Tuo Härsilä

Anonyymi-ap

Olen seurannut tuota Rasmuksen juttua alusta lähtien, koska tunnen suurta surua läheisten puolesta.
Tuo paikkakunnan "suuri julkkis" poliisi ,pitäisi laittaa viralta pois.
Käytökseltään vaikuttaa sellaiselta suurelta egolta joita ei normit eikä säännöt koske. Pienen tuppukylän kaverit taputtelee selkään,hyvä tyyppi, kaikki sallittua.
Täällä stadissa tuollaiset mulkut olisi laitettu viralta, jo ei kokonaan niin ainakin paperihommiin.
Tutkii juttua jossa itse on osallisena, häpeä, sinä virkavallan edustaja.
Ainahan on sanottu, että hyökkäys oli n paras puolustus. Kuten teit ilmoituksen Facebookin kirjoituksista. Näin näytät mikä luulet olevasi. Huom. LUULET olevasi.
Ihan olet samanlainen kuolevainen kuin muutkin. Et ole yläpuolella muiden.
Häpeeää toivon tuollaiselle, sekä ikuista taakkaa jota kantaa mukanaan.

,

22

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etpä sinäkään ole oppinut siellä stadissa kirjoittamaan. Äkkiä laskettuna tekstissäsi on 15 virhettä. Haluatko, että luettelen ne?

• Anonyymi

sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?

Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.

Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!

Luettelin tähän ne 15 virhettä, ja sinä poistatit sen?

• Anonyymi

Mä oon stadin kundi. Lapualtako syntyisin ja nyt oikein Helsingissä herrana

• Anonyymi

Spurgu taidat olla?

• Anonyymi

Helsingissä tällaiset tapaukset on jokapäiväisiä, eikä niistä kuukausitolkulla jauheta.

• Anonyymi

Onkohan Riina Mäkinen kanssasi samaa mieltä? Siellä tutkinnanjohtaja keskkittyi kirjan kirjoittamiseen.

• Anonyymi

Vielä vaan jotaki jaksaa kiinnostaa ....

• Anonyymi

Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.

Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
        Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
        Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.

Kyllä se nousee talvellakin, vaikka toki hitaammin. Siellä on jääkaappi lämpötila, ruoka pilaantuu silti.

• Anonyymi

Niin mikä taakka?

• Anonyymi

Voisko alottaja selventää, mikä taakka?

• Anonyymi

Ei vastausta alottajalta. Kun ei vaan olis tippunut jokeen.

• Anonyymi

Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.

Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.

Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??

Outohan tuo Koskelan juttu oli myös.
        Uhri kääntänyt jutun ihan toiseksi mitä käräjäoikeudessa oli sanonut. Juttu pitäisi viedä korkeimpaan oikeuteen.

• Anonyymi

Härsilä on suoraselkäinen pohjalainen toisin kun aloittajaneiti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe