Olen oppinut elämään korkkien kanssa.
Kun avaan korkin kiskon korkkia ja samalla kierrän.
Tällä tavoin korkki ja rengas irtoavat pullosta tai purkista.
Nyt heitän irrallisen renkaan heti pois ja korkin hiukan myöhemmin.
Pienellä harjoittelulla kikka onnistuu helposti.
Vielä kikka korkeista
8
383
Vastaukset
- Anonyymi
On se näköjään vaikeaa.
Minä annan korkin olla paikoillaan, ei siitä mitään haitta ole.- Anonyymi
On siitä paikoillaan olevasta korkista se haitta, että et pysty hyödyntämään pullon sisältöä, vai poraatko pulloon reiän ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä paikoillaan olevasta korkista se haitta, että et pysty hyödyntämään pullon sisältöä, vai poraatko pulloon reiän ?
Ei,vaan avaan korkin, entäs sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei,vaan avaan korkin, entäs sinä.
Silloin se korkki ei enää ole paikoillaan, 2024-08-31 14:17:34 ilmoitti "Minä annan...haitta ole"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin se korkki ei enää ole paikoillaan, 2024-08-31 14:17:34 ilmoitti "Minä annan...haitta ole"
Paikoillaanhan se korkki on onpa avattu tai kiinni.
- Anonyymi
Juon aina suoraan tölkistä tai pullosta, repsottava korkki haittaa juomista.
Kun korkin repii hiivattiin on elämä helpompaa, miksi tehdä siitä vaikeaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun korkin repii hiivattiin on elämä helpompaa, miksi tehdä siitä vaikeaa?Kannattaa repiä autostakin ovet irti, turhaan ovat edessä.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Kun korkin repii hiivattiin on elämä helpompaa, miksi tehdä siitä vaikeaa?Missä EU, siellä ongelma. Byrokratiaa riittäisi ilmankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1902661Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy332285Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2072259Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82691741Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1431371Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861224Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021178Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171062Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451030- 84957