Olen seurannut tuota Rasmuksen juttua alusta lähtien, koska tunnen suurta surua läheisten puolesta.
Tuo paikkakunnan "suuri julkkis" poliisi ,pitäisi laittaa viralta pois.
Käytökseltään vaikuttaa sellaiselta suurelta egolta joita ei normit eikä säännöt koske. Pienen tuppukylän kaverit taputtelee selkään,hyvä tyyppi, kaikki sallittua.
Täällä stadissa tuollaiset mulkut olisi laitettu viralta, jo ei kokonaan niin ainakin paperihommiin.
Tutkii juttua jossa itse on osallisena, häpeä, sinä virkavallan edustaja.
Ainahan on sanottu, että hyökkäys oli n paras puolustus. Kuten teit ilmoituksen Facebookin kirjoituksista. Näin näytät mikä luulet olevasi. Huom. LUULET olevasi.
Ihan olet samanlainen kuolevainen kuin muutkin. Et ole yläpuolella muiden.
Häpeeää toivon tuollaiselle, sekä ikuista taakkaa jota kantaa mukanaan.
,
Tuo Härsilä
22
934
Vastaukset
- Anonyymi
Etpä sinäkään ole oppinut siellä stadissa kirjoittamaan. Äkkiä laskettuna tekstissäsi on 15 virhettä. Haluatko, että luettelen ne?
- Anonyymi
sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä aina niitä kieliopillisia virheitä seuraat mutta mites itse asian ydin ? eikös se ole tärkein ?
Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen ei osaa kirjoittaa, hän on typerys, eikä hänen mielipiteellään ole arvoa, koska hän on siinäkin väärässä.
Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa aloituksessa ole kielioppivirheitä, ei ainakaan viittätoista!
Luettelin tähän ne 15 virhettä, ja sinä poistatit sen?
- Anonyymi
Mä oon stadin kundi. Lapualtako syntyisin ja nyt oikein Helsingissä herrana
- Anonyymi
Spurgu taidat olla?
- Anonyymi
Helsingissä tällaiset tapaukset on jokapäiväisiä, eikä niistä kuukausitolkulla jauheta.
- Anonyymi
Onkohan Riina Mäkinen kanssasi samaa mieltä? Siellä tutkinnanjohtaja keskkittyi kirjan kirjoittamiseen.
- Anonyymi
Vielä vaan jotaki jaksaa kiinnostaa ....
- Anonyymi
Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salaliittoteoriat istuvat sitkeässä. Moni haluaa uskoa niihin vastoin järkeä ja luonnonlakeja. Joku väitti jopa että jäätkin sulivat paikoilleen, ettei poika voinut kulkeutua niiden mukana Kauhavalle. Juuri äsken tuli töllöstä jäidenlähtö, ja kyllä ne aina hirveällä ryskeellä lähtevät.
Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjassahan hukkuneen ruumis on, vasta veden lämpenemisen myötä ruumis alkaa kaasuuntua ja nousee pintaan.
Jäiden lähdöllä ei näin ollen ole mitään tekemistä pohjaruumiin kanssa.Kyllä se nousee talvellakin, vaikka toki hitaammin. Siellä on jääkaappi lämpötila, ruoka pilaantuu silti.
- Anonyymi
Niin mikä taakka?
- Anonyymi
Voisko alottaja selventää, mikä taakka?
- Anonyymi
Ei vastausta alottajalta. Kun ei vaan olis tippunut jokeen.
- Anonyymi
Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.
Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luinko oikein tuon mauri Koskelan jutun. Ilkassa sanottiin poliisi vei asiaa alulle. Kas kun ei taas tämä luotettava pohjanmaan poliisi.
Vieläkö ne käy muuten lapuan Hovissa lounailla??Outohan tuo Koskelan juttu oli myös.
Uhri kääntänyt jutun ihan toiseksi mitä käräjäoikeudessa oli sanonut. Juttu pitäisi viedä korkeimpaan oikeuteen.
- Anonyymi
Härsilä on suoraselkäinen pohjalainen toisin kun aloittajaneiti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394