"En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä. "

Anonyymi-ap

Markus 2:13-28 FB38
[13] Ja taas hän lähti pois ja kulki järven rantaa. Ja kaikki kansa tuli hänen tykönsä, ja hän opetti heitä. [14] Ja ohi kulkiessaan hän näki Leevin, Alfeuksen pojan, istumassa tulliasemalla ja sanoi hänelle: "Seuraa minua". Niin tämä nousi ja seurasi häntä. [15] Ja kun hän aterioi hänen kodissaan, aterioi myös monta publikaania ja syntistä Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa; sillä heitä oli paljon häntä seuraamassa. [16] Kun fariseusten kirjanoppineet näkivät, että hän söi syntisten ja publikaanien kanssa, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Publikaanien ja syntistenkö kanssa hän syö?" [17] Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä." [18] Ja Johanneksen opetuslapset ja fariseukset pitivät paastoa. Niin tultiin ja sanottiin hänelle: "Johanneksen opetuslapset ja fariseusten opetuslapset paastoavat; miksi sinun opetuslapsesi eivät paastoa?" [19] Jeesus sanoi heille: "Eiväthän häävieraat voi paastota silloin, kun ylkä on heidän kanssaan? Niin kauan kuin heillä on ylkä seurassaan, eivät he voi paastota. [20] Mutta päivät tulevat, jolloin ylkä otetaan heiltä pois, ja silloin, sinä päivänä, he paastoavat. [21] Ei kukaan ompele vanuttamattomasta kankaasta paikkaa vanhaan vaippaan; muutoin uusi täytetilkku repii palasen vanhasta vaipasta, ja reikä tulee pahemmaksi. [22] Eikä kukaan laske nuorta viiniä vanhoihin nahkaleileihin; muutoin viini pakahuttaa leilit, ja viini menee hukkaan, ja leilit turmeltuvat; vaan nuori viini on laskettava uusiin leileihin." [23] Ja tapahtui, että hän sapattina kulki viljavainioiden halki, ja hänen opetuslapsensa rupesivat kulkiessaan katkomaan tähkäpäitä. [24] Niin fariseukset sanoivat hänelle: "Katso, miksi he tekevät sapattina sitä, mikä ei ole luvallista?" [25] Hän sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet, mitä Daavid teki, kun hän ja hänen seuralaisensa olivat puutteessa ja heidän oli nälkä, [26] kuinka hän meni Jumalan huoneeseen ylimmäisen papin Abjatarin aikana ja söi näkyleivät, joita ei ollut lupa syödä muiden kuin pappien, ja antoi myös niille, jotka hänen kanssansa olivat?" [27] Ja hän sanoi heille: "Sapatti on asetettu ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten. [28] Niin Ihmisen Poika siis on sapatinkin herra."

https://bible.com/bible/365/mrk.2.13-28.FB38

37

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten kun tämä syntinen tekee parannuksen ja ottaa vastaan uskon Jeesukseen niin hänen elämänsä muuttuu perusteellisesti.

      • Anonyymi

        Enpä ole nähnyt synnittömiä missään. Missä he piileskelevät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole nähnyt synnittömiä missään. Missä he piileskelevät?

        Kysymys onkin uskonasiasta. Sitä nimitetään todellisuuden kieltämiseksi. Suurimmat valehtelijat löytyvät juuri noista "synnittömien" piireistä.


      • Huono homma vanhurskaille. Heitä ei ole kutsuttu


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Huono homma vanhurskaille. Heitä ei ole kutsuttu

        Lähes kaikki inhoavat teitä Jurvassa.

        Päiviä lasketaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki inhoavat teitä Jurvassa.

        Päiviä lasketaan.

        Siis että vanhurskas ei ole kutsuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki inhoavat teitä Jurvassa.

        Päiviä lasketaan.

        Se on totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta.

        23 päivää vielä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        23 päivää vielä.

        Kuutio ei halua lähteä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuutio ei halua lähteä!

        Ei halua jäädäkään. Pattitilanne.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei halua jäädäkään. Pattitilanne.

        Kuutio muuttaa pian kokonaan Jurvaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuutio muuttaa pian kokonaan Jurvaan.

        Erikoista. Meillä on lento Alicanteen noin kolmen viikon kuluttua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Erikoista. Meillä on lento Alicanteen noin kolmen viikon kuluttua.

        Kuutio osti sen takia kämpän Jurvasta, että muuttaa sinne kun jättää sinut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuutio osti sen takia kämpän Jurvasta, että muuttaa sinne kun jättää sinut.

        Aha. Osti, koska oli löydettävä paikka, missä on kesällä viileämpää kuin Torreviejassa. Löytyi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Aha. Osti, koska oli löydettävä paikka, missä on kesällä viileämpää kuin Torreviejassa. Löytyi.

        Osti sen siksi, että hän ei ole riippuvainen sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osti sen siksi, että hän ei ole riippuvainen sinusta.

        Aha. Olemme paljon yhdessä. Joka paikassa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Aha. Olemme paljon yhdessä. Joka paikassa.

        OIet maanvaiva.

        Edes Kuutio ei voi sietää sinua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Erikoista. Meillä on lento Alicanteen noin kolmen viikon kuluttua.

        Se Iihava ei ole siis kertonut sinulle.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Erikoista. Meillä on lento Alicanteen noin kolmen viikon kuluttua.

        Se Iihava on Iähtenyr ovet paukkuen Iuotasi jo monta kertaa, RumaJammu.

        Tällä kertaa ei enää palaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se Iihava on Iähtenyr ovet paukkuen Iuotasi jo monta kertaa, RumaJammu.

        Tällä kertaa ei enää palaa.

        Sinulla on omituiset haaveet.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on omituiset haaveet.

        Sellaista luulet.

        Totuus satuttaa sinua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Erikoista. Meillä on lento Alicanteen noin kolmen viikon kuluttua.

        Kuutio on aina halunnut muita.


        helsinkijokkeri
        2009-12-06 21:44:44

        Voi sun! Sun miehes on on yhtä epätiedoton kuin minunkin. Eri syistä kylläkin. Mun mies on homo, mutta luulen hänen jo jättäneen minut. Silti hän ei kerro totuutta tilanteesta, vaikka kuinka kyselen. Hänellä on uusi mies jo, näin otaksun. Asun itse Espanjassa, mutta mieheni lähti Suomeen.

        Mutta tämä ap:n juttu tuntuu myös oudolta. Minun vaikutelma on, että kaverisi on homo, mutta jollakin epävarma itsestään. Kun itse olin bi, niin kyllä naiset kiinnosti myös. En todellaaan tunne homojen tunne-elämää paremmin, mutta sun miehesi ei ainakaan näytä osoittavan laisinkaan kiinnostusta naisiin. Sama minulla nykyään, kun oon homo vaan. Vaikea tilanne teillä, mutta kun ajaudutte erilleen aina uudestaan, tuntuu ettei teidän suhde siitä sitten synny enää. Mun mies lähti 5 kk sitten Suomeen, eikä oo palannut takaisin luokseni. Täytyy tunnustaa tosiasiat, että suhde ei ole välttämättä toisen mielestä oman mielen mukainen. Tosin mun mies lähettää yhä rakkausviestejä...


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on omituiset haaveet.

        Totuus satuttaa sinua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on omituiset haaveet.

        Kuutio on tosiaan aina haIunnut muita.


        helsinkijokkeri
        2009-12-06 21:44:44

        Voi sun! Sun miehes on on yhtä epätiedoton kuin minunkin. Eri syistä kylläkin. Mun mies on homo, mutta luulen hänen jo jättäneen minut. Silti hän ei kerro totuutta tilanteesta, vaikka kuinka kyselen. Hänellä on uusi mies jo, näin otaksun. Asun itse Espanjassa, mutta mieheni lähti Suomeen.

        Mutta tämä ap:n juttu tuntuu myös oudolta. Minun vaikutelma on, että kaverisi on homo, mutta jollakin epävarma itsestään. Kun itse olin bi, niin kyllä naiset kiinnosti myös. En todellaaan tunne homojen tunne-elämää paremmin, mutta sun miehesi ei ainakaan näytä osoittavan laisinkaan kiinnostusta naisiin. Sama minulla nykyään, kun oon homo vaan. Vaikea tilanne teillä, mutta kun ajaudutte erilleen aina uudestaan, tuntuu ettei teidän suhde siitä sitten synny enää. Mun mies lähti 5 kk sitten Suomeen, eikä oo palannut takaisin luokseni. Täytyy tunnustaa tosiasiat, että suhde ei ole välttämättä toisen mielestä oman mielen mukainen. Tosin mun mies lähettää yhä rakkausviestejä...””””


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on omituiset haaveet.

        Kuutio ei voi sietää sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus satuttaa sinua.

        Totuus on jotain muuta mitä sinä haaveilet.

        Täällä on ollut ajatus, että minut halutaan palstalta pois. Totuutta ei haluta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on omituiset haaveet.

        helsinkijokkeri
        2009-12-06 21:44:44

        Voi sun! Sun miehes on on yhtä epätiedoton kuin minunkin. Eri syistä kylläkin. Mun mies on homo, mutta luulen hänen jo jättäneen minut. Silti hän ei kerro totuutta tilanteesta, vaikka kuinka kyselen. Hänellä on uusi mies jo, näin otaksun. Asun itse Espanjassa, mutta mieheni lähti Suomeen.

        Mutta tämä ap:n juttu tuntuu myös oudolta. Minun vaikutelma on, että kaverisi on homo, mutta jollakin epävarma itsestään. Kun itse olin bi, niin kyllä naiset kiinnosti myös. En todellaaan tunne homojen tunne-elämää paremmin, mutta sun miehesi ei ainakaan näytä osoittavan laisinkaan kiinnostusta naisiin. Sama minulla nykyään, kun oon homo vaan. Vaikea tilanne teillä, mutta kun ajaudutte erilleen aina uudestaan, tuntuu ettei teidän suhde siitä sitten synny enää. Mun mies lähti 5 kk sitten Suomeen, eikä oo palannut takaisin luokseni. Täytyy tunnustaa tosiasiat, että suhde ei ole välttämättä toisen mielestä oman mielen mukainen. Tosin mun mies lähettää yhä rakkausviestejä...


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Totuus on jotain muuta mitä sinä haaveilet.

        Täällä on ollut ajatus, että minut halutaan palstalta pois. Totuutta ei haluta.

        Vain sinä haaveilet asioista, RumaJammu.

        Itse kerron aina miten asiat ovat.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Totuus on jotain muuta mitä sinä haaveilet.

        Täällä on ollut ajatus, että minut halutaan palstalta pois. Totuutta ei haluta.

        OIet ikuinen VaIheen Orja kuten se toinenkin järkyttävän Iihava siellä.

        Lähes koko Jurva inhoaa teitä iIjetyksiä.

        Häipykää pois!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Totuus on jotain muuta mitä sinä haaveilet.

        Täällä on ollut ajatus, että minut halutaan palstalta pois. Totuutta ei haluta.

        OIét ikuinen VaIheen Orja tosiaan.

        Täällä sinulle kerrotaan Totuus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Totuus on jotain muuta mitä sinä haaveilet.

        Täällä on ollut ajatus, että minut halutaan palstalta pois. Totuutta ei haluta.

        Vain sinä haaveiIet asioista, RumaJammu.

        Itse kerron aina miten asiat ovat.


      • Anonyymi

        Millä tavalla se muuten muuttuu, kun alkaa hokemaan itseään läpikotaisin syntiseksi, ja jopa muitakin ihmisiä. Ja kertoo saaneensa uudestisyntymällä demonit kimppuunsa, ja hampaita kiristellen taistelee himojen pakottavuutta vastaan.


    • Anonyymi

      Jeesus siis viekoitteli poikalapsia.
      Hyi helvetti!

      • Anonyymi

        Turhaan yrität syyttää Jeesusta sairaasta mielikuvituksestasi ja asenteestasi.


    • Anonyymi

      Jumala herättää kenet tahtoo myös pitkien aikojen kuluttua. Silloin ihminen kääntyy parannuksen tekoon.
      🔥-repent-🔥

    • Anonyymi

      Jumala herättää kenet tahtoo pitkienkin aikojen kuluttua. Silloin ihminen kääntyy parannukseen.
      🔥-repent-🔥

    • Anonyymi

      Ei oikein enää kestä tätä syntitarinan iskentää uhrikuvitelmin viattoman veren voimasta, mutta todettakoon jälleen kerran, että Jeesus käski kääntymään koko syntiopin tieltä, jonka Jumalaa sanoi Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe