https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Inanna
Juutalaiset lahkot matkivat vanhoja uskontoja lähi-idässä.
Jeesus muutama tuhat vuotta myöhemmin: "Minä olen se koin tähti" Ilmestyskirja 22
23
179
Vastaukset
- Anonyymi
Venus NS. tähti.
- Anonyymi
Koin tähti on Venus joka kiertää Aurinko isäjumalaanne.
- Anonyymi
Hänellä on ollut monta nimeä, esim. Stalin ja Mao.
Pohjois-koreassa sijaitsee maallinen valtaistuimensa nykyisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on ollut monta nimeä, esim. Stalin ja Mao.
Pohjois-koreassa sijaitsee maallinen valtaistuimensa nykyisin.Trump naamari on vain peitekasvot.
Jussi Halla-aho mestari on yksi monista.
- Anonyymi
Sukupuolenvaihtoja on aina ollut!
- Anonyymi
Niin, Kristus on se uhrikulttina, Pietarin 2.kirjeen Lucifer, mutta ehkä tässä kohdassa se on haluttu alleviivata Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä.
Onhan sillä voinut olla myös piilomerkitys tuhota myös Jeesus opetuksineen, ellei äly riitä tarinan ymmärtämiseen - mene ja tiedä.- Anonyymi
Olete naiiveja, jos kuvittelette jonkun Raamatun kohdan syntyneen ja/tai pysyneen autenttisena. Olen yrittänyt saada ylipäätään selville miltä vuosisadalta olisi vanhin kopio ilmestyskirjasta,
koska siellä on erittäin erikoista tietoa, joka liittyy intiaaneihin, mutta turhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olete naiiveja, jos kuvittelette jonkun Raamatun kohdan syntyneen ja/tai pysyneen autenttisena. Olen yrittänyt saada ylipäätään selville miltä vuosisadalta olisi vanhin kopio ilmestyskirjasta,
koska siellä on erittäin erikoista tietoa, joka liittyy intiaaneihin, mutta turhaan.Huomauttaisin vielä aloitukseen, että olisi syytä toistaiseksi pitää erillään käsite historiallisesta Jeesuksesta opettajana, ja sitten hänen nimellään luotu uhrikulttiuskonto Luciferilla, ettei vahingossa 'mene lapsi pesuveden mukana', kuten vanha kansa sanoo.
- Anonyymi
Paavalin "Jeesus" ei ollut Jerusalemissa tapettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska siellä on erittäin erikoista tietoa, joka liittyy intiaaneihin, mutta turhaan.Nyt löysin tiedon, että vanhin kopio ilmestyskirjasta olisi vuodelta 175 jälkeen ajanlaskun alun. Mitenkähän, miksiköhän tuo intiaaniyhteys siellä on?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana itse ristiinnaulitsi kuun alapuolisissa jutuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt löysin tiedon, että vanhin kopio ilmestyskirjasta olisi vuodelta 175 jälkeen ajanlaskun alun. Mitenkähän, miksiköhän tuo intiaaniyhteys siellä on?!
Hintiaani yhteys Lasaruksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hintiaani yhteys Lasaruksen?
Kaunein opetuspoikalapsista on Joosef?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olen nähnyt tämän kohdan jopa Apostolien teoissa. Sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä itse tarinan kannalta. Vai näetkö sillä olevan jonkin merkityksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olen nähnyt tämän kohdan jopa Apostolien teoissa. Sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä itse tarinan kannalta. Vai näetkö sillä olevan jonkin merkityksen?
Evankeliumien tarinat on joka tapauksessa luotuja kertomuksia, eikä niidenkään mukaan Jeesus kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana itse ristiinnaulittu.
Toisaalta...Juutalaisille Rooma oli itse Saatana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana itse ristiinnaulittu.
Toisaalta...Juutalaisille Rooma oli itse SaatanaSaatana itse ristiinnaulitsi tarkoitin.
- Anonyymi
Kunnia Messiaalle.
- Anonyymi
Niin ja mietitäpäs sitä kun selviää ettei Jeesus sanonut sanaakaan homoista.
- Anonyymi
Lasaruksen pelasti.
Juutalaiset opettivat, että taivaankappaleet olivat lamppuja ja kelloja, eivätkä jumalia. Iso ero.
- Anonyymi
Ihanaa.
Ennen vanhaan taivaan muut tähdet olivat reikiä kristallikuvussa joka oli valoa taivaasta kristallikuvun ulkopuolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa.
Ennen vanhaan taivaan muut tähdet olivat reikiä kristallikuvussa joka oli valoa taivaasta kristallikuvun ulkopuolella.1 500 luvulle jälkeen Kristuksen syntymän todistettiin näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446