Ja taas, miten ihmiset on noin typeriä?

Anonyymi-ap

Ei voi olla totta... Oikeasti mikä ihmisiä vaivaa? Miten kukaan voi olla niin typerä, että menee tollaseen halpaan? Siis miksi ihmeessä muka saadakseen maksun myymästään tavarasta pitäs antaa maksukortin tiedot tavaran ostajalle? Millanen totaali-idiootti pitää olla, että noin tekee?Monesti kyllä tuntuu, että vanhukset pitäs laittaa pakolliseen holhoukseen ja raha-asiat pitäs siirtää heiltä pois kokonaan. Siis hei haloo! Jos myyt Torissa tai missään muualla jotain tavaraa ja tavaran ostaja alkaa kyselemään sulta maksukortin tietoja voidakseen maksaa ostoksensa sulle niin kyllä siinä nyt pitäs alkaa hälytyskellojen soida. Miksi helvetissä sen maksukortin tiedot muka pitäs sille ostajalle antaa? Mihin se ostaja muka niitä tietoja tarvitsee? Miten se ostaja muka niiden perusteella maksaa ostoksen? Ihan sama juttu koskee sitä, jos ostaja alkaa kyselemään verkkopankkitunnuksia. Mihin vittuun se ostaja muka niitä tarvitsee? Miten kukaan voi olla niin typerä, että antaa ne tiedot ostajalle? Aivan käsittämätöntä. Tohon todellakin pätee se, että tyhmyydestä sakotetaan.

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010662604.html
T. miksuh

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ne ketä harvemmin myy , ikää jos on , tulee uusi tilanne eteen? ei tajua?
      siinä tavallaa alkaa ostaa ostajalta mitä ei tajua?

reititin on yksi parhaimmin myyviä tuotteita, ne vähä mitä mulla ollu, pian myyty mut tuossa kyl aika kova hinta

• Anonyymi

sitä en tajua miten ne voi arvata jonkun sähköposti osoitteen, ehkä gmail on nykyään yleisin? jos ne lähettää nimen perusteella arvaus e-mailin ät gmail com ? jos sama tori tyyppi vastaa, ni tori ei voi varoitella välikätenä, eli arvaus onnistui

• Anonyymi

tämän takia mulla ei esim ole eikä suositella omanimi ät gmail osoitetta

vaan ennemmin muualla käyttämätön "jokusana" ät gmail com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe