Migrin kurinpitopäätöksistä on selvinnyt, että Suomen kallisarvoisia kansalaisuuksia on myönnetty tarkistamatta kaikkia asiaan vaikuttavia seikkoja (HS).
Hyvä, että hallituksemme on kiristämässä kansalaisuuden saamisen ehtoja. Eihän maamme etu voi olla, että kansalaisuuden voi saada ylimalkaisilla perusteilla. Ei ole ihan se ja sama, keitä meillä on Suomen kansalaisina. Ei todellakaan.
Migri on myöntänyt Suomen kansalaisuuksia puutteellisten tietojen varassa. Mitä tunarointia.
9
144
Vastaukset 9
- Anonyymi
Onko Migrissä ammattitaitoista väkeä? Kaipa siellä annetaan potkut tunaroinnista?
- Anonyymi
Jostain luin, että itseään ala-ikäiseksi turvapaikanhakijaksi väittänyt osoittautui oikeasti 29-vuotiaaksi. Tuo turvapaikkahomma tuntuu olevan täynnä väärinkäytöksiä.
- Anonyymi
Miten ne ylipäätään pystyy tarkastamaan turvapaikkahakijan taustat. Uskovatko mitä ilman papereita tullut kertoo vai lähteekö joku salapoliisi paikan päälle selvittämään asiaa, siihen ei taida olla resursseja.
- Anonyymi
Olennainen kysymys. Uskotaan pääasiassa satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olennainen kysymys. Uskotaan pääasiassa satuja.
Sitten kun ruvetaan syvällisemmin tutkimaan, käy niin kuin niiden 2015 maahan jalkautuneiden irakilaiskaksosten tapauksessa, että loppupeleissä Suomi maksoi näille kaksosille päälle 200 000 euroa kummallekin oikeusselvityksistä, joista ei voi sanoa juuta , eikä jaata. Kaksosten roolia ISIS-tappajina selvitettiin, mutta lopulta ei voitu sanoa, kumpi oli kumpi nähdyillä teurastusvideoilla. Niinpä molemmat saivat jäädä rikastuttamaan Suomea ja saivat muhkean tilin henkisistä kärsimyksistään kaupan päälle. Äskettäinhän nämä irakilaiskaksoset pulpahtivat jälleen näkyviin, kun poliisi otti heidät kiinni SUPON:n toimitilan videoinnista. Jälleen kaksoset hinnoittelivat poliisin kiinniottamisen tuhdilla hintalapulla, mutta nyt ei maksua tullut. Ovatkohan veljekset jo saaneet Suomen kansalaisuuden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun ruvetaan syvällisemmin tutkimaan, käy niin kuin niiden 2015 maahan jalkautuneiden irakilaiskaksosten tapauksessa, että loppupeleissä Suomi maksoi näille kaksosille päälle 200 000 euroa kummallekin oikeusselvityksistä, joista ei voi sanoa juuta , eikä jaata. Kaksosten roolia ISIS-tappajina selvitettiin, mutta lopulta ei voitu sanoa, kumpi oli kumpi nähdyillä teurastusvideoilla. Niinpä molemmat saivat jäädä rikastuttamaan Suomea ja saivat muhkean tilin henkisistä kärsimyksistään kaupan päälle. Äskettäinhän nämä irakilaiskaksoset pulpahtivat jälleen näkyviin, kun poliisi otti heidät kiinni SUPON:n toimitilan videoinnista. Jälleen kaksoset hinnoittelivat poliisin kiinniottamisen tuhdilla hintalapulla, mutta nyt ei maksua tullut. Ovatkohan veljekset jo saaneet Suomen kansalaisuuden?
Tässä tapauksessa olen tyytyväinen, että meillä on tämä hallitus, mikä meillä nyt on. On turvallisempi olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa olen tyytyväinen, että meillä on tämä hallitus, mikä meillä nyt on. On turvallisempi olo.
Kiristää sitä paitsi kansalaisuuden saamisen ehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristää sitä paitsi kansalaisuuden saamisen ehtoja.
Persujen pitäisi olla enemmän rajoilla vastassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen pitäisi olla enemmän rajoilla vastassa.
Tehokkainta on sulkea kaikki Suomen rajat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3591153- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459