Orpon hallitukselta

Anonyymi-ap

"unohtui" yritystukien karsiminen.

"Ekonomisti löysi helposti jopa 500 miljoonaa euroa leikattavaa yritystuista"

https://yle.fi/a/74-20107746

Petteri ja Riikka muistivat kuitenkin karsia työttömyysturvaa.

15

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riikka on usein sanonut, että PS ei ole pääministeripuolue. Muuten asiat olisivat toisin.
      Mitä siis valitat? Taitavat olla kokkareiden iänikuinen leikki tuo kansalaisten rahojen loisinta.

      • Anonyymi

        Juu, Riikka on sanonut paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Ek on niin määrännyt ja sitähän ek:n rakki orpopiski tottelee.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole ikinä jakanut niin paljon yritystukia kuin Sanna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole ikinä jakanut niin paljon yritystukia kuin Sanna.

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.

        Yritysten koronatuet jakoi kokoomuslaisten ja kepulaisten miehittämä byrokratia Business Finland.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulainen kauppa ja teollisuusministeri Mika Lintilä vänkäsi viime hallituskaudella läpi yritysten koronatuet Kepun uhatessa hallituksesta lähdöllä.

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.

        Pääministeri ei yksin päätä mistään vaan kaikki päätökset ovat hallituspuolueiden välisiä kompromisseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että pääministerillä ei ole kerrassaan minkäänlaista vastuuta hallituksensa toimista? Muita sitten ettet ikinä valita Orpon tekemisistä.

        Kai tiedät mitä poliittinen vastuu tarkoittaa


    • Anonyymi

      Hakaniemen ekonomissi?

      • Anonyymi

        Trollonlollon porvaritrolli.


    • Anonyymi

      >Orpon hallitukselta
      >
      > "unohtui" yritystukien karsiminen.

      Sanna Marinin sosialistihallitus istui 4 vuotta, eikä saanut yhden ainoatakaan yritystukiaista karsittua pois.

      Päin vastoin, Sanna Marin keksi yhden täysin uuden tukiaismallin, Teollisuuden Sähköistämistuki.

      Tarvitaan porvarihallitus maahan istumaan, ja Riikka Purra valtiovarainministerinä, niin saadaan terpeettomia yritystukia lopultakin karsittua.

      • Anonyymi

        Porvaripuolue kepu esti viime hallituskaudella yritytukien karsimisen


      • Anonyymi

        Kepu Lintilä keksi teollisuuden sähköistämistuen.


    • Anonyymi

      Kokoomus Orpolla on valikoiva muisti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe