Moi! Oon 20vee kaupankassa ja mietin vähän lisätienestejä, onko jostain mahdollista löytää sugardaddya ja mitä se käytännössä sisällyttäisi? Onko kellään kokemuksia?
Miten löytää sugardaddy
37
590
Vastaukset
- Anonyymi
Pillua täytyy antaa.
- Anonyymi
Ai se on sun eukkos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se on sun eukkos.
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
Mitäs olet aasin äpärä. Kyllä sä tuonkin voit tietää vain äidistäs.
- Anonyymi
BMI?
- Anonyymi
Unohdin, myöskin kengännumero?
- Anonyymi
Sellanen sadan kilon siika silliviivalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen sadan kilon siika silliviivalla
Mitäs olet mee hoitoon.
- Anonyymi
Missä viipyy sponsoringfinland?
- Anonyymi
Se ressukka on jo ihan säälittävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ressukka on jo ihan säälittävä
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Miten suhun saa yhteyden
- Anonyymi
Kysy niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy niuvanniemen suljetulta buaahaa
No buaahaa kuinkas siellä niuviksessa sulla menee. Viihdyt ilmoituksistas päätellen loistavasti niin kuin hullun pedarin kuuluukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No buaahaa kuinkas siellä niuviksessa sulla menee. Viihdyt ilmoituksistas päätellen loistavasti niin kuin hullun pedarin kuuluukin.
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Niinkö se taas tekee sulla spede. Eihän sulla mitään hätää siellähän apu lähellä kun olet jo niuvanniemeen päässyt.
- Anonyymi
Laita profiili suomi24 treffeilleille, sitä kautta minä sain. Ensin ahkeraa viestittelyä ja kuvia kikkiin tai sähköpostiin saa jonkun käsityksen. Minä kävin kolmen kanssa kahvilla ja niistä valikoitui yksi. Mulla ei ollut paikkaa tapailuun joten kaikkein jännittävin ehkä vähän palottavakin oli ensimmäinen vierailu hänen luokseen mutta kaikki meni hienosti ja tyypi oli sitä mitä lupasi.
Mulla siihen liittyy seksiä mutta myös muuta seuraa eli vietämme aikaa yhdessä usein koko päivän. Ikäero meillä on reilu.
Se riippuu varmaan daddyn elämän tilanteesta mitä sisältyy- Anonyymi
Eli Laittaako tämä Daddy sinun tilillesi jonkun tietyn summan säännöllisesti vai pyydätkö hänelta aina tarvittaessa rahaa? Voisitko muuttaa Daddyn luokse asumaan ja näin säästää asumikulut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Laittaako tämä Daddy sinun tilillesi jonkun tietyn summan säännöllisesti vai pyydätkö hänelta aina tarvittaessa rahaa? Voisitko muuttaa Daddyn luokse asumaan ja näin säästää asumikulut?
Mulle vain käteistä koska olen kelan asiakas, periaatteessa voisin muuttaa mutta ei ole nyt suunnitteilla. Kysynyt hän kyllä on sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trololoo ääliöt
Katos mitäs olet kahden sanan trololoo idiootti.
- Anonyymi
Laita vaiks sun sähköposti niin laitan sulle viestiä.
- Anonyymi
Sory! En tähän kaikkien nähtäväksi sitä kyllä laita.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sory! En tähän kaikkien nähtäväksi sitä kyllä laita.😅
Vittu mikä hupiakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mikä hupiakka
Mitäs olet hä hä hää
- Anonyymi
Mene Heinolan Sedän kanssa kävelylle. Joudut kyllä itse maksamaan Sedän kaikkk menot.
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
Mitäs meinaat kattaa ja millä.
- Anonyymi
Eikö järjestely voisi toimia myös niinpäin, että nuori nainen maksaa ikääntyvän aikamiespojan seurasra?
Eihän naiset palkkatasa-arvon nimissä voi edes itse hyväksyä sitä, että naisen tonni on miehen -1000€.
Hei! Olisi mukava jutella Treffit24 puolella. M65
- Anonyymi
Luin profiilisi ja on👌
Mulla ei enää ole treffeillä profiilia ikävä kyllä.
Helsingin neiti kohta 19v Anonyymi kirjoitti:
Luin profiilisi ja on👌
Mulla ei enää ole treffeillä profiilia ikävä kyllä.
Helsingin neiti kohta 19vKiinnostuin ❤️
- Anonyymi
Oletko biologisesti nainen?
- Anonyymi
Ei kun spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun spede niuvanniemestä buaahaa
Mitäs olet ja taas tyrkyllä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158