Palstalla lausuttua

Anonyymi-ap

”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

34

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että mitenkä?!

    • Anonyymi

      Tämä on niin törkeää Teuvon lausumaa, ettei voisi kenenkään sellaista suustaan ( näppäimistöstään ) päästää!

    • Anonyymi

      Tuo lausunto on kuin pieru saharassa.

      • Anonyymi

        Yksi monista kyseisen hemmon, joo.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi monista kyseisen hemmon, joo.

        Jep


      • Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi monista kyseisen hemmon, joo.

        Ja hirvittävä onkin.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ja hirvittävä onkin.

        Kaikki turhat sanat kootaan ja niistä pitää tehdä tiliä Jumalalle.


    • Anonyymi00014

    • Anonyymi00015

      Tällaista voi lausua vain demonin vaikutuksesta.

      • Anonyymi00019

        Totta!


    • Anonyymi00016

      Keskustelupalsta on puhekielen sanontoja, nopeasti kirjoitettua, eikä kieliopillisesti oikeita, vaan asioita ja lauseita tulee tutkia niiden oikean merkityksen löytämiseksi.

      Kyllä aloituksen lauseen ajatus on, että jos kiität Saatanaa Jeesuksesta vuodatetusta verestä, niin siitä ei hyvää seuraa.

      • Anonyymi00022

        Höps!


    • Anonyymi00017

      Lahkolaiset kikkailee jopa pilkun paikalla, sekin kuulemma muuttaa lauseen merkityksen.

      Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään erillisiä jakeita, asiat pitää ymmärtää asioina, mitä kirjoittaja on alunperin ajatellut, mistä siinä on itse asiassa kysymys.

      Irrottamalla yksittäisiä jakeita pois asiayhtydestä on yleinen tapa kehitellä harhaoppeja eli heresioita.

    • Anonyymi00018

      Kyllä lauseen alkuperäinen ajatus menee näin, kun pidät sen alkuperäisessä kontekstissa.

      ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

    • Anonyymi00020

      Aloittaja on pitkävihainen.
      Neljä vuotta sitten taivaan kirkkauteen ylennetyn Jumalanmiehen kimpussa vieläkin.

      • Anonyymi00021

        1. Joh. 2:11

        Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        1. Joh. 2:11

        Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

        Palstalla riehuu veljeämme, apostoli Paavalia vihaava henkilö murhahengessä. Samoin Paavalia vihasivat hänen eläessään samat riivaajahenget. Voi heitä!!!


      • Anonyymi00036

        Katkeruutensa ja vihansa ei tavoita taivaan kirkkauteen ylennettyä Jumalanmiestä. Oman elämänsä hän sillä vain myrkyttää, vaan omapa on häpeänsä.


    • Anonyymi00025

      Tällaista saastaa sunilaisuus tuottaa!

    • Anonyymi00027

      Teuvo julisti totuutta, siksi se kolahtaa harhaoppisten päähän.

    • Anonyymi00028

      Aloituksessa on pelkkä sanajärjestyksen ihmimillinen virhe.
      Oikea sanajärjestys on:
      ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

      • Anonyymi00029

        Teuvohan kirjoitti satoja viestejä, ei ihme ollenkaan, että sanajärjestys voi olla virheellinen.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Teuvohan kirjoitti satoja viestejä, ei ihme ollenkaan, että sanajärjestys voi olla virheellinen.

        Teki pesäeron Lestadiolaisuudesta, niin siitä kaikki alkoi.


    • Anonyymi00030

      Oikeat kuvan saat Teuvon opetuksesta, kun luet hänen kirjoittamansa kirjan:
      Älä heitä pelkää!

    • Anonyymi00035

      Se on demonin lausuma alunperin, mutta ihmisen kautta.

      • Anonyymi00045

        Teuvon kautta puhui Totuuden Henki.

        Siksi hän on saanut paljon vastustajia.


    • Anonyymi00037

      "Jumala" ja "Saatana" ovat Raamatun mielikuvitustarinakokoelman roolihahmoja, ja jokainen tervejärkinen ymmärtää tämän tosiasian.

      • Anonyymi00040

        Toivotaan, että totuus sinulle vielä avautuu.


    • Anonyymi00039

      lahkosta eronneita ei jätetä rauhaan

      • Anonyymi00042

        lahkosta eronneet koetaan uhkana lahkon säilymiselle....


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        lahkosta eronneet koetaan uhkana lahkon säilymiselle....

        Lahkosta eronneet tietävät lahkon sisäisiä asioita...


    • Anonyymi00044

      Tämä on vain yksi TS-sammakko.

      • Anonyymi00046

        Jep


      • Anonyymi00048

        Eräs monista.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe