Tuo Härsilä

Anonyymi-ap

Olen seurannut tuota Rasmuksen juttua alusta lähtien, koska tunnen suurta surua läheisten puolesta.
Tuo paikkakunnan "suuri julkkis" poliisi ,pitäisi laittaa viralta pois.
Käytökseltään vaikuttaa sellaiselta suurelta egolta joita ei normit eikä säännöt koske. Pienen tuppukylän kaverit taputtelee selkään,hyvä tyyppi, kaikki sallittua.
Täällä stadissa tuollaiset mulkut olisi laitettu viralta, jo ei kokonaan niin ainakin paperihommiin.
Tutkii juttua jossa itse on osallisena, häpeä, sinä virkavallan edustaja.
Ainahan on sanottu, että hyökkäys oli n paras puolustus. Kuten teit ilmoituksen Facebookin kirjoituksista. Näin näytät mikä luulet olevasi. Huom. LUULET olevasi.
Ihan olet samanlainen kuolevainen kuin muutkin. Et ole yläpuolella muiden.
Häpeeää toivon tuollaiselle, sekä ikuista taakkaa jota kantaa mukanaan.



,

22

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etpä sinäkään ole oppinut siellä stadissa kirjoittamaan. Äkkiä laskettuna tekstissäsi on 15 virhettä. Haluatko, että luettelen ne?

      • Anonyymi

        sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?

        Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.

        Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!

        Luettelin tähän ne 15 virhettä, ja sinä poistatit sen?


    • Anonyymi

      Mä oon stadin kundi. Lapualtako syntyisin ja nyt oikein Helsingissä herrana

      • Anonyymi

        Spurgu taidat olla?


    • Anonyymi

      Helsingissä tällaiset tapaukset on jokapäiväisiä, eikä niistä kuukausitolkulla jauheta.

      • Anonyymi

        Onkohan Riina Mäkinen kanssasi samaa mieltä? Siellä tutkinnanjohtaja keskkittyi kirjan kirjoittamiseen.


    • Anonyymi

      Vielä vaan jotaki jaksaa kiinnostaa ....

      • Anonyymi

        Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.

        Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
        Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
        Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.

        Kyllä se nousee talvellakin, vaikka toki hitaammin. Siellä on jääkaappi lämpötila, ruoka pilaantuu silti.


    • Anonyymi

      Niin mikä taakka?

    • Anonyymi

      Voisko alottaja selventää, mikä taakka?

    • Anonyymi

      Ei vastausta alottajalta. Kun ei vaan olis tippunut jokeen.

      • Anonyymi

        Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.

        Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.

        Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??

        Outohan tuo Koskelan juttu oli myös.
        Uhri kääntänyt jutun ihan toiseksi mitä käräjäoikeudessa oli sanonut. Juttu pitäisi viedä korkeimpaan oikeuteen.


    • Anonyymi

      Härsilä on suoraselkäinen pohjalainen toisin kun aloittajaneiti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe