että aina kun minulla on ollut elämässä vaikeaa ja olen jo miettinyt pyyhkeen heittämistä kehään, niin olen törmännyt sattumalta samaan henkilöön, joka on julistanut minulle Jumalan sanaa. En kyseistä henkilöä tunne, en tiedä edes hänen nimeään ja silti vuosien ajan hän on tullut "sattumalta" vastaan tietyissä paikoissa, aina kun itsellä on ollut ahdistustaso tapissa. Lieneekö enkeli? Kaunis kuin enkeli ainakin sisäisesti ja ulkoisesti.
Miten selitätte sen
7
231
Vastaukset
- Anonyymi
Haistaa ahdistuneisuutesi ja kärkkyy haaskalle pääsyä. Sitä nuo julistajat harrastavat.
- Anonyymi
Älähän yleistä, sillä eivät ne kaikki julistajat ole suinkaan luterilaisia haaskalle kärkkyjiä.
- Anonyymi
Tuo henkilö on ilm. Jumalan johdatuksessa. On ehkä "ihmis-enkeli". Mistä tietää, vaikka olisi ihan Taivaastakin lähetetty.
Tällaista oletusta ei kuitenkaan voi pitää varmana, riippuu siitä minkälaista evankeliumia hän julistaa.
Itse olen törmännyt myös aivan "oikeisiinkin" enkeleihin. - Anonyymi
Joku lähettää sinulle hyvää.
Olet onnekas ! - Anonyymi
Tarkoitatko uskosta luopumista pyyhejutulla?
Jos oot niin et kyllä uudestisyntynyt ole sillä kuka haluaa oikeasti luopua Isästään ja ikuisesta parempaa paremmasta osastaan?
Ei sitten Helvetissä ikuisuus ole riittävä kannustin äärilyhyeen "ajalliseem, ihmisen elinvuosivaihtelevuuden rajoissa vaikka oliis inhottavaa se elämä maallisessa mielessä.
Minulla oli elämä nhottavaa aina siihen asti kunnes uudestisynnyin.Siitä asti maallinen elämäkin on alkanut järjestymään kun Jumala on ollut suurenmoisen ihmeteltävä mua kohtaan odottamattomin tavoin. En ole saanut kaikkea toivomaani, mutta olen saanut riittävästi, ylikin . Ymmärrätkö kuinka voi saa enemmän kuin riittävästi vaikkei ole saanut kaikea kysymäänsä? - Anonyymi
"Jos oot niin et kyllä uudestisyntynyt ole sillä kuka haluaa oikeasti luopua Isästään ja ikuisesta parempaa paremmasta osastaan?"
Onko tarkoituksesis sanoa että uskovat eivät luovu Herrasta ja sitten pelastuksesta!
Muista mitä Mooses on sanonut ja Profeetat, sekä Herra Jeesus itse sekä "viimeisenä" Apostoli Paavali.
nyt lue esim KOKO Galatalaiskirje ja ihmettele, miten he ovat menettäneet pelastuksen vaikka olivat uskovia.
Nyt Mooses ja Jeesus ja Paavali sanoo että on paljon luopiota!
Mistä he ovat luopneet ja MIKSI?
Matt. 24:10
Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
Nyt vielä "pahempaa" sanoo joku:
MEISTÄ he ovat lähteneet ja sitten KOKO ILMESTYSKIRJA!
eli älköön kukaan ajatelko ettei uskova voi tai tahdo luopua!
No sa,se.
Herra olkoon aloittajalle armollinen ja Kiitos että on lähetttänyt uskovia tai enkeleitä VAHVISTAMAA tätä henkilöä!
1. Tess. 3:2
ja lähetimme Timoteuksen, veljemme ja Jumalan palvelijan Kristuksen evankeliumissa, vahvistamaan teitä ja rohkaisemaan teitä uskossanne,- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Galatalaiskirjettä on mahdollista tulkita siten, ettei siinä mitään pelastusta menetetty, vaan oli jouduttu opillisuudessa /julistuksessaan pois Kristuksesta, ne jotka halusivat lain kautta vanhurskauteen pääsyä tavoitella ja siten saarnata. Toinen vaihtoehto, etteivät ikinä missään oikeassa uskossa olleetkaan, jotkut tämän tyyppisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942