Tuo Härsilä

Anonyymi-ap

Olen seurannut tuota Rasmuksen juttua alusta lähtien, koska tunnen suurta surua läheisten puolesta.
Tuo paikkakunnan "suuri julkkis" poliisi ,pitäisi laittaa viralta pois.
Käytökseltään vaikuttaa sellaiselta suurelta egolta joita ei normit eikä säännöt koske. Pienen tuppukylän kaverit taputtelee selkään,hyvä tyyppi, kaikki sallittua.
Täällä stadissa tuollaiset mulkut olisi laitettu viralta, jo ei kokonaan niin ainakin paperihommiin.
Tutkii juttua jossa itse on osallisena, häpeä, sinä virkavallan edustaja.
Ainahan on sanottu, että hyökkäys oli n paras puolustus. Kuten teit ilmoituksen Facebookin kirjoituksista. Näin näytät mikä luulet olevasi. Huom. LUULET olevasi.
Ihan olet samanlainen kuolevainen kuin muutkin. Et ole yläpuolella muiden.
Häpeeää toivon tuollaiselle, sekä ikuista taakkaa jota kantaa mukanaan.



,

22

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etpä sinäkään ole oppinut siellä stadissa kirjoittamaan. Äkkiä laskettuna tekstissäsi on 15 virhettä. Haluatko, että luettelen ne?

      • Anonyymi

        sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?

        Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.

        Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!

        Luettelin tähän ne 15 virhettä, ja sinä poistatit sen?


    • Anonyymi

      Mä oon stadin kundi. Lapualtako syntyisin ja nyt oikein Helsingissä herrana

      • Anonyymi

        Spurgu taidat olla?


    • Anonyymi

      Helsingissä tällaiset tapaukset on jokapäiväisiä, eikä niistä kuukausitolkulla jauheta.

      • Anonyymi

        Onkohan Riina Mäkinen kanssasi samaa mieltä? Siellä tutkinnanjohtaja keskkittyi kirjan kirjoittamiseen.


    • Anonyymi

      Vielä vaan jotaki jaksaa kiinnostaa ....

      • Anonyymi

        Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.

        Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
        Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
        Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.

        Kyllä se nousee talvellakin, vaikka toki hitaammin. Siellä on jääkaappi lämpötila, ruoka pilaantuu silti.


    • Anonyymi

      Niin mikä taakka?

    • Anonyymi

      Voisko alottaja selventää, mikä taakka?

    • Anonyymi

      Ei vastausta alottajalta. Kun ei vaan olis tippunut jokeen.

      • Anonyymi

        Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.

        Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.

        Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??

        Outohan tuo Koskelan juttu oli myös.
        Uhri kääntänyt jutun ihan toiseksi mitä käräjäoikeudessa oli sanonut. Juttu pitäisi viedä korkeimpaan oikeuteen.


    • Anonyymi

      Härsilä on suoraselkäinen pohjalainen toisin kun aloittajaneiti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe