Voiko vanha kumi jotenkin vahingoittaa lasia? Omassa autossa on edellisen omistajan aikaiset sulat, väh. 5 v. olleet. Eivät rispaantuneet päistä ja hyvin kuorii veden lasista..mutta pitäisikö vaihtaa?
Onko pyyhkijänsulilla jokin suositeltu vaihtoväli?
25
150
Vastaukset
- Anonyymi
Saat lisävuosia kun öljyät ne, kumi tykkää
- Anonyymi
Moottorisahan teräketjuöljy sopii siihen parhaiten. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorisahan teräketjuöljy sopii siihen parhaiten. 👍
Miksei 90W-140 peräöljy
- Anonyymi
Anaalitappi liukari on deluxe tuote tuohon
- Anonyymi
Minä kun vaihdan autoon uudet sulat luullen että se rantti lähtee juuri silmien kohdalta pois jonka vanha sulka aiheuttaa, niin uusi tekee samanlaisen rantin. Eikä se ole yksittäistapaus. Joka kerta käy niin. En tiedä miksi sen automerkit sulat ovat sellaisia.
- Anonyymi
Automerkin siis
- Anonyymi
Kyseinen automerkki on saksalaista laatua.
- Anonyymi
Siinä on keskellä joku orkonen joka jättää juuri näkökenttään sen kaaren
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on keskellä joku orkonen joka jättää juuri näkökenttään sen kaaren
Joku niin pieni kolo ettei sitä huomaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku niin pieni kolo ettei sitä huomaa
Missähän Kiinassa nekin tehdään?
- Anonyymi
Oho..minä olen tätä samaa rantti/raita-riesaa myös usein pähkäillyt...että miksi JUURI siihen silmien eteen se kaareva viiru tulee??....heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho..minä olen tätä samaa rantti/raita-riesaa myös usein pähkäillyt...että miksi JUURI siihen silmien eteen se kaareva viiru tulee??....heh.
Niin. Ja mulla Mersun aika uudehko auto (2018).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ja mulla Mersun aika uudehko auto (2018).
Tietenkään ei auton iällä ole merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkään ei auton iällä ole merkitystä.
Vai onko?
- Anonyymi
Volvoissa kantsuu käyttää samoja sulkia 12 vuotta vaikka vähän raapiikin, mutta arvottomassa lelussa ei niin väliä ole.
- Anonyymi
Kyllä teillä on huolenaiheet. Reppanat.
- Anonyymi
Mikäs sulla? Hiekkaa silmässä.
Tuulilasin muodosta ja pyyhkijöistä riippuu miten paskat lentää ja tarttuu ja pyyhkiytyy pois. Jotkut autot suurkuluttaa pyyhkijöitä. Omasta lentää jopa vauhdissa vanhat pois :D
- Anonyymi
Wanha kansa tiesi: Jos siinä ei ole mitään vikaa älä yritä "korjata" sitä
- Anonyymi
Jos haluat nähdä kunnolla, niin sulat vaihtoon. Jos ei ole niin väliä näkemisen suhteen, niin voita jatkaa katselemista sumean ja tuhruisen lasin läpi.
- Anonyymi
Tuulisilla ilmoilla tulee vaihtaa joka päivä. Muuten on istuttu ihan turhaan Korkeimman suojassa
- Anonyymi
Vaihtaa sit kun on tarvetta,itellä vaihtoväli oli 14 vuotta Audi A 4:ssä. Pyyhki hyvin vieläkin mutta alkoi vinkumaan ilkeästi,laitoin silikonia ja loppui aina vähäksi aikaa,mutta lopulta vaihdoin. Saa nähdä miten pitkään nyt kestää vaihtoväli,ensimmäiset oli alkuperäiset.
- Anonyymi
Kahden vuoden välein vaihtuu koko auto, eikä pyyhkijänsulkia vaideta erikseen
- Anonyymi
Ostin vuonna 1992 tv-shopista Triple Edge merkkiset sulat. Ne olivat viimeiset pyyhkijänsulat mitkä jouduin eläessäni ostamaan.
- Anonyymi
joo, ne oli ne itsestään puhdistuvat sulat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit284923Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3063703TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.362780Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e372709- 1452230
- 552016
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1221900Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:91594Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s41514Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi261468