USA miehittää laittomasti Syyriaa. Olisi aika Venäjän ja Kiinan antaa Syyrialle kunnollisia aseita, joilla se voisi puolustaa oikeutetusti maataan miehittäjää vastaan. Venäjä-Ukraina logiikan mukaan Sekä Irakilla että Syyrialla on oikeus iskeä myös Yhdysvaltain maaperälle, koska USA on laittomasti miehittäjänä molemmissa maissa. Syyriasta se "ostaa"=varastaa myös öljyä, lienee samoi Irakista.
Yhdysvallat miehittää Syyriaa
12
109
Vastaukset
- Anonyymi
Se siitä kv oikeudesta. Yksi maa liehittelijöineen, Suomi mukaan luettuna saa rikkoa sitä vapaasti. Muuten myös Turkki miehittää jo 50 vuotta puolta Kyproksesta.
- Anonyymi
Juu, nämä selitykset oikeudesta ovat hellyttävyydessään karmeita. Silti 80% väestösät länsimaissa menee naurettavaan propagandaan, jossa tuomitaan Venäjä siitä, mitä ollaan oltu itse tekemässä vuosikymmeniä, uudestaan ja uudestaan.
- Anonyymi
Sitten venäjä ja Turkki miehittää myös.
- Anonyymi
Yhdysvallat ei miehitä Syyriaa.
Vai onko tiltulla esittää todisteet?- Anonyymi
Pitää sotajoukkojaan Syyrian alueella vain koska itse haluaa. Silloinhan Venäjällä sama oikeus siirtää sotajoukkonsa mihin itse haluaa. Thats it !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sotajoukkojaan Syyrian alueella vain koska itse haluaa. Silloinhan Venäjällä sama oikeus siirtää sotajoukkonsa mihin itse haluaa. Thats it !
Sillä erolla, että Venäjän Armeijahan on sankarillinen. USAlla taas luihu , lähes rikollinen !
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että jos joku maa rikkoo kansainvälistä lakia, että se antaisi muille oikeuden tehdä samoin muualla? Jos naapurisi raiskaa pikkulapsen, niin kuvitteletko, että sitten sinäkin saat raiskata pikkulapsia?
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että jos joku maa rikkoo kansainvälistä lakia, että se antaisi muille oikeuden tehdä samoin muualla? Jos naapurisi raiskaa pikkulapsen, niin kuvitteletko, että sitten sinäkin saat raiskata pikkulapsia?
Olipas ontuva vertaus sulla ! Ei kukaan ole menossa kajoamaan pikkulapsiin. Vaan omia etujaan vaalimaan ! Täsmälleen samalla röyhkeydellä kuin USA.
Anonyymi kirjoitti:
Olipas ontuva vertaus sulla ! Ei kukaan ole menossa kajoamaan pikkulapsiin. Vaan omia etujaan vaalimaan ! Täsmälleen samalla röyhkeydellä kuin USA.
Eikös sinut ole jo tuomittu lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä?
- Anonyymi
Eikös sinut ole jo tuomittu lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä?
Ei kun sinut !. Ihmettelenkin miten täällä saat sairasta sanomaas julistaa ??
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sinut !. Ihmettelenkin miten täällä saat sairasta sanomaas julistaa ??
Ai et olekaan aloittaja. Hänet on tuosta tuomittu. Mutta edelleen vertauiseni oli täysin pätevä etkä sitä kyennyt kumoamaan.
- Anonyymi
Ai et olekaan aloittaja. Hänet on tuosta tuomittu. Mutta edelleen vertauiseni oli täysin pätevä etkä sitä kyennyt kumoamaan.
??? Olet onneton ja outo pieni mies ? Sanoi jo Buzz Lightyear aikanaan :) !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935