onneksi päättyi. Suomenkielisissä asiaohjelmissa pitää olla suomalaiset toimittajat, jotka osaavat suomen kieltä. Oli masentava ohjelma toimittajavalintojen takia.
Kahdeksan minuuttia,
11
314
Vastaukset
- Anonyymi
Meni taas rasismin puolelle.
- Anonyymi
8 minuuttia oli vasta alkulämittelyä, odota kun yhdenmukaisuus ja taskudramaturkia pääsee oikein vauhtiin!
- Anonyymi
Minä tykkäsin ohjelmasta. Selväsanaista informaatiota.
Molemmat, mies ja varsinkin nainen ovat toimittajatyön asialla. Olivia Din Belle on suloinen, kerrassaan ihanan positiivinen ihminen. - Anonyymi
Tuo ohjelma on sitä hiljaista hivutusta vihervasemmiston haikailemaan "monimuotoiseen yhteiskuntaan". Johan nyt on vieraslajeja pesiytynyt Eduskuntaan ja yhteiskunnan korkeisiin virkoihin.
- Anonyymi
Minkälaisessa kuplassa sinä elät! Maailma on kuule aika avara paikka ja täällä asuu ja elää melkoinen sakki muita ihmisiä kuin pottunokkaisia ja persejalkaisia suomalaisia. Itse olen sukujuuriltani ns. pohjoismainen ja esi-isä muutti tänne pöheikköön Ruotsista 1600-luvulla. Tosin silloin maata nimeltä Suomi ei ollut olemassakaan. Tämä maa on ollut itsenäinen vasta vaivaiset sata vuotta, joten pidäpä vähempää ääntä erinomaisuudestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisessa kuplassa sinä elät! Maailma on kuule aika avara paikka ja täällä asuu ja elää melkoinen sakki muita ihmisiä kuin pottunokkaisia ja persejalkaisia suomalaisia. Itse olen sukujuuriltani ns. pohjoismainen ja esi-isä muutti tänne pöheikköön Ruotsista 1600-luvulla. Tosin silloin maata nimeltä Suomi ei ollut olemassakaan. Tämä maa on ollut itsenäinen vasta vaivaiset sata vuotta, joten pidäpä vähempää ääntä erinomaisuudestasi.
Ja sinä odotat että käki tulee ja munii pesääsi.
- Anonyymi
Tuo ohjelma on tullut ainakin edellisenä kesänä, ehkä kahtenakin, ja toimittajat ovat vaihdelleet, olleet lähes aina kantasuomalaisia. Minua ärsytti tänä kesänä, että aina piti olla ulkomaalaistaustainen haastattelija. Ovatko suomalaiset toimittajat loppuneet Yleltä?
- Anonyymi
Olihan siellä se valkonaama nainenkin. En muista nimeä, muttei ole suosikkini ollenkaan.
Kotimaa on monimuotoinen nykyisin, ihan kuin muuallakin maailmalla. Säälittää sellainen pottunokka junttilasta, joka kyylää ihon värejä 2024. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan siellä se valkonaama nainenkin. En muista nimeä, muttei ole suosikkini ollenkaan.
Kotimaa on monimuotoinen nykyisin, ihan kuin muuallakin maailmalla. Säälittää sellainen pottunokka junttilasta, joka kyylää ihon värejä 2024.Sitten kun nämä eriväriset alkaa toimia Suomen hyväksi niin voin niitä kuunnella ja katsoa? Nykyisin vaan valittavat kun eivät saa kaikkea, mitään hyödyllistä eivät anna tähän maahan.
- Anonyymi
Hyvä, että yksi somppu tekee töitäkin vaikkakin suojatyöpaikassa
- Anonyymi
Sama oli aikanaan tämä abu-hanna oli rasittavaa kuunnella kun puheen nuotti oli suomalaisittain väärä? Asiat oli myös muslimi propagandaa. Tuskinpa näitä 8 min kukaan suomalainen katsoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569