Putin on menossa käymään Mongoliassa. Mongolia kuuluu ICC:hen (International Criminal Court) ja on siis velvollinen pidättämään Putinin. Mongolia on kuitenkin Venäjän ja Kiinan välissä kiipelissä, joten se ei olisi helppoa.
Jos käy niin että Venäjä ja Mongolia ovat hyvää pataa, Mongolian ICC:hen kuulumisesta huolimatta, niin pitäisi tulla kaikille jo selväksi kaiken noiden maiden teatterin laajuus jolla pidetään nykyiset hallitsijat hallitsemassa ja kansat heidän orjinaan.
Putin pyrkii todennäköisesti hankkimaan sotilaita, jotka lähetetään Ukrainaan kuolleiden venäläisten sotilaiden tilalle.
Putin Mongoliassa
Anonyymi-ap
1
226
Vastaukset
- Anonyymi
Johtajien kesken hymyillään ja kätellään "onpa mukavaa olla vallassa ja miljardöörejä". Kaipa se sikari maistuu paremmalta kun 100000 on kuollut siksi koska on sellainen suurmies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083