Sinä kovistyttö suhtaudut minuun äärimmäisen vakavasti. Muut niistä osasivat ottaa huumorilla mun juttuja. Mutta sulle kaikki minussa on pohjimmiltaan hyvin vakavaa, tärkeää ja merkityksellistä. En sano tätä mitenkään pahalla. Tämä on vaan uusi oivallus. En tiedä mistä se kertoo että näin on. Toimit kanssani hyvin älykkäästi ja voimakkaasti johtuen juuri siitä että olet niin vahva luonne ja otat minut vakavasti.
Mieheltä
Nyt tajusin mikä tässä on se juttu
23
435
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, minä rakastuin sinuun enkä tiennyt että olet tuollainen. Rakkkau on vakava asia.
- Anonyymi
Millainen olen sitten?
- Anonyymi
Naisen tekemä aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen olen sitten?
Aloituksesta päätellen erilainen kuin luulin. Rakastuminen oli harhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen tekemä aloitus.
Mistä sinä sen tiedät? Kukaan ei voi tietää kuin tuo ap itse. Sinulla on joku tunnistelupakkomielle. Haluat hallita täällä kaikkea. Luultavasti olet narsitti.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät? Kukaan ei voi tietää kuin tuo ap itse. Sinulla on joku tunnistelupakkomielle. Haluat hallita täällä kaikkea. Luultavasti olet narsitti.
sivustaKorjaus, Oletkin narshitti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus, Oletkin narshitti :)
Lempeää tunnelmaa havaittavissa. Ei voi kun nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesta päätellen erilainen kuin luulin. Rakastuminen oli harhaa.
Toi on just se sun asenne mitä tarkoitan. Tämä on sulle melkein haudanvakava juttu. Se erottaa niistä muista ihan täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on just se sun asenne mitä tarkoitan. Tämä on sulle melkein haudanvakava juttu. Se erottaa niistä muista ihan täysin.
Tuo agressiivisuus ja hyökkäävyyskö? Toivottavasti et sekoita mua tuohon brunetteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen tekemä aloitus.
Miksi tämä aloitus olisi naisen tekemä, yksisarvinen? Mihin hän tähtäisi tällä? Kirjoittelusi ja ajatuksesi ol epäjärjestyttä höperehdintää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivustaKämäinen elämänkoulumustamaalaaja se vain on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sulla joku haaremi jota nauratat vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo agressiivisuus ja hyökkäävyyskö? Toivottavasti et sekoita mua tuohon brunetteen.
Miksi sä kuvittelet että sinulle? Se nainen ON brunette oletko sä noin mustis että kyttät täällä päivät pitkät ja esiinnyt muina
- Anonyymi
En tiedä, kenelle viestisi osoitat, mutta olen joskus tuollainen, otan kaiken häneen liittyvän tosissaan. Se on tärkeää minulle. Hän on erityinen minulle.
- Anonyymi
Kuten hän nainen minulle. Erityinen ja ainutlaatuinen. /sivusta
- Anonyymi
Kovis en ole ja hän on rakas ♥️♥️♥️
- Anonyymi
No se naiseni on kovis et sitten ole hän. Mene pois jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se naiseni on kovis et sitten ole hän. Mene pois jo
Millainen ihminen on kovis? Me ei olla enää ala-asteella kuitenkaan.
Eli määrittele mikä on kovis.
- Anonyymi
Kyllä, pelkään vain, että saatat valittaa jokaisesta teostani tai sanastani 😬🥲
- Anonyymi
En valíta. Yritän vaan ymmärtää sinua. Vakava olen vaan tän elämäntilanteeni takia. Jos olisin sun lähellä niin huumori kukkisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valíta. Yritän vaan ymmärtää sinua. Vakava olen vaan tän elämäntilanteeni takia. Jos olisin sun lähellä niin huumori kukkisi.
Voi olla. Voi olla….
- Anonyymi
Et ole se nainen usko jo
- Anonyymi
Niin. Tottakai otan sinut/hänet vakavasti. Hyvää keskustelua ilman sitä semmosta turhaa nöyristelyä. Olen monelle liikaa ja sinä varmasti myös. Toisillemme ollaan mitä ollaan. Meidän välinen yhteys muodostuikin vaivatta jotenkin vakaaksi. Molemminpuolinen kunnioitus. Voi olla luvan kanssa sitä mitä on, eli suora. Silti niin varma toisesta. Mua ahdistaa tässä maailmassa kun täytyy aina varoa sanoja. Ihmiselle joka menee helposti syvään päähän ja ajattelee paljon se on raskasta. Jos näytän miten suora olen voin olla varma että seläntakana kuuluu kaakatus. En vain käsitä sitä mutta se nyt ei varmaan ikinä miksikään muutu.. Kiva kuitenkin, että sinunlainen ihminen vielä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412645Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4082161Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201982Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161672Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341652Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211133Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925