Tuo Härsilä

Anonyymi-ap

Olen seurannut tuota Rasmuksen juttua alusta lähtien, koska tunnen suurta surua läheisten puolesta.
Tuo paikkakunnan "suuri julkkis" poliisi ,pitäisi laittaa viralta pois.
Käytökseltään vaikuttaa sellaiselta suurelta egolta joita ei normit eikä säännöt koske. Pienen tuppukylän kaverit taputtelee selkään,hyvä tyyppi, kaikki sallittua.
Täällä stadissa tuollaiset mulkut olisi laitettu viralta, jo ei kokonaan niin ainakin paperihommiin.
Tutkii juttua jossa itse on osallisena, häpeä, sinä virkavallan edustaja.
Ainahan on sanottu, että hyökkäys oli n paras puolustus. Kuten teit ilmoituksen Facebookin kirjoituksista. Näin näytät mikä luulet olevasi. Huom. LUULET olevasi.
Ihan olet samanlainen kuolevainen kuin muutkin. Et ole yläpuolella muiden.
Häpeeää toivon tuollaiselle, sekä ikuista taakkaa jota kantaa mukanaan.

,

22

935

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etpä sinäkään ole oppinut siellä stadissa kirjoittamaan. Äkkiä laskettuna tekstissäsi on 15 virhettä. Haluatko, että luettelen ne?

• Anonyymi

sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?

Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.

Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!

Luettelin tähän ne 15 virhettä, ja sinä poistatit sen?

• Anonyymi

Mä oon stadin kundi. Lapualtako syntyisin ja nyt oikein Helsingissä herrana

• Anonyymi

Spurgu taidat olla?

• Anonyymi

Helsingissä tällaiset tapaukset on jokapäiväisiä, eikä niistä kuukausitolkulla jauheta.

• Anonyymi

Onkohan Riina Mäkinen kanssasi samaa mieltä? Siellä tutkinnanjohtaja keskkittyi kirjan kirjoittamiseen.

• Anonyymi

Vielä vaan jotaki jaksaa kiinnostaa ....

• Anonyymi

Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.

Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
        Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
        Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.

Kyllä se nousee talvellakin, vaikka toki hitaammin. Siellä on jääkaappi lämpötila, ruoka pilaantuu silti.

• Anonyymi

Niin mikä taakka?

• Anonyymi

Voisko alottaja selventää, mikä taakka?

• Anonyymi

Ei vastausta alottajalta. Kun ei vaan olis tippunut jokeen.

• Anonyymi

Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.

Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.

Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??

Outohan tuo Koskelan juttu oli myös.
        Uhri kääntänyt jutun ihan toiseksi mitä käräjäoikeudessa oli sanonut. Juttu pitäisi viedä korkeimpaan oikeuteen.

• Anonyymi

Härsilä on suoraselkäinen pohjalainen toisin kun aloittajaneiti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      763
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      154
      731
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      730
    4. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    5. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      702
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      508
    12. 39
      455
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      76
      431
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      53
      399
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe