Olen oppinut elämään korkkien kanssa.
Kun avaan korkin kiskon korkkia ja samalla kierrän.
Tällä tavoin korkki ja rengas irtoavat pullosta tai purkista.
Nyt heitän irrallisen renkaan heti pois ja korkin hiukan myöhemmin.
Pienellä harjoittelulla kikka onnistuu helposti.
Vielä kikka korkeista
8
393
Vastaukset
- Anonyymi
On se näköjään vaikeaa.
Minä annan korkin olla paikoillaan, ei siitä mitään haitta ole.- Anonyymi
On siitä paikoillaan olevasta korkista se haitta, että et pysty hyödyntämään pullon sisältöä, vai poraatko pulloon reiän ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä paikoillaan olevasta korkista se haitta, että et pysty hyödyntämään pullon sisältöä, vai poraatko pulloon reiän ?
Ei,vaan avaan korkin, entäs sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei,vaan avaan korkin, entäs sinä.
Silloin se korkki ei enää ole paikoillaan, 2024-08-31 14:17:34 ilmoitti "Minä annan...haitta ole"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin se korkki ei enää ole paikoillaan, 2024-08-31 14:17:34 ilmoitti "Minä annan...haitta ole"
Paikoillaanhan se korkki on onpa avattu tai kiinni.
- Anonyymi
Juon aina suoraan tölkistä tai pullosta, repsottava korkki haittaa juomista.
Kun korkin repii hiivattiin on elämä helpompaa, miksi tehdä siitä vaikeaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun korkin repii hiivattiin on elämä helpompaa, miksi tehdä siitä vaikeaa?Kannattaa repiä autostakin ovet irti, turhaan ovat edessä.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Kun korkin repii hiivattiin on elämä helpompaa, miksi tehdä siitä vaikeaa?Missä EU, siellä ongelma. Byrokratiaa riittäisi ilmankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131394Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201046- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä165646- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483