Kokemuksia?
Kuntosaleja on nykyisin aika paljon ja uusia on ilmestynyt viime vuosina.
Mikä sali on tällä hetkellä paras ja miksi? Mitä suosittelette?
Mikä on Järvenpään paras kuntosali?
4
733
Vastaukset
- Anonyymi
Sanovat että niitä on 2. Toinen on se missä nuori nainen on salin toisella puolella ja sanotaan, että saat sen, jos saat kiinni.
Toinen taas on, jossa salin toisella puolella on homo ja säännöt on ne, että jos se saa sut kiinni niin olet hänen omansa. Tämä jälkimmäinen on kuulemma kovempi. Siinä juokseen kovempaa pakoon kuin ikinä. - Anonyymi
Eikö tästä saada keskustelua aikaan? Ettekö te käy salilla? Kertokaa kokemuksia!
- Anonyymi
Jotenkin koomista, kun niin moni mainostaa itseään superlatiivein. Aivan kuin kaikki kuntosalit voisivat olla parhaita Jäkessä.
- Anonyymi00005
Minulla on mielipiteitä, mutta odotan ensin, että tähän ketjuun tulisi edes 20 vastausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172303Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671529Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1051462Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61362Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801206Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056