ei mitään osaamista, tyhjiä puheita. uutiset nyt
Lulu Ranne
Anonyymi-ap
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi sakkaa ja hallitus sakkaa...
- Anonyymi
Äläs ny. Saihan tuo nauta leikattua teidenhoitomäärärahoista 30 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Ja kuten persu ämmät kaikki;karmea ilmestys!Kuvitelkaapa jos tuommoisen vierestä heräisi kapakka illan jälkeen!!
- Anonyymi
Kun naisen nimi on Lulu ja vielä Persu Lulu. Kuka tollasta voi ottaa vakavasti ? Ei kukaan.
- Anonyymi
Persuissa olisi muutama hyvinkoulutettu kansanedustaja ,mies , Purra ei uskalla laittaa ansioitunutta miesta ministeriksi, jäisi itse pahasti varjoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919