Mä juttelin aluksi normaalisti mut sitten iski villikohtaus. Mull on ADHD tyylinen oireilua. Äitini sanoi minulle "tule poika tänne istuun älä nyt villiinny ihan noin". Sä taisit ehkä hieman hermostua minulle, mut en tainnut kertoa sulle että miksi käyttäydyin noin. En varma mut saatto olla että jossain Oulaisten kohdalla lähdit pois bussista. Vuotta en muista mut ehkä vuosi 1993. Olit tuolloin noin 8 tai 9 vuotias, ja mä olin 11 vuotias.
muistatko oulusta bussilla tultiin kohti oulaista ja olin se poika joka tuli sulle jutteleen
Anonyymi-ap
1
287
Vastaukset
- Anonyymi
onko outoa nyt ilmaista kera-/kanssamies..?, vaikka omat haasteet, että nykyisyys.., sekä tämänkin aloitteen saan kääntymiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264081
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563549
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203435- 793417
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633270- 812856
- 542775
- 202514
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142254