Siellä saa asumisen lisäksi ruoan ja muita palveluita. Suosituksi sen tekee alkoholitarjoilu. Maksat vain 150 euroa kuukaudessa ja saat riittävästi alkoholia riippuvuutesi aiheuttamien tarpeiden tyydyttämiseksi.
https://yle.fi/a/74-20108534?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Saksassa hoivakoti ateisteille
8
130
Vastaukset
- Anonyymi
Hahhahhaaa.. siinä ateistille arkku.
- Anonyymi
Suomeen tämmönen. Minä lähden heti. Ei tarvitse pitkään kitua märissä vaipoissa. 150 kuussa olen heti valmis maksamaan.
Mikä liikeidea. - Anonyymi
Itse asiassa, alkoholi ei sivistyneessä maailmassa ole hoivakodissa mikään tabu. Tosin tuo Saksan malli lienee ainutlaatuinen.
Vajakki ei tietenkään ymmärrä, että ateismiin tämä ei liity mitenkään.- Anonyymi
Fiksut ateistit edistävät fiksuja palveluja.
- Anonyymi
ei se ollut ateisteille , mutta idea on hyvä , sterilisaatiolla pääset juopottelemaan loppuelämäsi ai niin mutta kaatuu jeesutelijoiden ihmisoikeuksiin
- Anonyymi
Teillä hihhuleilla taitaa olla enemmänkin ymmärrysvaikeuksia:
tuossa ylen jutussahan sanotaan että jää käteen kulujen jälkeen 150€ eikä että tuo "hoitopaikka" maksaa 150€ kuukaudessa :D- Anonyymi
Pösilö. Se 150 € on se asumiskulujen jälkeen käteen jäävä osuus, jonka voi halutessaan käyttää alkoholiin ja sitä saa "riittävästi".
Ovatko kaikki ateistit yhtä tyhmiä?
Eikö ammattikoulussa tarvitse osata lukea?
- Anonyymi
Tässä on eutanasian
kaltainen loppusijoitus.
Saat ryypätä maaliin saakka.
Jos kaverit vaihtuvat ei suurta surua.
Sopisi ihan kaikille joille maistuu ja
suruton elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800