Lonkeron suosio on siinä, etä siltä puuttuu yököttävä ylitarjottu humala kasvi.
Vastaukset 10
- Anonyymi
lisää humalattomia juomia!
- Anonyymi
Mutta lonkeron sisältämät katajanmarjat saa yrjön lentämään kaaressa.
Sen vuoksi pitäydytään oluessa. - Anonyymi
Suomalainen olut kulttuuri mennyt huminalla eteenpäin. Siihen kuuluu myös voimakkaasti humaloidut oluet. Itse ostan saunakaljana Märzen savuoluset. Uskon että hyvää on.
Tv TimmyH- Anonyymi
Ei humalan käyttö uutta ole, ennenhän sitä oli pakko kasvattaa jokaisella maatilalla, nykyään vaan kaikki ei halua väsyttävää ja kitkerää humalan makua oluessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei humalan käyttö uutta ole, ennenhän sitä oli pakko kasvattaa jokaisella maatilalla, nykyään vaan kaikki ei halua väsyttävää ja kitkerää humalan makua oluessa.
Humalaton olut on lähinnä kaljaa. Reinheitsgebotin eli "oluen puhtauslain" mukaan oluessa on vettä, ohraa ja humalaa. Ei muuta.
Humalahan on siinä mielessä hieno tuote, että makujen kirjo on laaja. Oluen teossakin käytetään kymmeniä eri lajikkeita. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hop_varieties - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalaton olut on lähinnä kaljaa. Reinheitsgebotin eli "oluen puhtauslain" mukaan oluessa on vettä, ohraa ja humalaa. Ei muuta.
Humalahan on siinä mielessä hieno tuote, että makujen kirjo on laaja. Oluen teossakin käytetään kymmeniä eri lajikkeita. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hop_varietiesUnilääkkeissäkin on iso makujen kirjo, harva vaan haluaa väsyä kun juo mitä tahansa alkoholia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unilääkkeissäkin on iso makujen kirjo, harva vaan haluaa väsyä kun juo mitä tahansa alkoholia.
Sinähän sen tiedät, kun olet kerran niitä maistellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, kun olet kerran niitä maistellut.
Paljon on vettä virrannut Vantaa joessa.
Ennen vanhaan se oli oikeesti näin! Joko pieni tuoppi 10 mk tai iso tuoppi 15 Mk. Ja siinä kaikki.
Mää tykkään myös stouteista. On käyty esim Guinnesin tehtaalla.
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalahan on siinä mielessä hieno tuote, että makujen kirjo on laaja. Oluen teossakin käytetään kymmeniä eri lajikkeita. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hop_varietiesJoo näin tuo on. Itse en osaa noita luetella. Ehkä sit menis oikein kun sanottais eri humalan kolme ekaa kirjainta. 🙂
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unilääkkeissäkin on iso makujen kirjo, harva vaan haluaa väsyä kun juo mitä tahansa alkoholia.
Sitten pitää juoda vodkaa niin ei väsytä tai kyllä sekin alkaa väsyttämään kun tarpeeksi juo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396