”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
Palstalla lausuttua
17
393
Vastaukset
- Anonyymi
Että mitenkä?!
- Anonyymi
Tämä on niin törkeää Teuvon lausumaa, ettei voisi kenenkään sellaista suustaan ( näppäimistöstään ) päästää!
- Anonyymi
Tuo lausunto on kuin pieru saharassa.
- Anonyymi
Yksi monista kyseisen hemmon, joo.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Jep
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Ja hirvittävä onkin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja hirvittävä onkin.
Kaikki turhat sanat kootaan ja niistä pitää tehdä tiliä Jumalalle.
- Anonyymi00014UUSI
- Anonyymi00015UUSI
Tällaista voi lausua vain demonin vaikutuksesta.
- Anonyymi00019UUSI
Totta!
- Anonyymi00016UUSI
Keskustelupalsta on puhekielen sanontoja, nopeasti kirjoitettua, eikä kieliopillisesti oikeita, vaan asioita ja lauseita tulee tutkia niiden oikean merkityksen löytämiseksi.
Kyllä aloituksen lauseen ajatus on, että jos kiität Saatanaa Jeesuksesta vuodatetusta verestä, niin siitä ei hyvää seuraa.- Anonyymi00022UUSI
Höps!
- Anonyymi00017UUSI
Lahkolaiset kikkailee jopa pilkun paikalla, sekin kuulemma muuttaa lauseen merkityksen.
Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään erillisiä jakeita, asiat pitää ymmärtää asioina, mitä kirjoittaja on alunperin ajatellut, mistä siinä on itse asiassa kysymys.
Irrottamalla yksittäisiä jakeita pois asiayhtydestä on yleinen tapa kehitellä harhaoppeja eli heresioita. - Anonyymi00018UUSI
Kyllä lauseen alkuperäinen ajatus menee näin, kun pidät sen alkuperäisessä kontekstissa.
”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:” - Anonyymi00020UUSI
Aloittaja on pitkävihainen.
Neljä vuotta sitten taivaan kirkkauteen ylennetyn Jumalanmiehen kimpussa vieläkin.- Anonyymi00021UUSI
1. Joh. 2:11
Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
1. Joh. 2:11
Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.Palstalla riehuu veljeämme, apostoli Paavalia vihaava henkilö murhahengessä. Samoin Paavalia vihasivat hänen eläessään samat riivaajahenget. Voi heitä!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341899Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801479
- 821476
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711061- 631031
- 221007