Pistää miettimään 50-50 , ehkä on , ehkä ei

Anonyymi-ap

Sosiaalisina olentoina me kaikki haluamme miellyttää ympärillämme olevia ihmisiä.
Mihin siitä voi seurata ja mihin johtaa?
Voi joutua esimerkiksi vedetyksi mukaan sellaisiin suunnitelmiin ja toimiin, joista ei edes pidä tai jotka tekee vain saadakseen muiden suosion. On todella vaikea sanoa “ei”. Tämä johtuu siitä, että pelkää menettävänsä muiden rakkauden tai hyväksynnän. Tällöin saattaa jopa ajautua sellaiseen käytökseen, joka on täysin vastoin omia vakaumuksia ja arvoja vain siksi, että toinen henkilö pyytää sinua.

Ihminen saa kadota niin halutessaan. Vaikka katoaminen ei ole rikos, poliisilla on kadonneiden henkilöiden etsintävelvollisuus.

Yleensä tapaukset ilmaantuvat väkisinkin jostain, jos he joutuvat esimerkiksi sairaalahoitoon tai muuten viranomaisten kanssa tekemisiin. Katoamisessa ei ole kuitenkaan mitään laitonta. Viranomaisille ei tarvitse erikseen ilmoittaa aikeistaan kadota.
Omaisen tai läheisen kadotessa tunteet heilahtelevät toivosta epätoivoon. On tärkeätä pyrkiä toimimaan järkevästi ja yhteistyössä viranomaisten kanssa.
Pitkään kadoksissa olevalta henkilöltä jää usein asioita, jotka vaativat hoitamista.
Jos haluat hyödyntää sosiaalista mediaa kadonneen etsinnässä, tee se yhteistyössä poliisin kanssa.

16

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskustajohtoisissa kunnissa on kuin kiveen hakattuna ; minä olen herra, sinun isäntäsi, eikä sinulla saa olla muita isäntiä.
      Pyhäjärvellä on edessä aika, jolloin suurinkin herruus päättyy, ja alkaa uuden isännän aikakausi.
      "Mannerlaatat" ovat jo liikahtaneet, ja kun vääjäämätön tapahatui, on liikkeelle lähdetty, ei se noin vain kikkakolmosella eikä nelosella, pysäytetä.

      • Anonyymi

        Hyvä kun kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun kerroit.

        (14:31) kertoi täyttä asiaa. Suomen onneksi on hyvä asia, ettei valtakunnan asioita päätetä Komunrannan Savusaunaparlamentissä. Luojan kiitos. Yksi höperö jo lipsahti pois ringistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (14:31) kertoi täyttä asiaa. Suomen onneksi on hyvä asia, ettei valtakunnan asioita päätetä Komunrannan Savusaunaparlamentissä. Luojan kiitos. Yksi höperö jo lipsahti pois ringistä.

        Tämän ylläolevan kirjoitti ajatusten olkkopuro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ylläolevan kirjoitti ajatusten olkkopuro.

        Olcconen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olcconen.

        Ölet hyvin viisas, suorastaan superälökäs.
        Toivottavasti jatkat samaan , hyvin edelläölevan mallin mukaista kirjöittelua.


      • Anonyymi

        Fariseukset jo matkalla ja majatalojen eunukit odottavat heitä pöydät notkuen sähköuunien lämmittämää mössöä . Sanon ei ei ja ei , mutta huutoni kaikuu tyhjien hallien kylmyyteen . Ei ei ja ei . Minä etsin koko elämäni hyvin maustettua argentiinan hormooni härkää , mutta buplikaanit ja muut sosiaaliset olennot estävät minua . Ei ei ei huutoni kaikuu ja kuulen vain omat ajatukaeni kun etsin päästäni yhtä järkevää ajatusta


    • Anonyymi

      No jorisija pohdiskelija taas luulee miettivänsä syvällisiä

    • Anonyymi

      Haista aloittaja pitkä v*ttu🤣

      • Anonyymi

        Mikä sinua mo de hermostuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua mo de hermostuttaa?

        Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.

        Mikä sinua mo de hermostuttaa?


      • Anonyymi

        Oikeaan osunut tokaisu tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaan osunut tokaisu tällä kertaa.

        Olisi vaan ollut hereillä, ja tokaissut heti ensimmäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua mo de hermostuttaa?

        Maski päähän persut. Yksinkertaista.


    • Anonyymi

      Outo aloitus. Neuvoja neuvoo pontevasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe