Politiikka – varsinkaan tälle palstalle nimetyn puolueen politiikka ei näy antavan aihetta minulle tulla käymään täällä. Täytyypä ottaa aiheeksi muuta. Vaikka melko harvoin täällä enää käyn, lähes aina tapanani on kuitenkin näin perjantaina esittää kaikille viikonlopputoivotukseni. Noin yleensä teen muun sanottavani päätteeksi.
Kun minulla nyt ei ole muuta sanottavaa, niin ehkä hieman iltadrinkkinikin vaikutuksesta halusin tulla tänne vain toivottelemaan kaikille Oikein Hyvää viikonloppua! Nyt ensiksi Hyviä Öitä kaikille!
Viikonlopun toivotukset
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Kapi!
Hyvää vointia. - Anonyymi
Oikein hyvää viikonloppua palstan parhaalle avausten tekijälle. Toivottavasti kelit vielä suosii ulkoilua.
- Anonyymi
Miksi toivottelet itsellesi Kapi? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Mutta persutrolli. Ei kuulu tämän palstan aiheeseen mitenkään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056