Meän sammakkohallitus kokoomuksen ja perussuomalaisten johdolla ajaa sitkeästi tunninjunaa! Niile on tärkeämpää se, että jotku matkustaa muutamia kymmeniä minuutteja nopeammin kuin se, että terveydenhuollon päivystyksiä pidettäisiin auki (eikä syydettäisi rahaa taksiralliin).
"kristillinen" puolue ja rkp hiihtää perässä. Rkp jopa teeskentelee, mutta pysyy hallituksessa. Saihan ne urpon ja purran kanssa sovittua lehmänkauppoja, ettei ruotsinkielisille alueille osu päivystysten tms leikkauksia. kokoomusta ja perussuomalaisia voi pitää lehmänkauppojen suurimpina suosijoina!
Tollohallitus, tunninjuna ja terveydenhuolto???
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
Miten alas hallitus ajaa terveydenhoidon .
tilalle luonnon tuotteet niin ei tarvitse arvata. - Anonyymi
Onneksi Suomen kansa äänesti tuhovihervassarit penaltiboksiin. Jos olisivat nyt hallituksessa toisella kierroksella, olisi tämän hallituskauden jälkeen niin hirveä tilanne, että sen korjaaminen voisi olla monin verroin vaikeampaa kuin nyt Orpon hallituksella. Että kiitos Suomen kansa. Nyt on oikea hallitus koossa <3
- Anonyymi
Kerro neropatti viekö yli 100 miljardin lainan lyhentäminen, mutta vähemmän rahaa kuin vajaa 40 miljardit laina.
Ei taida olla mikään talous nero. - Anonyymi
Nyt he taitavat äänestää Persut ikuiseen opposiitio aikaan.
Enää ei teidän teatteri esityksillänne eikä valheilla tule ääniä.
Rehellisellä oikeistopolitiikkalla nyt pitää saada ääniä.
- Anonyymi
Ei nykyhallitus tehnyt sysipaskaa sotea, vaan Sanna!
- Anonyymi
Taisi olla viimeviikolla kun Orpo sanoi että heidän Sote olisi ollut parempi, koska siinä oli yksityispuoli mukana.
Aika moni on varmaan kuullut paljon vuokra lääkärit laskuttavat.
Heikolla järjenjuoksulla varustettu henkilölle varmaan tuo opposi, kuin kuuma veitsi voihin. - Anonyymi
Senkö takia Persujen kannatus laskee, taitaa johtua siitä että teette itse susi paskaa politiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkö takia Persujen kannatus laskee, taitaa johtua siitä että teette itse susi paskaa politiikkaa.
Vai ovatko noi niitä valheilla saatuja ääniä, edellisissä vaaleissa.
Valheilla eduskuntaan, jälki on sen mukaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997