Orpon hallitukselta

Anonyymi-ap

"unohtui" yritystukien karsiminen.

"Ekonomisti löysi helposti jopa 500 miljoonaa euroa leikattavaa yritystuista"

https://yle.fi/a/74-20107746

Petteri ja Riikka muistivat kuitenkin karsia työttömyysturvaa.

15

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riikka on usein sanonut, että PS ei ole pääministeripuolue. Muuten asiat olisivat toisin.
      Mitä siis valitat? Taitavat olla kokkareiden iänikuinen leikki tuo kansalaisten rahojen loisinta.

      • Anonyymi

        Juu, Riikka on sanonut paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Ek on niin määrännyt ja sitähän ek:n rakki orpopiski tottelee.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole ikinä jakanut niin paljon yritystukia kuin Sanna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole ikinä jakanut niin paljon yritystukia kuin Sanna.

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.

        Yritysten koronatuet jakoi kokoomuslaisten ja kepulaisten miehittämä byrokratia Business Finland.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.

        Pääministeri ei yksin päätä mistään vaan kaikki päätökset ovat hallituspuolueiden välisiä kompromisseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.

        Kai tiedät mitä poliittinen vastuu tarkoittaa


    • Anonyymi

      Hakaniemen ekonomissi?

      • Anonyymi

        Trollonlollon porvaritrolli.


    • Anonyymi

      >Orpon hallitukselta
      >
      > "unohtui" yritystukien karsiminen.

      Sanna Marinin sosialistihallitus istui 4 vuotta, eikä saanut yhden ainoatakaan yritystukiaista karsittua pois.

      Päin vastoin, Sanna Marin keksi yhden täysin uuden tukiaismallin, Teollisuuden Sähköistämistuki.

      Tarvitaan porvarihallitus maahan istumaan, ja Riikka Purra valtiovarainministerinä, niin saadaan terpeettomia yritystukia lopultakin karsittua.

      • Anonyymi

        Porvaripuolue kepu esti viime hallituskaudella yritytukien karsimisen


      • Anonyymi

        Kepu Lintilä keksi teollisuuden sähköistämistuen.


    • Anonyymi

      Kokoomus Orpolla on valikoiva muisti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe