista. Vastaan kohta kohdalta viikonlopun aikana
        Nyt on töitä. Apteekkarikaveria olen tuuraamassa.

Työnteko ei siis estä päivystystä palstalta. Olet totisesti fiksoitunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Työnteko ei siis estä päivystystä palstalta. Olet totisesti fiksoitunut.

Alaiset tekevät työt. Minä vastaan.

• Anonyymi

Alaiset tekevät työt. Minä vastaan.

Sinä et tee työtä vaan päivystät tällä palstalla vuorokaudet läpeensä ja poistat toisten kommentteja. Miksi?

• Anonyymi

Saakohan siellä kepulaista kurmee herkkua eli grillimakkaraa ja piimää! EHkä vähintään lihapiirakkaa ja litteää raakkua.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4071
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      128
      2343
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      968
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      334
      881
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe