YLE hallituksen puheenjohtaja maksatti YLELLÄ (veronmaksajilla )häämatkansa Pariisiin herran kenen pitäisi valvoa YLEN toimia.
Wallinheimo maksatti Ylellä (veronmaksajilla) häämatkansa.)
11
143
Vastaukset
- Anonyymi
YLE maksukortin taakse, niin loppuu poliitikkojen matkailu veronmaksajien piikkiin.
- Anonyymi
Persut kaatakaa tuo YLE pakkovero laitos 15 euroa kuukaudessa jokaiselta on liikaa.
- Anonyymi
YLE vero ei oiity siihen, että joku kokkari maksattaa YLEllä omat kulunsa.
- Anonyymi
Eli minä rahoitin tuon rikkaan matkasta osan.Maksais itse matkansa kun palkkakin on älytön kun katsoo tuonkin touhuja
- Anonyymi
Keskisuomalaisilla on norsun muisti.
- Anonyymi
Mieheni äänesti häntä. Jospa järkeväityisi ennen seuraavia vaaleja.
- Anonyymi
Kapitalistinen sika!
Kapitasika! - Anonyymi
Työsuhde etuja media talossa, riittää.🤔
- Anonyymi
Orpo sanoo, että säästöjen löytämiseksi kaikki kivet ja kannot on käännetty.
Kokoomuksella on jäänyt muutama kivi kääntämättä.- Anonyymi
Se on juurikin näin.
- Anonyymi
Mies vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136