”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
Palstalla lausuttua
34
610
Vastaukset
- Anonyymi
Että mitenkä?!
- Anonyymi
Tämä on niin törkeää Teuvon lausumaa, ettei voisi kenenkään sellaista suustaan ( näppäimistöstään ) päästää!
- Anonyymi
Tuo lausunto on kuin pieru saharassa.
- Anonyymi
Yksi monista kyseisen hemmon, joo.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Yksi monista kyseisen hemmon, joo.
Jep
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Yksi monista kyseisen hemmon, joo.
Ja hirvittävä onkin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja hirvittävä onkin.
Kaikki turhat sanat kootaan ja niistä pitää tehdä tiliä Jumalalle.
- Anonyymi00014
- Anonyymi00015
Tällaista voi lausua vain demonin vaikutuksesta.
- Anonyymi00019
Totta!
- Anonyymi00016
Keskustelupalsta on puhekielen sanontoja, nopeasti kirjoitettua, eikä kieliopillisesti oikeita, vaan asioita ja lauseita tulee tutkia niiden oikean merkityksen löytämiseksi.
Kyllä aloituksen lauseen ajatus on, että jos kiität Saatanaa Jeesuksesta vuodatetusta verestä, niin siitä ei hyvää seuraa.- Anonyymi00022
Höps!
- Anonyymi00017
Lahkolaiset kikkailee jopa pilkun paikalla, sekin kuulemma muuttaa lauseen merkityksen.
Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään erillisiä jakeita, asiat pitää ymmärtää asioina, mitä kirjoittaja on alunperin ajatellut, mistä siinä on itse asiassa kysymys.
Irrottamalla yksittäisiä jakeita pois asiayhtydestä on yleinen tapa kehitellä harhaoppeja eli heresioita. - Anonyymi00018
Kyllä lauseen alkuperäinen ajatus menee näin, kun pidät sen alkuperäisessä kontekstissa.
”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:” - Anonyymi00020
Aloittaja on pitkävihainen.
Neljä vuotta sitten taivaan kirkkauteen ylennetyn Jumalanmiehen kimpussa vieläkin.- Anonyymi00021
1. Joh. 2:11
Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
1. Joh. 2:11
Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.Palstalla riehuu veljeämme, apostoli Paavalia vihaava henkilö murhahengessä. Samoin Paavalia vihasivat hänen eläessään samat riivaajahenget. Voi heitä!!!
- Anonyymi00036
Katkeruutensa ja vihansa ei tavoita taivaan kirkkauteen ylennettyä Jumalanmiestä. Oman elämänsä hän sillä vain myrkyttää, vaan omapa on häpeänsä.
- Anonyymi00025
Tällaista saastaa sunilaisuus tuottaa!
- Anonyymi00027
Teuvo julisti totuutta, siksi se kolahtaa harhaoppisten päähän.
- Anonyymi00028
Aloituksessa on pelkkä sanajärjestyksen ihmimillinen virhe.
Oikea sanajärjestys on:
”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”- Anonyymi00029
Teuvohan kirjoitti satoja viestejä, ei ihme ollenkaan, että sanajärjestys voi olla virheellinen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Teuvohan kirjoitti satoja viestejä, ei ihme ollenkaan, että sanajärjestys voi olla virheellinen.
Teki pesäeron Lestadiolaisuudesta, niin siitä kaikki alkoi.
- Anonyymi00030
Oikeat kuvan saat Teuvon opetuksesta, kun luet hänen kirjoittamansa kirjan:
Älä heitä pelkää! - Anonyymi00035
Se on demonin lausuma alunperin, mutta ihmisen kautta.
- Anonyymi00045
Teuvon kautta puhui Totuuden Henki.
Siksi hän on saanut paljon vastustajia.
- Anonyymi00037
"Jumala" ja "Saatana" ovat Raamatun mielikuvitustarinakokoelman roolihahmoja, ja jokainen tervejärkinen ymmärtää tämän tosiasian.
- Anonyymi00040
Toivotaan, että totuus sinulle vielä avautuu.
- Anonyymi00039
lahkosta eronneita ei jätetä rauhaan
- Anonyymi00042
lahkosta eronneet koetaan uhkana lahkon säilymiselle....
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
lahkosta eronneet koetaan uhkana lahkon säilymiselle....
Lahkosta eronneet tietävät lahkon sisäisiä asioita...
- Anonyymi00044
Tämä on vain yksi TS-sammakko.
- Anonyymi00046
Jep
- Anonyymi00048
Eräs monista.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483