Lonkeron suosio on siinä, etä siltä puuttuu yököttävä ylitarjottu humala kasvi.
Lonkerossa ei ole onneksi pahanmakuista humala kasvia
10
559
Vastaukset
- Anonyymi
lisää humalattomia juomia!
- Anonyymi
Mutta lonkeron sisältämät katajanmarjat saa yrjön lentämään kaaressa.
Sen vuoksi pitäydytään oluessa. - Anonyymi
Suomalainen olut kulttuuri mennyt huminalla eteenpäin. Siihen kuuluu myös voimakkaasti humaloidut oluet. Itse ostan saunakaljana Märzen savuoluset. Uskon että hyvää on.
Tv TimmyH- Anonyymi
Ei humalan käyttö uutta ole, ennenhän sitä oli pakko kasvattaa jokaisella maatilalla, nykyään vaan kaikki ei halua väsyttävää ja kitkerää humalan makua oluessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei humalan käyttö uutta ole, ennenhän sitä oli pakko kasvattaa jokaisella maatilalla, nykyään vaan kaikki ei halua väsyttävää ja kitkerää humalan makua oluessa.
Humalaton olut on lähinnä kaljaa. Reinheitsgebotin eli "oluen puhtauslain" mukaan oluessa on vettä, ohraa ja humalaa. Ei muuta.
Humalahan on siinä mielessä hieno tuote, että makujen kirjo on laaja. Oluen teossakin käytetään kymmeniä eri lajikkeita. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hop_varieties - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalaton olut on lähinnä kaljaa. Reinheitsgebotin eli "oluen puhtauslain" mukaan oluessa on vettä, ohraa ja humalaa. Ei muuta.
Humalahan on siinä mielessä hieno tuote, että makujen kirjo on laaja. Oluen teossakin käytetään kymmeniä eri lajikkeita. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hop_varietiesUnilääkkeissäkin on iso makujen kirjo, harva vaan haluaa väsyä kun juo mitä tahansa alkoholia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unilääkkeissäkin on iso makujen kirjo, harva vaan haluaa väsyä kun juo mitä tahansa alkoholia.
Sinähän sen tiedät, kun olet kerran niitä maistellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, kun olet kerran niitä maistellut.
Paljon on vettä virrannut Vantaa joessa.
Ennen vanhaan se oli oikeesti näin! Joko pieni tuoppi 10 mk tai iso tuoppi 15 Mk. Ja siinä kaikki.
Mää tykkään myös stouteista. On käyty esim Guinnesin tehtaalla.
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalaton olut on lähinnä kaljaa. Reinheitsgebotin eli "oluen puhtauslain" mukaan oluessa on vettä, ohraa ja humalaa. Ei muuta.
Humalahan on siinä mielessä hieno tuote, että makujen kirjo on laaja. Oluen teossakin käytetään kymmeniä eri lajikkeita. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hop_varietiesJoo näin tuo on. Itse en osaa noita luetella. Ehkä sit menis oikein kun sanottais eri humalan kolme ekaa kirjainta. 🙂
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unilääkkeissäkin on iso makujen kirjo, harva vaan haluaa väsyä kun juo mitä tahansa alkoholia.
Sitten pitää juoda vodkaa niin ei väsytä tai kyllä sekin alkaa väsyttämään kun tarpeeksi juo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k684033Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k232845Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552043Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2172008- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57935Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906