Orpon hallitukselta

Anonyymi-ap

"unohtui" yritystukien karsiminen.

"Ekonomisti löysi helposti jopa 500 miljoonaa euroa leikattavaa yritystuista"

https://yle.fi/a/74-20107746

Petteri ja Riikka muistivat kuitenkin karsia työttömyysturvaa.

15

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riikka on usein sanonut, että PS ei ole pääministeripuolue. Muuten asiat olisivat toisin.
      Mitä siis valitat? Taitavat olla kokkareiden iänikuinen leikki tuo kansalaisten rahojen loisinta.

      • Anonyymi

        Juu, Riikka on sanonut paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Ek on niin määrännyt ja sitähän ek:n rakki orpopiski tottelee.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole ikinä jakanut niin paljon yritystukia kuin Sanna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole ikinä jakanut niin paljon yritystukia kuin Sanna.

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.

        Yritysten koronatuet jakoi kokoomuslaisten ja kepulaisten miehittämä byrokratia Business Finland.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.

        Pääministeri ei yksin päätä mistään vaan kaikki päätökset ovat hallituspuolueiden välisiä kompromisseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.

        Kai tiedät mitä poliittinen vastuu tarkoittaa


    • Anonyymi

      Hakaniemen ekonomissi?

      • Anonyymi

        Trollonlollon porvaritrolli.


    • Anonyymi

      >Orpon hallitukselta
      >
      > "unohtui" yritystukien karsiminen.

      Sanna Marinin sosialistihallitus istui 4 vuotta, eikä saanut yhden ainoatakaan yritystukiaista karsittua pois.

      Päin vastoin, Sanna Marin keksi yhden täysin uuden tukiaismallin, Teollisuuden Sähköistämistuki.

      Tarvitaan porvarihallitus maahan istumaan, ja Riikka Purra valtiovarainministerinä, niin saadaan terpeettomia yritystukia lopultakin karsittua.

      • Anonyymi

        Porvaripuolue kepu esti viime hallituskaudella yritytukien karsimisen


      • Anonyymi

        Kepu Lintilä keksi teollisuuden sähköistämistuen.


    • Anonyymi

      Kokoomus Orpolla on valikoiva muisti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe